środa, 24 lutego 2016

Choinka 2016 - odsłona druga :)

24 luty...czyli ustawowy dzień, by pokazać swoją pracę w sympatycznej zabawie u Kasi :) 
Pomysł na zawieszkę zrodził się już dość dawno, tym razem postanowiłam zrobić  kulę śnieżną
 którą wykonałam w formie pinceepa :)
Przejrzałam poprzednie wpisy i zauważyłam, że ostatnio nieco przesadziłam z czerwieniami ;) 
dlatego też i zawieszka... i karteczki w kolejnej zabawie, będę w odcieniach bieli i błękitu :)
 Za modela posłużył mi tym razem śliczny, rudy lisek (Riolis),
 w którym zakochałam się już jakiś czas temu.
Schemat odrobinę zmodyfikowany, zrezygnowałam z piórek na rzecz śnieżynek :)
Haft wykonałam na aidzie 16, mulina oczywiście DMC :)
 Tył zawieszki, odszyłam w materiale a całość wykończyłam wstążeczką :)
I na koniec, rzut oka, na obie moje zawieszki :)
Zastanawiam się tylko, czy starczy mi pomysłów na całe 
12 "zawieszkowych" miesięcy ;)

Bardzo dziękuję, za komentarze i miłe słowa...cieszy myśl ,że tyle osób odwiedza moje skromne progi :)
Udanego wieczoru Kochani :)
K.

61 komentarzy:

  1. Swietne! Pieknie, starannie wszystko wykonane:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przezabawny lisek!:) Bardzo pomysłowa zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zawieszka, lisek jest przeuroczy... :) i te twoje piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lisek uroczy. Już zdobył moje serce. Będziesz miała piękny zestaw zawieszek.
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko boję się,że przy takich rozmiarach...choinki mi braknie ;)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  5. Ale piękne! Obie bardzo mi się podobają, ale w lisku się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lisek odlotowy :)
    Mega starannie wykończona zawieszka!
    Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł z tą kulą śnieżną:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ty masz pomysły!!! I motyw fenomenalny! I ja się zakochałam, tyle że w obu wzorkach! Gdzie Ty je wynajdujesz? Chyba mamy zupełnie inne źródła, bo ja takich cudnych cudaków nie spotykam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Kochana....gdzie znalazłam ? Jak zwykle...u naszych drogich koleżanek rosjanek ;)
      Uwielbiam ich schematy od zawsze:)
      A skoro się zakochałaś...to nie mam chyba wyjścia i muszę Ci je podesłać ;)
      Zajrzyj na maila...uściski :D

      Usuń
  9. Fajny pomysł z zawieszką w kształce kuli, a z liska to niezły przystojniak, tylko się zakochać... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje prace! Haft jest idealny! Prześliczne zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będziesz ich miała aż nadto ...
    wspaniały lisek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lisek jest prześwietny !!!! Rewelacja
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny hafcik. Oczywiście, że wystarczy pomysłów. Nie wyobrażam sobie żeby było inaczej.
    Pozdrawiam i do miłego.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super haft...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetne! Zwłaszcza lisek łyżwiarz...w deszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny hafcik. Lisek jest cudowny.
    Zresztą nie tylko on. Tworzysz urocze rzeczy i chętnie będę do Ciebie zaglądała :)
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeuroczy lisek i rewelacyjne wykończenie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne oba obrazki a wykończenie mistrzostwo świata!!!!Buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. haha super ten lisek i pieknie go wykonczylas. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten lisek jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  21. No i co tu napisać, że znowu zbieram szczękę z podłogi, ależ cudeńko Kasiu, a wzorek genialny wybrałaś, lisek jest przeuroczy a forma zawieszki genialna. Same ochy i achy i co teraz nie mogę się doczekać kolejnej Twojej zawieszki ciekawe jaki wzorek wybierzesz :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu...przesadzasz ,jak zwykle..bo szczękę,to ja zbieram raczej u Ciebie:)
      I wiesz doskonale,że uwielbiam wszystkie Twoje prace :)
      Uściski Kochana :)

      Usuń
  22. Красивый лесенок.В блоге понравилось.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Большое спасибо :) :) С уважением :)
      Kasia

      Usuń
  23. Śliczny wzorek i wykonanie przepiękne. Po prostu cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny hafcik! Pieknie wykonczony! Super pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  25. BArdzo fajny projekt zawieszki! ;-) - no i przepięknie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna zawieszka, wykonana z dbałością o każdy szczegół!
    chyba pierwszy raz widzę pracę w takiej formie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale świetny pomysł... Zakochałam się... jest taka piekna...

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialna zawieszka!
    Przepiękne wykonanie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. NO! i znowu cudeńko zmajstrowałaś Kasieńko...zawieszka niebiańska...piękne i dokładne wykonanie.Wszystkie Twoje prace są takie " czyste " PODZIWIAM i zazdroszczę talentu , a lisek elegancik - wymiata na maxa !!!.Pozdrawiam cieplutko *** AOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Kochana...dziekuję Ci za tyle "dobroci" pod moim adresem :)
      Ściskam Kochana mocno :*

      Usuń
  30. Nie wiem co napisać... ochy i achy to za mało... Piękna zawieszka :) ostatnio zakochałam się w kurkach u Chranny, a teraz u Ciebie w lisku, jest cudowny :) aż nogami przebieram czym w kolejnym miesiącu nas zaskoczysz :) swoją drogą wyszukujesz takie wzorki, z którymi wcześniej nigdy się nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko...w tych kurkach ,to i ja się zakochałam ;)
      No ale co się dziwić..jak je tak pięknie Ania wyszykowała.
      Odezwij się do mnie na maila...podeślę liska ,jeśli Ci się podoba:)
      Ściskam i dziękuję :))

      Usuń
  31. Kula śnieżna z liskiem mnie oczarowała :).

    Druga zawieszka też śliczna :).

    Ty masz takie pomysły, że na pewno Ci ich nie braknie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana....mam nadzieję,że nigdy nie zabraknie :D
      Uściskuję:)

      Usuń
  32. O Twoje pomysły jestem spokojna, dasz radę, a zawieszka jest BOSKA!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudna zawieszka. Podoba mi się ta forma i staranne wykończenie. Tak planuję wykończyć moje kule,które haftowałam rok temu ale jakoś boję się za nie zabrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu..ja też miałam obawy i przyznam szczerze,że na początek spróbowałam na samym materiale:)
      Metoda prób i błędów..jak zawsze...ważne,że finalnie się udało.
      Trzymam kciuki i czekam aż pokażesz swoje cudne kule:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  34. Twoja wyobraźnia jest ogromna wiec o kolejne pomysły sie nie martwię. Lisek bombowy a wykonanie pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zabawny gość z tego liska :D Taką kolorystykę też lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uroczy lisek:)
    Świetny pomysł na ozdobę świąteczna w postaci kuli:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Haha ale śmieszny!! Pięknie wykończone.

    OdpowiedzUsuń
  38. Haha ale śmieszny!! Pięknie wykończone.

    OdpowiedzUsuń
  39. a on ten wilku czy lisu to nader uroczy jest, nader doprawdy.
    I co jeszcze dodam, to to że szalenie w niebieskim mu do całości...
    Cuuudność Kasiu!
    Uściskuję cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulinku....i ślę mnóstwo serdeczności za ocean ! :*

      Usuń
  40. Przecudny tel lisek! Nie mozna sie nie uśmiechnąć taki słodziak pocieszny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja właśnie z Riolis's skończyłam obraz. Lisek cudowny. A całość wyszła po prostu przepięknie! Widzę, że zabawa zapowiada się przednia :D
    Będę zaglądać bardzo często by niczego co wykonasz nie przegapić. Uwielbiam do Ciebie przychodzić tu jest tak "ciepło"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję KAsieńko...zwłaszcza ,za to "ciepło" :)
      To takie moje skromne miejsce, w którym lubię gościć miłe sercu osoby o podobnej pasji :)Zapraszam, jak najczęściej:)
      Uściski

      ps.Mail do Ciebie poleciał :)

      Usuń
  42. Uroczy lisek :) Myślę, że szybciej zabawa się skończy niż Twoje pomysły na zawieszki. Już ciekawa jestem kolejnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha...dziękuję za tą wiarę...mam nadzieję,że sama siebie nie zawiodę ;)
      Uściski :)

      Usuń
  43. Słodziak i rozrabiaka z tego rudzielca, a zawieszką cudna. O brak weny jestem spokojna. Hehehe predzej rok i zabawa się skonczą niż Twoje pomysły:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,w końcu 12 miesięcy to to dość sporo ;)Dziękuję za ciepłe słowa..uściski :)

      Usuń
  44. Ale się uśmiałam:) kapitalny jest ten lisek:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...