czwartek, 15 grudnia 2016

Grudniowy misz masz :-)

Dziecięcie  poprosiło o karteczkę urodzinową z wyhaftowanym motywem misia .
Czasu było mało ale po chwili namysłu wpadłam na pomysł...jakiego misia można szybko wyszyć.
Sławetne, konturowe trio zna większość z Was - ja postawiłam na misia, który stoi z bukietem kwiatów.
Karteczka miała być słodka, delikatna...nowej właścicielce ponoć się spodobała.

W międzyczasie powstał również mały, świąteczny wianuszek dla przyjaciółki.
Jak wiele innych rzeczy, oczywiście mój debiut w tej kwestii :)
Ogromnie mi się podoba fakt, że nie trzeba się skupiać jedynie na kartkach.
Wciąż odkrywam nowe możliwości i to jest niesamowicie fajne doznanie:)
(Wianuszek w/g kursu p.Klaudii z bloga kszp.blogspot.ca )
Jedyne co mnie przeraża, to bałagan który nagminnie produkuję przy tego rodzaju pracach
 Mam nadzieję, że nie tylko ja tak mam...
W każdym razie doszłam ostatnio do wniosku, że potrzeba mi naprawdę dużego pomieszczenia 
(najlepiej całego pokoju) , żeby pomieścić wszystkie szpargały
 związane ze wszystkimi moimi zainteresowaniami ;)
Żart oczywiście aż się sowa Zocha usmiała:)
I jeszcze wianuszek w wersji wieczornej...mam nadzieję,
że umili mojej przyjaciółce świąteczne wieczory 
I na koniec karteczka, którą zrobiłam wczoraj na szybko.
Kartka urodzinowa dla przesympatycznej miłośniczki różu.
Miało być cukierkowo, słodko i z przymrużeniem oka ;)
I tak też jest...mam nadzieję :)
 Udało mi się już wysłać karteczki świąteczne do blogowych przyjaciół, 
również karteczka dla mojej pary z wymianki u Uli...
poleciała już świat.
Swojej jeszcze nie dostałam ale jest jeszcze troszkę czasu.
Bardzo jestem ciekawa w czyje sprawne dłonie, wpadła losem moja osoba :)
Kończąc mój przydługawy dziś wyjątkowo - post,
jak zawsze pięknie dziękuję za komentarze, ciepłe słowa i życzę Wam Kochane 
wyjątkowej pogody ducha na najbliższe dni :)
K.


26 komentarzy:

  1. Połączenie tego haftu z bogatą oprawą - majstersztyk! Pozostałe tworki też rewelacyjne, a o bałaganie to nawet nie mów - więcej czasu potem sprzątam niż tworzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy tworzysz Kasieńko :)Karteczki słodkie jak lukier !!! Solenizantka urodzinowa na pewno będzie zachwycona tą niebanalną karteczką :)Wianuszek , piękny i delikatny i wiesz , że jestem nim zachwycona ...Jeszcze raz dziękuję pięknie i serdeczności zasyłam :* :))) AOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też przydałby się taki pokój. Kartka z misiem jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Misio cudowny i w jakiej słodkiej oprawie, pięknie! Pozostałym pracom nic nie brakuje każda ma swój klimat Lubię takie dłuugaśne posty gdzie oglądaniu i podziwianiu nie ma końca :) Jak jest proces twórczy to musi być i bałagan, zauważyłam że idą ze sobą w parze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prace - coraz bliżej święta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki, słodkie i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace. No jakby się miała taka śliczna karteczka z misiem nie podobać?
    Pozdrawiam.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne wszystko! Tak łądnie i ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko śliczne, ale misiowa karteczka mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no, no, ostatnio nie próżnowałaś. Pomimo, że nie przepadam za różem, kartka z misiem oczarowała mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze się zachwycam Twoimi pracami, są cudowne, a misiu jest uroczy:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne karteczki, haft z misiem mnie zachwycił! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. I jak tu nie piszczeć z zachwytu, gdy się widzi takie cudowności?! Kartka z misiem mnie wzruszyła... ta ostatnia rozbawiła... a wianuszek oczarował, zwłaszcza podświetlony! Te domki bardzo nastrojowe.... bardzo.....
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartki rewelacyjne, konturowego misia widzę po raz pierwszy , jest genialny \. Ale hitem dla mnie jest wykrojnikowy wianuszek , świetny pomysł i piękne wykonanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu...to misie z angielskiej gazetki , bardzo często haftowane przez dziewczęta :)
      Szybki i wdzięczny hafik :)
      Dziękuję i pozdrawiam również :)))

      Usuń
  16. Kasiula, karteczki boskie - misiek skradł moje serducho, a urodzinowa przezabawna :)
    A wianuszek... nic dodać, nic ująć - po prostu CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj, jestem pod wrażeniem Twoich prac, wszystko tak pięknie wykonane, kolorystyka świetnie dopasowana. Same cudowności a Zocha przesympatyczna jest. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za tak miłe i ciepłe słowa :)
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Też bym chciała na szybko takie karteczki piękne robić ale do Ciebie mi jeszcze daleko. Piękności, pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne i różnorodne prace. Wszystko spójne i dopracowane.Śliczny blog, więc się rozpłaszczam a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace. Kartki z gumą balonową i z misiem to po prostu małe arcydzieła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie kartka z misiem zapiera dech. bardzo bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...