poniedziałek, 16 stycznia 2017

I love owl :-)

Kocham sowy w każdym wydaniu i mam na ich punkcie małego, niegroźnego bzika :)
Uzbierałam już sporą kolekcję a moi znajomi przyjaciele wiedzą, że z  upominkiem dla Kasi,
 nie ma żadnego problemu. Jest sowa i po problemie ;)
Kiedy więc koleżanka poprosiła mnie o poduchę z sową dla swojej córci, zatarłam ręce...
bo wiedziałam już jaki motyw do wyszycia  wybiorę:)
Sówka miała być zimowa, feryjna - nie było więc innej opcji jak słodziak autorstwa Ingi Paltser :)
Słodka sówka w nausznikach - opracowana przez niezawodną w tym temacie Tatianę Vorozheyę.
Tania ma na swoim koncie wiele wspaniałych wzorów, opracowanych na podstawie grafik Ingi .
Polecam odwiedzić jej stronę, kilka schematów jest dostępnych  za darmo.
Poniżej po lewej oryginalna grafika - źródło http://ingapaltser.com/
Haft wykonałam na ulubionej ostatnio aidzie 14 w różowe kropeczki. 
Kupuję ją, w niezawodnym względem tkanin do haftu Hobby Studio.  
Sklep bardzo bogato zaopatrzony więc szczerze polecam :)
Całość odszyłam w pudrowe róże i fiolety...czyli to, co  księżniczki lubią najbardziej ;)
Tak się rozpędziłam w tym sowim rękodziele, że postanowiłam wykonać jeszcze okrągłą, 
zimową zawieszkę. Pisałam już, jak kocham scrapować? ;))
Na printeście  znalazłam odpowiednią grafikę i jak to moim zwyczajem (czyt. na bogato;)) 
stworzyłam ozdóbkę do powieszenia nad biurkiem.
 Dostałam  trochę skrapków od zaprzyjaźnionej blogerki, która zakupiła ostatnio
 kilka wykrojników na aliexpres.
Byłam do nich nieco sceptycznie nastawiona...
muszę jednak uczciwie przyznać, że są bardzo ładnie i estetycznie wykonane.
Tutaj np. są to rękawiczki. 
A poniżej już... obie sówki razem :)
Mam nadzieję, że mała księżniczka będzie zadowolona z sowiego kompletu...
równie mocno jak ja, podczas jego tworzenia:)
Serdecznie zapraszam na swoje Xgalaktyczne candy :)
Można się zapisywać jeszcze do 11 lutego a ja przygotowałam jeszcze małą niespodziankę, 
którą można będzie znaleźć w woreczku :)
Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa pozostawione w komentarzach :)
Spokojnego popołudnia życząc - sowa i ja ciepło pozdrawiamy;)
K.
żródło : google.pl

62 komentarze:

  1. Fajne sowy , szczególnie ta zawieszka jest słodka :**

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestaem absolutnie zakochana!!! I poducha, i karteczka są cudowne!!!!Po prostu rewelacja!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nádherné sovičky, sú také milé a sladké...Krásna práca!!!
    Aj ja milujem sovičky :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za odwiedziny i ciepłe słowa pod adresem moich prac:)
      Pozdrawiam Cię z Polski.
      K.

      Usuń
  4. Kasia, podusia cud-miód.Podzielam Twoją miłość do sówek.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne sa te sówki:) A podusia w Twoim wykonaniu prześliczna! Pozdarwaiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja przyjaciółka też zbzikowała na punkcie sówek i myślę,że gdyby zobaczyła Twoją podusię to tylko oczy by się jej świeciły z zachwytu :) Śliczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne sówki, ja też je kocham miłością wielką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny haft. Cudna podusia. Zawieszka rewelacja! Podziwiam!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. same cudeńka! śliczny haft i świetnie uszyta poducha :) a zawieszka z pewnością spodoba się małej damie - jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię sówki, mam trochę haftów z nimi :) Ta Twoja jest przepiękna, poducha taka cukierkowa, w sam raz dla małej księżniczki. Jestem pewna, że będzie nią zachwycona i zakocha się w tej pięknej sowie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. sówki wspaniałe! też ostatnio miałam z nimi sporo do czynienia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama słodycz. Również wielbicielką sówek jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny hafcik i cały zestaw!! Podziwiam zdolne rączki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama słodycz! Jestem zauroczona zarówno podusiom, jak i zawieszką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ cudna ta podusia:-) Wspaniale to wszystko przygotowałaś, mała księżniczka napewno będzie zachwycona:-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sówka. Taki słodziak.
    Pozdrawiam serdecznie.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  18. I co tu napisać, gdy słów brakuje 😍 piękny prezent😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne są Twoje sowy! Poduszka z haftem przepiękna, a scrapek przeuroczy! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, piękny haft a poducha - marzenie. Świetny pomysł z zawieszką, idealnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Zbieram szczękę z podłogi sówki wymiatają i łamią system, aż braknie mi słów są tak wspaniałe :)
    Choruję na tę sówkę od dawna, powiedz gdzie kupiłaś wzór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)
      Sylwio nad drugą fotką wkleiłam link do galerii Tani, napisz do niej...część jej wzorów jest dostępna za darmo :)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  22. Cudowna podusia. Jesteś niesamowicie zdolna! Podziwiam niezmiennie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana , cukierasy z najwyższej półki !!! I sama nie wiem co jeszcze powiedzieć , CUDNE i tyle :) Podziwiam Twoje zdolności Kasiu i moc buziaków zasyłam :*:*:* AOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne rzeczy stworzyłaś. Sowy są faktycznie fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Napatrzeć się nie mogę! Od Twoich sówek nie sposób oderwać oczu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Podusia z hafcikiem śliczna! Ozdóbka do powieszenia nad biurkiem też śliczna Anitko;)Obdarzona osóbka będzie na pewno bardzo zadowolona, bo prezenciki piękne;) Wiem, że hafciki są niestety bardzo pracochłonne, ale za to, jakże urocze;) Pozdrawiam Cię cieplutko i ściskam mocno;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu bardzo dziękuję za wszystkie ciepłe słowa:)
      Zastanawiam się tylko...dlaczego uparcie nazywasz mnie Anitką ;)
      Mam na imię Kasia :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  27. Podusia superowa bedzie sie podobac !!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Sliczna poduszka a zawiszka przepiekna, sama chcialabym taka dostac:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie dlatego ,że każda z nas...ma w sobie coś z małej księżniczki ;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  29. Ale słodkie te sówki. Nigdy wcześniej nie widziałam tego wzorku, ale zauroczył mnie. Myślę, że wybór kanwy był w tym przypadku jak najbardziej słuszny! Scrap też pierwszorzędny. A te ostatnie oczyska - jak kota ze Shreka :D

    OdpowiedzUsuń
  30. słodziutkie te sówki! super na pewno mała będzie zadowolona :)
    sama słodycz...

    OdpowiedzUsuń
  31. Kasieńko, uroczy wzorek wylądował na tej cudnej podusi!
    A Twoja zawieszka z pewnością wywoła uśmiech od ucha do ucha :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczne prezenty dla małej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ śliczności! Też bardzo lubię te sowie motywy :) W kuchni mieszka u nas sówka zajadająca mufinkę. Także znam ten, niegroźny ;) ból. Przepiękny prezent. Na pewno mała Księżniczka będzie zachwycona! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ słodka ta sówka. Normalnie przepadłam :) A i ta zawieszka jest obłędna!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie śliczne sowy. Też mam do nich słabość nie ważne że to kolejny wzór, kolczyki, bluzka. A i jeszcze są takie piękne kubki w home&you i nawet z wyprzedaży <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj...widzę, że wiele osób ma podobne, sowie upodobania ale nie dziwota, skoro one takie słodkie:)
      Niedaleko mnie jest sklep Home&You...więc pięknie dziękuję za namiary :)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  36. Cudowna jest ta poduszeczka!!! Zawieszka również wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne sówki, jestem zachwycona poduszką :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale cudo!!! Piękna podusia, piękny haft, a ta ozdóbka fantastyczna!!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Też lubię sowy. Bardzo ładną poduszkę zrobiłaś 😊

    OdpowiedzUsuń
  40. Bosko, bosko. Razy dwa. Bo i poducha i zawieszka prezentują się przewspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  41. Matko jedyna! jak TY przepięknie wszystko wykańczasz! Hafty to pikuś w porównani z tym jak cudnie je wykorzystujesz!

    OdpowiedzUsuń
  42. Podusia piękna i przytulaśna :) Sowy są nie dość ,że mądre to jeszcze piękne do tego .Też je uwielbiam :) Zawieszka z podusią tworzą piękny sowi komplet ,a księżniczka pewnie będzie zadowolona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem pod wrażeniem Twoich prac...są pięknie. Wprost nie można oderwać od nich oczu:)
    I wcale Ci się nie dziwię, że uwielbiasz sówki - są słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. poraz kolejny coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  45. Taki słodki smutasek do przytulenia :) Aż się same łapki wyciągają, żeby przytulic tą poduchę.
    No własnie poza pięknym haftem jeszcze pięknie uszyta podusia, cudnie dobrane kolorki. Jakaś infantylna na starość się robię czy co, bo sama chciałabym mieć taką podusię do przytulania :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana...jaka infantylność ? :)
      Sama poprzytulałabym z chęcią takie sowie słodkości...myslę,że to bardziej pozostałości po małych ,dziewczyńskich słabościach:)
      Uściski :)

      Usuń
  46. Sówki są bajeczne, dobrane, dopracowane, cudne.

    OdpowiedzUsuń
  47. Kasiu obie twoje sowy są do zakochania, haft cudowny, a karteczka przeurocza. Mam jeden komplet wykrojników z aliexpres i są super :) A ja tak jak ty kocham Kasiu wszystkie sowy :) Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowny zestaw.
    Pięknie tworzysz. Jak zawsze
    ;)
    Ściskam mocno!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...