piątek, 8 października 2010

"Halloween Fairy" Mirabilia

  Drobne hafty poszły tymczasowo na bok , chusteczniki również leżą, czekając zmiłowania. 
Mnie jednak, zachwyciły ostatnio dwa hafty z Mirabilii, nie potrafiłam się oczywiście oprzeć. 
Dlatego też, nie zwlekając zaopatrzyłam się w potrzebną Aidę 25 w kolorze lnu...oraz zestaw mulin DMC. 
Większość przepięknych haftów  tej firmy, jest wykonywana muliną Kreinik , 
dlatego też ubolewam, że nie posiadam szczegółowej tablicy zamienników dla muliny DMC.  
Haft wykonuje się bardzo przyjemnie...przyznam się jednak szczerze,
że zdążyłam już nieco zmienić kolorystykę metalizowanych nici.
Oto wypociny z ostatnich trzech dni :)



Mam nadzieję , że uda mi się skończyć haft do święta Halloween...
chociaż marzy mi się drugi haft z tej serii , który jest równie zachwycający:)
Dziękuję ogromnie za odwiedziny i wszystkie przemiłe komentarze , które tutaj zostawiacie:)

8 komentarzy:

  1. Jaka cudna!! Będzie wspaniała praca, trzymam kciuki za szybkie ukończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ann :)
    Co prawda , moje robótki nie umywają się do Twoich pięknych samplerów..ale jak to mówią ,każdy robi na miarę własnych mozliwości ;)
    Pozdrawia ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te mirabiliowe ślicznotki, są zawsze tak dopracowane:-) śliczny będzie ten Twój obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj cudna będzie, Mirabiliowe panny są poprostu boskie.
    Szkoda, że nasz asortyment w sklepach jest tak ubogi, a jak już jest to strasznie drogi.
    Ale dobrze, ze jakoś sobie radzimy.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ktoś się zastrzegał przed dużymi prcami. Nie pamiętasz Kasiu kto? Nie monumentalnymi, ale choć takimi wymagającymi jak przestawione panienki... Podziwiam Kasieńko Twoje prace. Są szalenie pracochłonne i bajecznie piękne! Zmianą kolorów wcale mnie nie zdziwiła. Co innego, gdybyś zmian nie dokonała!
    A możesz przybliżyć - aida '25? Len '25 to chyba jakoś w okolicach aidowej "14 jest, kolor rustykalny widzę, zwany w niektórych kręgach owsiankowym.... niestety niedowidzę juz i trzeba mi duzą litera objasniac!
    Buziale słoneczne ślę

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny będzie!
    Ja z prośba o wzorek gwiazdkowej choinki z SAL-a 2010. Poproszę na: kwiatek_maks@poczta.onet.pl
    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja z prośbą o wzorek gwiazdkowej choinki . Poproszę na elziutka@gmail.com

    z góry dziękuję
    Pozdrawiam Elziutka

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj zazdroszczę Ci ukończenia tego haftu ,mój zaczyna się już psuć he he.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...