piątek, 2 lutego 2018

Choinka 2018 Styczeń - Galeria prac :)

Witajcie :)
Czas na posumowanie pierwszego miesiąca naszej zabawy Choinka 2018.
Jak już pisałam z 50 -ciu zadeklarowanych osób, 42 zalinkowały swoje prace:)
To naprawdę rewelacyjny wynik !
Są zawieszki, karteczki, hafciki które czekają na oprawę
 oraz prace przestrzenne :)
Zachwycacie mnie swoją pomysłowością, oryginalnością i wykonaniem. 
Już nie mogę się doczekać, co będzie w kolejnych miesiącach :)

Zgodnie z sugestiami i podpowiedziami, już od dzisiaj możecie linkować lutową pracę.
A teraz już zapraszam do podziwiania Waszych wyjątkowych prac.

Choinka 2018 -STYCZEŃ

1.Ania O
2.Kasia P
3. Agnieszka 
4.Damar
5.Donka66
6.Karolina
7.Ania Iwańska
8.Iwona
 9. Zofiko
10. Renia
11. Ivona
12. Agnieszka R
13. Czarna Dama
 14. A. Żurek
15. Elunia
16. Monika ML
17. Splocik
18. Ewa Gawlik
19.Carpediem 30
20. Irena
21. Pasje Violi
22. Marysia
23. Elżbieta K.
24. Dorris
25. Margonitka
26. Hanulek
27. Małgorzata Zoltek
28. Marille
29. Dendrobium
30. Nulka
31. Kgosia
32. Ula - Myszula
33. Raeszka
34. Tina J
35. Ewita Jot
36. Kasia N.
37. Magdusiaa
38. Mlenka
39. Agnieszka
40. Fejferek
41. Agata Baran
42. Chranna

43. ja(xgalaktyka)

Podobało się ? Jak wrażenia ?
Muszę przyznać, macie wspaniałe pomysły i czekam już niecierpliwie na lutowe prace :)
Serdeczne uściski :)
K. 






 

42 komentarze:

  1. Piękne prace, świetne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe podsumowanie, Kasiu!
    Dziękuję za prowadzenie zabawy i motywację do działania :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dużo ☺. Bardzo przyjemnie oglądało się wszystkie pomysłowe hafciki. Dziękuję za wspólną zabawę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie dech zapiera , ale cudne te wszystkie kartki, zawieszki itp. Extra zabawa a piękne inspiracje.
    Kasiu dziękuje za zabawę i to piękne podsumowanie , wiem ile pracy kosztuje więc tym bardziej doceniam . Fajnie że żabcia już czeka :-)
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, nie pomyślałam o wspólnym kolażu obu haftów, dlatego jest tylko jeden bałwanek, ale jako coś to już to u siebie w poście poprawiłam :)
    A prace dziewczyn są piękne, jest na co popatrzeć i podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to moja wina chyba...gapa ze mnie zapomniałam o drugim bałwanku :)
      Już poprawione, jeszcze raz przepraszam :)
      K.

      Usuń
  6. Jakie cudne prace! Domek Kgosi mnie po prostu urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prace widzę.Świetną zabawę zorganizowałaś,aż kuszi by się dołączyć,bo z Kasią kilka zawieszek choinkowych powstało:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. wow oczopląs świetnych prac ...ale jesteśmy mróweczki jakby zebrać wszystkie jedna choinka była by już ubrana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wszystkie prace, a ile inspiracji na kolejne miesiące :)
    Dziękuję za organizację zabawy i motywację :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny pięknie inspirują jaka różnorodość prac.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnogość prac i dopiero w tym ogromie widać prawdziwe ich piękno.
    Zachwyt i podziw! Domek Ktosi - cuuudeńko!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu podsumowanie świetne i jakie piękne prace w galerii, jestem pod wrażeniem. Piękne będą te nasze choinki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo nas się zebrało a widziałam jeszcze karteczkę u Chranny, która nie podlinkowała posta.
    Wszystkie prace śliczne.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie prace sa piekne czekam na Luty pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie podsumowania. Dopiero w takich postach widać jakie piękne prace powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, jestem pod wrażeniem, tyle cudnych prac! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe prace, brawo dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pomysłowe dziewczyny !!! Piękne prace ,śliczne hafciki i nietuzinkowe wzorki . Dziękuję Kasiu , że namówiłaś mnie na tą zabawę :) Ściska mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak wrażenia? Zatkało mnie od tego bogactwa kartek, zawieszek haftów. Piękne wszystko! Dziękuję za podsumowanie.
    Gapa ze mnie bo hafciki mam tylko niewykończone a mogłam wrzucić post. No nic w lutym się wykażę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny wpis,wszystko w jednym miejscu mozna jeszcze raz poogladac i powzdychac :)
    Swietne prace i swietne pomysly.
    Czekam na luty :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie prace piękne :)
    A mojego kotka gdzieś wcięło, choć był w zalinkowanym poście ;) Chyba muszę brać przykład z dziewczyn i wszystkie prace umieszczać na jednym zdjęciu, a nie na osobnych :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne są te prace!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiedziałam, po prostu wiedziałam, że nadchodzące święta będą piękne, ale że aż tak, to się nie spodziewałam :)) Dziewczyny pokazały wiele inspirujących prac. Ja na pewno zbuduję sobie domek jak Kgosia. Marzy mi się cała wioska. Dzięki wielkie za taki zbiorczy wpis. Ciebie kosztuje to wiele pracy, za to my możemy sobie łatwo oglądać, przewijać ekran, oglądać i się zachwycać.
    Pozdrawiam Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam krzyżykowe, świąteczne prace !!! SWIETNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. great entry, everything in one place you can once again watch and feel :)

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ogrom pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe prace i ciekawe pomysły. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pod wrażeniem ilości pięknych prac zgromadzonych w jednym miejscu, aż żałuję, że się nie zapisałam, no trudno, może w przyszłym roku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kasiu, nie wiem, jak mam dziękować!! Pomyślałaś o mnie!! Jestem wzruszona. Po prostu. Bo całkiem głowy nie miałam przez tę eskapadę do Irlandii, żeby podlinkować przed wyjazdem, a tu TAKA niespodzianka :-)
    Cudowne wszystkie prace, jestem pod wrażeniem i uściski Ci przesyłam :-*

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne prace :).

    Po wzorkach widać jak wielkie są czeluście internetu ;).

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja jestem ostatnio zakręcona jak baranie rogi:( Zapomniałam podlinkować lutowych hafcików i już nie mogę:(
    Ale podam link do mojego wpisu - chociaż i aż tyle
    http://babuchowerobotki.blogspot.com/2018/02/choinka-2018-luty.html#comment-form
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi Irenko :)
      Nie martwcie się ,jesli nie zdążycie...piszcie w komentarzu a ja dodam fotkę do naszej galerii :)
      Uściski
      K.

      Usuń
  32. Cholibka, przegapiłam termin linkowania swojej pracy :/ A od ponad tygodnia na blogu wisi, no! zla na siebie jestem ... :( Super się prezentują prace dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana..praca dodana do galerii :)
      Pozdrawiam słonecznie:)
      K.

      Usuń
  33. Wszystkie prace zachwycają!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam krzyżykowe, świąteczne prace !!! SWIETNE!!!

    uwielbiam krzyżykowe, świąteczne prace !!! SWIETNE!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...