sobota, 3 grudnia 2016

Kartki BN listopad 2016

Lekko spóźniona ale jest - karteczka listopadowa w zabawie u Ulci :)
Czasu mało, a spraw na głowie coraz więcej. 
Mam nadzieję, że wkrótce wszystko się wyprostuje i wróci na swoje tory :)
Tymczasem moja listopadowa kartka, temat bardzo wdzięczny - zwierzak. 
Lubię święta...pluszaki też lubię, więc połączyłam sobie te dwie ulubione rzeczy razem :)
Maleńki miś autorstwa V.Enginger zgrabnie wpasował się, w śnieżne klimaty. 
 Na dworze półmrok, więc i fotki kiepskie ale co tam...klimacik się zrobił ;)
Serdecznie zapraszam do Ulinej galerii, żeby pooglądać prawię setkę przecudnych prac !
Dziękuję za wizyty i komentarze...
życzę Wam dużo siły w ten zabiegany, przedświąteczny czas :)
http://kulskowo.blogspot.com/

23 komentarze:

  1. Jakaż urocza jest ta karteczka. Zachwyciła mnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka! POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowo wkomponowany zwierzak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Misio przeuroczy taki malutki a całość zachwyca. Kartka pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną śnieżną zimę wyczarowałaś Kasieńko na karteczce ;)Misiaczek słodziutki , a czerwony kwiatek ma śliczne listki :)Cuuudna kompozycja i bardzo , bardzo zimowa :)Pozdrawiam cieplutko wielbicielkę zimowych klimatów :* AOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki misiak- podziwiam Cię za okrągłą kartkę, ja jakoś nie umiem nic na takiej ułożyć- a u Ciebie pięknie :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko...to nie takie trudne :)
      Okrągłe kartki, to ostatnio mój ulubiony kształt :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Cudowna karteczka Kasieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, karteczka urocza!
    Misio wygląda słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maluch jest uroczy, bardzo ładnie wkomponowany w kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy misiak i wspaniała kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. urocza, misio cudny, mam tylko jedno malutkie "ale", ale może to wina zdjęcia, biel bardzo się zlewa, nie widać dobrze szczegółów

    OdpowiedzUsuń
  12. Klimaciku to nigdy tu u Ciebie nie brakuje :-) a z misiów to i ja wcale nie wyrosłam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu karteczka przewspaniała, misio uroczy :) Pozdrawiam Kasiu gorąco :) na mejla odpowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...