piątek, 16 czerwca 2017

Kwieciste fiolety :)

Dziś pokażę jeszcze cieplutką kartkę, wykonaną dosłownie wczoraj  na zamówienie
dla pewnej sympatycznej i utalentowanej osóbki :)
Kwiecista łąka w odcieniach brudnego różu i fioletu, przyjęła formę podziękowania:)
Sporo kartek przewija się na moim blogu ostatnio a to dlatego, 
że na haftowanie, po prostu brak czasu.
Muszę jednak przyznać rację osobom, które mówiły że jak zasmakuję w robieniu kartek...
to przepadnę na wieki - to najprawdziwsza prawda ;)
 Postanowiłam zgłosić kartkę na kwiatowe wyzwanie Gościnnej Projektantki 
Długo się zastanawiałam czy powinnam to robić, 
ponieważ nigdy nie brałam udziału w podobnych zabawach. 
Poza tym daleko mi do pięknych prac, które zgłaszają utalentowane koleżanki.
Jak to jednak mówią "pierwsze koty za płoty", kiedyś musi być ten pierwszy raz ;)
 Zachęcam do obejrzenia pięknych prac Gościnnej Projektantki Ilonki, 
która zaprasza na swój blog : http://angelamasasolna.blogspot.com/
oraz zostawiam baner do zabawy :)
http://klub-tworczych-mam.blogspot.de/search?updated-max=2017-06-06T23:30:00%2B02:00&max-results=7&start=4&by-date=false
Zachęcam do brania udziału, bo do wygrania są wspaniałe kwiaty
 wykonane ręcznie właśnie przez Ilonkę:) 
Piękna, bajeczna i kolorowa łąka już na Was czeka.
Ja jak zwykle cudnie dziękuję za odwiedziny i życzę Wam wyjątkowo słonecznego weekendu :)
K.

28 komentarzy:

  1. Cudowna karteczka,a kwiatki równie piękne :)
    Dziękuję za udział w moim wyzwaniu w KTM oraz za miłe słowa skierowane do mnie ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    A.M.S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co...to ja dziękuję za zorganizowanie zabawy :0
      Pozdrawiam cieplo:)
      K.

      Usuń
  2. Nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że daleko Ci do utalentowanych koleżanek. Twoja kartka jest śliczna i bardzo elegancka. Nic nie jest w niej przesadzone. Jest idealna:-)
    Bardzo ale to bardzo mi się podoba:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle milych i ciepych słów aż mi serce urosło :)
      Dziekuję pieknie za ten miły komentarz:)
      Pozdrawiam.
      K./

      Usuń
  3. Karteczka przepiekna powodzenia w wyzwaniu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka. Z kartkowaniem Ci do twarzy, ale haftujesz też cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, delikatna kartka.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i bardzo ukwiecona kartka! Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka naprawdę przepiękna :))) Skroma z Ciebie dziewczyna Kasiu , ale Ty moja droga w tych papierkach prezentujesz już najwyższy LEVEL !!! Podziwiam , pozdrawiam serdecznie i mocno trzymam kciuki Kochana :*:*:* ps. Tęsknie za hafcikami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do najwyższego jeszcze dłuuuga i wyboista droga Kochana ale staram się jak mogę ;)
      Już Ty o tym dobrze wiesz.
      Kolejny wpis z dedykacją dla Ciebie...uściskuję :*
      K.

      Usuń
  9. Kartki nie zależą od długości czasu od kiedy je wykonujemy, ale od talentu jaki posiadamy. A Ty moja droga niewątpliwie ten talent posiadasz. Karteczka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za tak miły komentarz !
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  10. Kasiu, cudowna ta kartka! Jak najbardziej zasługuje na wygraną w wyzwaniu :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Kochana za te słowa...ślę uściski :)
      K.

      Usuń
  11. Sliczna ☺ dziekujemy za wziecie udzialu z zabawie KTM ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Dobrze zrobiłaś zgłaszając ją, bo jest przecudna! Życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecież to piękna kartka ! Śliczne kolory i kompozycja ze skrzydłem :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fiolet to nie moja bajka, ale tutaj jest dosyć dynamicznym akcentem:) Powiedz gdzie upadł Anioł, co zgubił skrzydło?;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki tworzysz ,masz swój styl i to mi się strsznie podoba!
    Pozdrawiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...