czwartek, 24 marca 2016

Choinka 2016 - podejście trzecie :)

24 marzec - czyli  dzień, w którym prezentujemy swoją  haftowaną pracę, w zabawie u Kasi :)
Ja  postawiłam  na zawieszki i muszę przyznać, że rozkochałam się w ich tworzeniu na zabój :)
Dziś, mimo wiosny za oknem, znów przez chwilkę poczułam magię swoich ulubionych Świąt :)
Sprawę przemyślałam i tym  razem, postawiłam na motyw rękawicy mikołajowej z wyszytym pingwinkiem:) 
Zakochałam się w słodziaku od pierwszego wejrzenia...
małe toto, ledwo od ziemi odrosło...a jakoś taka hardość i odwaga  z dziobka bije ;)
Musiałam go wyszyć :)


Haft poczyniłam na aidzie 16 ,motyw znaleziony w przepastnych zasobach  Osinki;)

  I jeszcze kilka ujęć :)


I jeszcze szybki rzut oka, na wszystkie trzy zawieszki :)
Muszę przyznać, że efekt bardzo mi się podoba i już nie mogę się doczekać pracy, nad kolejną :D

 
Zapraszam do Kasi na podziwianie wszystkich, pięknych  prac koleżanek blogowych :)

http://www.calajahandmade.blogspot.ie/2016/03/choinka-2016-marzec.html

Pięknie dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
Serdeczności wieczorne zasyłam :)
K.

44 komentarze:

  1. Fajna zawieszka, ale do takiego małego bucika tylko mały prezencik się zmieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toż to nie bucik tylko rękawiczka ;-) Gapcia i do tego troszkę zmęczona jestem.

      Usuń
    2. Basiu od bucika do reękawicy niedaleko ;)
      Odpoczynku Ci życzę świątecznego :)
      Uściski :)

      Usuń
  2. Cudowny hafcik, Kasiu!
    I do tego ta rękawica - po prostu miodzio!
    Patrzę i patrzę, podziwiam, cmokam i... ciekawa jestem bardzo kolejnych cudeniek :-)
    Pozdrawiam wielkanocnie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko...dużo miłych sercu słów..pięknie Ci za każde dziękuję:)
      I Tobie wielkanocnych radości życzę :D :*

      Usuń
  3. Słodziak z tego pingwinka, a rękawica to wspaniały pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny pingwin, i rękawica fajnie wyszła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Napatrzeć się nie mogę na to cudo!Oj...szkoda ,że to nie te ŚWIĘTA:)Piękne zdjęcia.Kasiu ,Twoja dbałość o szczegóły jest wprost powalająca !!! a ten maluch nadaje się tylko do zjedzenia:))) Z zapartym tchem czekam na kolejne słodkości.Słoneczne pozdrowienia dla Ciebie *;*;* AOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam ,oj tam...zdjęcia na szybko przed pracą ;)
      Grunt,że widać...że rękawica ;))
      Dziękuję Kochana za te słowa...ciepło mi na sercu od każdego z nich :*
      Ściskam wiosennie:)

      Usuń
  6. Coś wspaniałego, jestem oczarowana dopracowaniem szczegółów, a co tam jestem oczarowana całością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julitko...po prostu lubię, takie szczególiki ;)
      Dziękuję za miłe słowa...uściski :)

      Usuń
  7. jak zwykle spodziewałam się pięknego haftu ale wykończenie pozbawiło mnie szczęki bo mi opadła :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...napisała Ta ,która tworzy takie cuda, że wypada nie tylko szczęka ;)
      Dziękuję i lecę podziwać Twoje cuda ! :D
      Pozdrowienia słoneczne:)))

      Usuń
  8. Pingwinek słodziak a rękawica rewelacyjna! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do świąt Bożego Narodzenia mogę wracać przez cały rok : ) Choć teraz na topie są raczej zające, pingwinek zdecydowanie rządzi! Jest przesłodki, zresztą jak cała rękawica. Jestem zachwycona dopracowanymi detalami i bardzo starannym wykonaniem. Pozostałe zawieszki też są świetne, zazdroszczę talentu… I do czego to doszło, że na dzień przed Wielkanocą stęskniłam się za grudniem :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy się bratnia duszyczka...bardzo mi miło:)
      Dziękuję,za tyle ciepłych słów !Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Czarowność Kasieńko i pięknoćś.
    Podziwiam i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiedziałam, że wybierzesz super hafcik ale takiej formy ozdoby sie nie spodziewałam, Kasiu cudnie napatrzeć się jak zwykle nie mogę, jak ja uwielbiam Twoje prace:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu...ale Ty mnie rozpieszczasz swoimi komentarzami ;)
      Zaraz mi się w głowie poprzewraca :)
      Dziękuję pięknie i mocno ściskam :*

      Usuń
  12. wspaniała praca, wszystkie są genialne a ta rękawica jest bombowa !!! SUPER !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agatko za ciepłe słowa :)
      Uściski :)

      Usuń
  13. Twoje prace są perfekcyjnie wykonane!!! I wcale Ci się nie dziwię że nie mogłaś się oprzeć Pingwinkowi. Jest boski!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ,że słodki ? ;) :)
      Dziękuję Kasieńko ,za cudną zabawę:)
      Pozdrawiam wiosennie:)

      Usuń
  14. Jaka śliczna rękawica i ten słodziak na niej. Wszystkie ozdoby niepowtarzalne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Całe trio piękne ,ale ta rękawica powaliła mnie na kolana:)))piękna jest :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję pięknie Bożenko ,za te ciepłe słowa :)
      Uściski :)

      Usuń
  16. zawieszki wspaniałe i jak zwykle u Ciebie piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  17. rękawica słodycz i maluch na niej też! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...