piątek, 3 września 2010

Moje wielkie greckie...wspomnienie :)

   Podczas tegorocznych wakacji...powstał obrazeczek z greckiej serii M.Powella . 
Być może wiele z Was zapyta jaki sens, ma haftowanie w trakcie urlopu . 
Jednak stawianie krzyżyków, przy cudownym wschodzie słońca, przy pysznej kawie
 frappe ma swój  niepowtarzalny urok:) To chwile, które pieczołowicie 
chowam na dnie serca...by cieszyć się nimi podczas zimnych, deszczowych dni...
Greckie klimaty, błękit tamtejszego nieba czy też smak oliwek
 - są mi niewątpliwie bardzo bliskie...






Pozdrawiam Was ciepło :)
Kasia

9 komentarzy:

  1. i w pięknej scenerii powstał piękny obrazek! Cudne lazury...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie. Szkoda że już koniec wakacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzialam ten obrazek wiele razy i za kazdym razem sie nim zachwycam :)
    Moje wakacje juz od lat spedzam w Polsce u Rodzinki i za kazdym razem biore robotke i wiem ,ze duzo nie zrobie ale zawsze cos do przodu.Tez pohaftowalabym w takiej scenerii.
    Sliczne zdjecia :haft,lazur,passiflora mmmm.... piekno dla oka :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Damarku ,chyba mnóstw dziewczyn zachwyca się tym obrazkiem:)
      Nie dziwota,wszystkie z tej kolekcji grzeszą urodą :)

      Usuń
  4. Dziękuję Kobietki miłe:)
    Danusiu masz rację....i ja zachwycam się każdą wersją tego obrazeczka ,bo i u każdej z haftujących wygląda on nieco inaczej:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu witaj znowu :o) Cieszę się ogromnie, że wracasz do blogowania.
    Jak widać każda z nas znalazła w lawendowej wymiance jakiś powód by wziąć w niej udział :)
    Ty wracasz do blogowania ja mam nadzieję przekonać się wreszcie do tego typu zabaw...jakoś do tej pory nie miałam zbytnio szczęścia ;o)
    Obrazek powellkowy super. A wyszywanie w trakcie urlopu ma bardzo duży sens. W zeszłym roku sama wróciłam z Grecji z powellową zakładką i zawsze jak na nią patrzę to przypominają mi sie zeszłoroczne wakacje. A jak patrzę na Twoje zdjecia to aż mi się zatęskniło za takim wypoczynkiem...w tym roku niestety nie dane mi było :o(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam że wrócisz, zmieniam więc tylko adres na moich zakładkach.
    Obrazek bardzo klimatyczny.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna urlopowa sceneria i piękny obrazek!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...