sobota, 20 maja 2017

Wiosenny ptaszor :-)

Ogromną słabość mam do ptaszorów, zwłaszcza tych haftowanych:)
Gdzieś tam, na stosie robótek do wykończenia leży jeszcze ptasie trio w kolorze blue,
czyli kolejny tryptyk Michelle Pfeiffer .
Oczywiście nie mogę się doczekać żeby go skończyć i odszyć kolejną poduchę do kompletu ale...
No właśnie...
Wciąż się zastanawiam, jak znajdujecie czas na wyszywanie, 
bo sama ostatnio nie mam nawet siły posiedzieć wieczorem i pomachać igiełką. 
Gdzie te czasy, kiedy potrafiłam zarywać całe noce...byleby tylko zobaczyć efekt końcowy.

Tym razem postanowiłam wyszyć sobie małego ptaszka,
 którego znalazłam i wydrukowałam już dość dawno... 
Ptaszek pochodzi z rosyjskiej gazety.
 
Wymyśliłam sobie, że wykorzystam ptaszorka do wykonania przestrzennego obrazka.
Udało mi się zakupić odpowiedni, całkiem sympatyczny
komplet trzech ramek w Pepco .
Przykleiłam do ramki małe gałązki, na których doczepiłam różowe kwiatuszki.
Ptaszek dostał również gniazdko, w którym umieściłam jajo - sztuk jeden ;)
W końcu to wiosna :)))
Bardzo spodobały mi się te rameczki z głębią a że w komplecie były trzy - różnych rozmiarów, 
to na pewno powstaną kolejne ptaszki do kompletu.
Marzy mi się jakiś ptaszorek zimowy, mam już zresztą pewną koncepcję :)
Na  dworze w końcu zrobiło się wiosennie aż wierzyć się nie chce,
 że u nas jeszcze 10 dni temu...leżał śnieg.
Roślinki wybujały naprawdę pięknie aż miło nacieszyć w końcu oczy taką piękną zielenią :)
Mam nadzieję, że  podobne pogodowe niespodzianki zostaną nam w końcu oszczędzone.
I jeszcze ostatnie ujęcie ptaszora :)
 Pokażę jeszcze karteczkę komunijną, która wedle zaleceń zamawiającej 
miała być wyjątkowo słodka i dziewczęca:)
Sporo tych karteczek nafabrykowałam....a ta jakość szczególnie mi przypadła do gustu. 
Sezon komunijny już powoli się kończy a ja chyba będę tęsknić za tymi delikatnymi, pudrowymi kolorami ;)
 
Dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze:)
Życzę Wam cudownego i słonecznego weekendu :
K.

35 komentarzy:

  1. Sprytnie wkomponowałaś ptaszorka w ramkę :)
    Kartka zaś jest urocza i bardzo dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, tak! Ptaszki to motyw najulubieńszy :-) A ten szczególnie przymilaśny :-) Mam go, a jakże, w swoich zachomikowanych wzorkach do wyhaftowania kiedyś tam! Pomysł z obrazkiem przestrzennym wspaniały! No a kartka jak zawsze - z najwyższej kartowej półki :-)
    uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ptaszek. Urocze są takie wzorki, zwłaszcza kiedy przywołują wiosnę.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, widzę, że mamy podobne zachwyty ptaszyste. Kolejny raz ten sam haft trafił na nasze kanwy. Nie wiem, jak Ty to robisz, że Twoje prace są o niebo i trzy kosze dobra piękniejsze, choć z tego samego wszak wzoru....
    Podziwiam z zachwytem!
    Karteczka cudność sama w sobie, już ją chwaliłam, ale uczynię to jeszcze raz - przepiękność!
    Radosnego czasu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo te ptaszorki haftowane mają coś w sobie urokliwego)
    Ślicznie oprawiłaś swojego:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z przybraniem ramki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny ten ptaszorek jak go nazwalas. Pomysl z rameczka wspanialy karteczka urocza pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny hafcik! Fajnie wygląda w takiej wystrojonej ramce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ...zachwycam się nieustannie każdym Twoim nowym pomysłem i nadziwić się nie mogę , skąd w Tobie tyle inwencji twórczej :) Obrazek trójwymiarowy uroczy i rzeczywiście ptaszki ××× mają w sobie to COŚ !!! Słodycz karteczki ...mniam mniam ;) Buziaki zasyłam :* AOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam słabość do ptaszorów, z resztą dlatego są głównym motywem w moich ilustracjach ;) Piękny hafcik i jego oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ptaszorek uroczy :) fajny pomysł z przestrzennym obrazkiem :) A karteczka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ptaszyny są słodkie, więc nic dziwnego że i Ty masz do nich słabość :) Hafcik uroczy a do tego ta piekna oprawa, super pomyślane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny ten ptwszorek, piekna kartka jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Minie wiosna, nadejdzie lato, jesień, potem zima, a Ty wiosnę będziesz miała za każdym razem, jak spojrzysz na tego ptaszorka. Super pomysł na oprawę. Obrazek dzięki niej jest jeszcze bardziej pozytywny i radosny. Jak wiosna! Karteczka piękna i urocza. Jak zawsze :)
    Pozdrawiam Małgosia
    http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna kartka :) Ja jak mam tylko trochę czasu to najczęściej zasypiam na siedząco ze zmęczenia. Najczęściej wyszywam wcześnie rano kiedy mój synek wstaje. On się bawi a ja siedzę obok i macham igiełką.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pięknie ozdobiona ramka! Cudnie to wygląda z tym ptaszorkiem :) Teraz nie mogę doczekać się kolejnych ptaszków do serii ramkowej ;-)
    A karteczka wyszła bardzo dziewczęca i słodka za sprawą tych różów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznego ptaszorka wyhaftowałaś. Do tego w ciekawie przystrojonej ramce. I pięknie go pokazałaś na zdjęciach. A karteczka bardzo mi się spodobała. Jest taka dziewczęca.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wkomponowałaś ptaszorka w trójwymiarową ramkę. Efekt doskonały.Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny hafcik! Jak i kartka :) Karteczka bardzo dziewczęca i słodka tak jak miała być.

    OdpowiedzUsuń
  20. obrazek extra! a karteczka cudnej urody, będzie wspaniałą pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny ptaszek, pomysł z ramką jest naprawdę świetny. Pięknie Ci to wyszło, wygląda bardzo ciekawie.
    Karteczka jest cudowna, taka delikatniutka :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ptaszorek bardzo piękny a oprawa przestrzenna to świetny pomysł :) Kartka przepiękna - wspaniałe dodatki, piękna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ptaszorek jest słodziutki, super wygląda w wersji 3D. U mnie niby ładnie wiosennie, ale właśnie pada spory deszcz :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczy ptaszek ,a karteczka bardzo mi się podoba w tych delikanych odcieniach i kwiatach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześlicznej urody ptaszyna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna karteczka, ptaszek super się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ptaszek uroczy, a kartka będzie najcudowniejszą, wyjątkową pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny ten ptaszek:) W ogóle to lubię rosyjskie wzory, bo są niekiedy ciekawe i niespotykane.
    A karteczka piękna po prostu!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uroczy ptaszorek i piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj cudny Ci on :) upierzony pieknie i w rewelacyjnych okolicznosciach zamieszkal :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  31. Obrazek 3D szalenie mi się podoba - motyw uroczy i pomysłowa kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny ptaszor! Fantastyczny pomysł z ramką.
    Ja też już od dawna nie zarywam nocy, bo potem przez tydzień chodziłabym jak zombi:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ptaszek jak z kreskówki mojego dzieciństwa - o wróblu Ćwirku:)Hafcik niemalże komiksowy:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...