poniedziałek, 27 marca 2017

Pastelowa wielkanoc :)

Kończę powoli produkcję wielkanocnych karteczek 
i choć ciągle sobie obiecuję zasiąść nad większym haftem, to jednak ciągle brakuje czasu .
Poczyniłam jedynie kilka małych wielkanocnych motywów, które niebawem pokażę. 
A dziś kolejne dwie karteczki, które wyjątkowo mi się podobają :)

 Delikatna karteczka w pastelowej tonacji, oczywiście z kwiatem własnej produkcji :)
Mam nadzieję, że te wiosenne kolorki spodobają się nowej właścicielce:)
I jeszcze jedno zbliżenie....
 Druga karteczka w troszkę innym stylu.
Rozsiadł się na niej słodki zajączek ( Ulcia dziękuję <3)
Uwielbiam robić karteczki z wstawkami w stylu falbanki, lub pomponiki...
wydaje mi się, że nadają kartkom niepowtarzalności i wyjątkowego uroku:)
I jeszcze oczywiście zbliżenie :)
Moja hortensja rozszalała się wiosennie i puściła aż sześć kwiatowych pędów 
w landrynkowym różowym kolorze.
Strasznie żałuję, że ich żywot jest taki krótki...
Na koniec oczywiście szybkie rozdanie w kwiatowej rozdawajce.
Moje kwiaty polecą do Agnieszki z bloga "Haftowane zacisze Agnes" :)
Agniesiu proszę o adres i kontakt mailowy :)

Słonecznego dnia Kochani :)

37 komentarzy:

  1. Wow piekne kartki a te kolory wprost cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tutaj pierwszy raz...Karteczek nie robię w ogóle...Ale to co widzę, to aż niemożliwe jest :)Gratuluję niesamowitego talentu, smaku i zgrabnych rączek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za tak ciepłe słowa...rumieniec wskoczył na policzki :)
      Pozdrawiam a do siebie zapraszam oczywiście...jak najczęsciej:)
      K.

      Usuń
  3. Urocze karteczki, Kasiu!
    Ta z królisiem jest mega słodka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne karteczki!
    Oczy od razu uciekają do falbanki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne kartki a ten pomysł z falbanką ze wstążki jest genialny , melduje , że sobie zabieram :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne i niepowtarzalne są te Twoje karteczki!
    Oczu nie można od nich oderwać:)
    Hortensja cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki oszałamiające :) Ty kończysz produkcję, a ja nawet jeszcze nie zaczęłam :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wiosenne te karteczki :) Gratuluje wygranej mojej imienniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpiękniejsze karteczki jakie moje oczy widziały :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu...karteczka z różowym kwiatem oczarowała mnie bardzo , a na widok królika dziób się uśmiecha :) Już mi słów Kochana brakuje , takie to wszystko PIĘKNE i dopracowane w każdym calu !!! Buziaki zasylam :* AOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu cudowne karteczki :) Twórz kochana jak najwięcej, żebyśmy miały co powydziwiać :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekne sa te karteczki !!!!!pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kartki, ślicznie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kartki, nie mogę oderwać od nich oczu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, delikatne karteczki😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe kobiece karteczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. I jak tu się nie zachwycić, kiedy obie uwodzą pięknem kompozycji, mnogością fantastycznych detali i bajecznymi kolorami? Ta zajączkiem to bajka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne ! Za każdym razem nie mogę się napatrzeć na Twoje małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jakie śliczności, patrzę i podziwiam i patrzę i podziwiam i aż żałuję że ja tak pięknie nie potrafię. A pomysł z falbaneczką super, uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kartki.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne są! Nie mogę się zdecydować, która ładniejsza. Masz Dziewczyno talent!

    OdpowiedzUsuń
  22. O rany! Zakochałam się! :) Twoja pastelowa karteczka to dla mnie mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu kolejne fantastyczne karteczki, uwilelbus hortensje, skąd o tej porze roku masz taka cudnie kwitnącą ? pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violuś...z Biedronki no ;)
      Raz były - kupiłam dwie i kwitną , jak szalone !
      Ściskam :*

      Usuń
  24. Wesołe w optymistycznych kolorach kartki. Super !!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne, takie słoneczne i wiosenne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...