czwartek, 1 stycznia 2015

Xgalaktyczne - noworoczne candy :)

Witam serdecznie :)
Wszystkim  blogowym koleżankom ...chciałabym życzyć w
tym Nowym 2015 Roku
zdrowia i spełnienia marzeń oraz realizacji  swoich pasji .

Chciałabym podziękować, wszystkim  czytelnikom za odwiedziny (nawet w okresach moich przerw blogowych) , 
za wszystkie miłe słowa,  na temat moich prac oraz  pozostawione komentarze.
Bardzo się cieszę, że podoba się Wam to, co tworzę a w ramach podziękowania chciałabym obdarować Was upominkiem w formie "rozdawajki"  :)
Zapisy trwają od dzisiaj 1.01.2015r  do 31.01. 2015 r.

Nagrodę wylosuję i ogłoszę 1 lutego 2015 :) 
W skład rozdawajki wchodzą :
zegar z miejscem na hafcik, zawieszka serce, świeczniczek
oraz przydasie : mulinka, szpulka z gipurą ,zawieszki , aniołek i łyżeczka.
Będzie też ,własnoręcznie wykonany upominek :)
Reguły...króciutkie :)

1. Do udziału zapraszam osoby prowadzące bloga o tematyce rękodzieła  (wszelakiej maści) : )
2.  Komentarz pod tym postem ,   oznacza chęć udziału w zabawie.
3. Na swoim blogu proszę umieścić banerek z linkiem do tego posta , oraz informację o zabawie.

Nie wymagam dodawania mojego blogu...do grona  obserwowanych , aczkolwiek będzie mi miło...
jeśli ktoś uzna, że mój blog  wart jest, takiego wyróżnienia  :)
Zapraszam do zabawy :)

92 komentarze:

  1. Być może będę pierwsza po te cudowności :) Banerek zawieszam w moim Kąciku ( do którego serdecznie zapraszam :) ).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie pozdrawiam i życzę najwspanialszych dni w tym Nowym 2015 Roku.
    Na rozdawajkę bardzo chętnie się skuszę, może szczęście mi dopisze, bo słodkie to rzeczy: serduszko aniołek i szpuleczka...
    Pozdrawiam.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewita ,Doriss ...dziękuję bardzo i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, to ja trzecia:) Oczywiście ustawiam się w kolejce po te słodkości:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz się żyje!! Staję w kolejce po te cudowności!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego nowego roku i mnóstwa czasu na realizację pasji.
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po tak wspaniałe słodkości.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Katarzyno, kusisz!
    życzenia samych dobrych chwil w Nowym Roku, dużo radości, czasu dla siebie i dla nas, pań blogowych, ślę Ci gorąco z dalekich światów...

    OdpowiedzUsuń
  8. Och... piękne rzeczy, szkoda, że nie mam szansy :( Nie umieszczam oddzielnych wpisów o candy (po prostu nie mam na nie miejsca w blogowych planach... ten musiałby chyba ukazać się już w lutym), daję zwykle tylko banerki z linkiem... szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie :) banerek jest już na mojej stronie i z przyjemnością dołączyłam do grona obserwatorów Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie przyłączę się do rozdawajki. :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się i witam...na swoim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. I ja dołączam do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. No i ja :)
    Bardzo gustowne upominki przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witqaj, dołączam się do zabawy i ustawiam sie w kolejce. Jeżeli pozwolisz, zostane na dłużej, ponieważ bardzo mi się tu u Ciebie podoba!
    Pozdraiwam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, świetne słodkości, wszystko mi się podoba :) Zapisuję się oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie...na swoim blogu :)
    Cieszę się,że mogę poznać nowe blogowe koleżanki :)
    Pozdrawiam ciepło :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. i ja chętnie dołączę ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasieńko, witam serdecznie i tym sany staje w kolejce po cudeńka które chcesz ofiarować. Może los się do mnie uśmiechnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne te prezenciki, więc zapisuję się i ja.Wszystkiego najlepszego w nowym roku banerek na blogu http://biebrzmilskakraina.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj trafiłam do Ciebie przypadkiem ale widzę, że zostanę tu na dłużej, a przy okazji jak tu się nie zapisać na takie wspaniałości chociaż szczęścia w takich zabawach nie mam ale może tym razem :)Banerek już u mnie na blogu wzmianka również o zabawie. www.pasjevioli.pl Pozdrawiam serdecznie i Do siego Roku

    OdpowiedzUsuń
  23. pozostanę na twoim blogu, zapraszam tez do siebie , staję do zabawy i banerek na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam serdecznie i bardzo się cieszę ,że tyle nowych twarzy mogę gościć :)
    Pozdrawiam Noworocznie:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zaproszenie.:) Z przyjemnością staję w kolejce. Pozdrawiam noworocznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja dopiszę się do candy :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. i ja jestem chętna. Zapraszam na moje candy
    banerek na http://alagaj.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam. Choć w blogowym świecie istnieje od niedawna bardzo chcę przyłączyć się do zabawy. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miło mi...witam serdecznie w swoich ,skromnych progach :)
    Pozdrawiam..życząc pomyślności w Nowym Roku :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mogłoby mnie zabraknąć w twojej zabawie- zgłaszam się i pozdrawiam serdecznie DIY po Polsku czyli coś z niczego

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za zaproszenie. Nagrody wspaniałe! Staję do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Spełnienia marzeń w Nowym Roku Ci życzę. Zgłaszam się do twojej zabawy i serdecznie zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne rzeczy chcesz nam podarować z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!
    I ja też ustawiam się do kolejki po te wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakżeby nie stanąć po takie anielskie cudeńka. Dodano do ulubionych, ale dlatego, że warto tu zaglądać.
    Banerek również jest.
    Pozdrawiam i życzę samych dobrych dni w 2015 roku.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję Kochane:)
    Pozdrawiam noworocznie i zapraszam ponownie :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  37. Pisze sie na Candy i zycze wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam PANI KREDKA :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam :) Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :)
    Z chęcią zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam serdecznie w swoich progach i pozdrawiam :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję za życzenia i również życzę Tobie wszystkiego co najlepsze, ciekawych pomysłów i dużo czasu na ich realizację.
    Piękne prezenty przygotowałaś, z wielką przyjemnością o nich pomarzę.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Serdecznie pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  42. No i ja też chętnie ustawiam się w kolejce po cudowności, które dla nas przygotowałaś:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam :) Chętnie wezmę udział w zabawie :) Banerek już dodałam na blogu, jak również dodałam do obserwowanych, bo wydaje mi się, że blog jest bardzo inspirujący :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapisuję się i ja:) Bardzo fajny blog:) zapraszam do siebie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja również ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja zapisuję się do zabawy :-)Banerek na moim blogu, dopisuję się do grona obserwatorów, bo podoba mi się tutaj .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam serdecznie w swoich skromnych progach :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniałe candy- jestem bardzo ciekawa, co jeszcze Ty przygotujesz1 banerek juz wisi1 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się . Świetny blog . Piękne zdjęcia robisz. Szkoda, że ja takich nie potrafię pstrykać.
    Baner http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam serdecznie w swoich skromnych progach :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Ślicznie tu u Ciebie:) chętnie zostanę na dłużej:)
    I do zabawy chętnie się przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam i chętnie przyłączam się do zabawy. Wprawdzie kolejka długa, ale cóż, spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  53. Ależ tu u Ciebie milutko :-)
    Stanę w kolejce bo jeszcze zabraknie ;-)

    Baner wisi na blogu www.BabaMaDom.pl
    i zapraszam do siebie na konkurs
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. to ja bardzo chętnie :) baner na: jej-art-terapia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Miłego całego roku, życzyć można chyba zawsze !
    Oczywiście zapisuję sie .
    Zapraszam również do mnie http://barbaratoja.blogspot.com/2015/01/to-juz-6-lat-mineo-czas-na-prezent.html

    OdpowiedzUsuń
  56. I ja chętnie wyciągam rączki po takie cuda! ;o) Pozdrawiam serdecznie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  57. chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja też chętnie wezmę udział
    Banerek na moim blogu beadedworld.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam serdecznie ,wszystkie nowe i stałe twarze :)
    Pozdrawiam i dziękuję za wzięcie udziału ,w moim candy :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  60. Chętnie wezmę udział w zabawie.
    http://radosctworzenia-sofka.blogspot.com/
    Zapraszam na moje Candy : Przygarnij Amorka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. banerek: http://kanwuje.blogspot.com/
    obserwuję też :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Z przyjemnością wezmę udział w candy.
    Baner znajduje się tutaj: http://ktos-robi-cos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam serdecznie , miło mi gościć nowe twarzyczki i poznawać piękne blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki.
    Pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Z chęcią się skuszę na śliczne cudeńka:-)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  66. Z radością udział biorę!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  67. zostaję u Ciebie dłużej i obserwuję blog ;)
    baner: http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja również bardzo chętnie się zabawię!

    OdpowiedzUsuń
  69. Super cukieraski! Ustawiam się w kolejce ;-D

    OdpowiedzUsuń
  70. Ochoczo się zapisuję i na losowanie niecierpliwie czekam :)))

    OdpowiedzUsuń
  71. Kolejka długa ale będę grzecznie czekała i trzymała kciuki hihi
    może do mnie te cuda trafią ??? pozDrawiaM ciepło ;)))

    OdpowiedzUsuń
  72. Witam serdecznie...i zyczę powodzenia w losowaniu :)
    Kasia:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo miło tu u ciebie. Wpadam i zostaję na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  74. Z chęcią zapisuję się na takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  75. zgłaszam się i ja:) rozdawajka bardzo kusząca

    pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja też chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Z wielką przyjemnością ustawiam się po te cuda i licze na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Witam serdecznie , w swoich skromnych progach :)
    Pozdrawiam :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  79. Z przyjemnością się zapisuję. A tu z prawej strony wkleiłam banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ustawiam się w kolejce;) hehe i tak pewnie nie mam szans:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ustawiam się w kolejce;) hehe i tak pewnie nie mam szans:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Witam serdecznie...i życzę powodzenia w losowaniu :D :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Z przyjemnością stajemy w kolejce bo prezencik zacny :)! Banerek na blogu http://kreacje.naszegagatki.pl/
    Zapraszamy do nas i pozdrawiamy :)!

    OdpowiedzUsuń
  84. To i ja zgłaszam się po te cudowności.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Trafiłam do Ciebie przez przypadek, ale nie żałuję:) Po pierwsze bardzo ciekawy blog, cudny nagłówek i jeszcze zdążyłam na candy:) Banerek zawieszony http://niesfornenitki.blogspot.com/ Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  86. I ja bardzo chętnie wstaję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  87. Witam serdecznie w moich skromnych progach i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Wszystkiego co dobre na kolejne dni :) Ciekawych pomysłów i ich realizacji!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Na sam koniec i ja dołączam do zacnego grona i nie tylko na czas candy bo bardzo chętnie już tu z tobą zostanę :D Nagrody wspaniałe a ja przyznam że uwielbiam serca a drewniana szpulka marzy mi się i marzy...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w odwiedziny
    www.bunnydreams-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. marne szanse ale i tak zgłaszam się a na blogu zostanę dłużej,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. Zapisy zamknięte :) Wieczorem losowanie...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...