niedziela, 3 czerwca 2018

Choinka 2018 - Maj :)

Witajcie :)
Na pewno czekacie już na kolejną, majową galerię Waszych  choinkowych prac.
Osobiście jestem pełna podziwu, że aż 30 osób stworzyło swoje piękne hafty
 pomimo upałów za oknem oraz uroczystości  Komunii Świętych.
Z racji tego, że wiele osób prosiło mnie w mailu o przedłużenie czasu linkowania,
 oczywiście przychylam się do Waszej prośby :)
Od dziś macie na to czas - do ostatniego dnia miesiąca !
Osoby, którym zdarzy się zapomnieć, niech się nie martwią.
Zawsze do Was zaglądam i staram się również umieszczać prace zapominalskich ;)
Wszak to ma być przyjemność i dobra zabawa.
Prawda? :)))
A teraz już serdecznie zapraszam do podziwiania galerii :


Choinka 2018 - Maj :)

1. Kasia T
2. Ania O.
 3. Angela M
4. Hanulek
5. Czarna Dama
6. Ewa Gawlik
 7. Ania Iwańska
 8. Margonitka
9. Renia
 10. Raeszka
 11. Zofiko
12. Donka 66
13. Marysia
14. Elżbieta K.
15. Kgosia
16. Iwona
17. Doriss
18. Splocik
19. Ola Ż.
20. Agnieszka R.
21. Damar 5
22. Fejferek
 23. Monika ML
24. Karolina
25. Małgosia Zoltek
26. Carpediem
27. Agata Baran
28. Ivona
 29. Elunia
 30. Dendrobium
Poniżej zostawiam Wam już czerwcową żabkę
i oczywiście życzę mnóstwa artystycznych doznań :)

Kasia







17 komentarzy:

  1. Wow, ile pięknych prac dziewczyny stworzyły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękna różnorodność prac! Ja oczywiście bawię się dalej i mam już pomysł na kolejną zawieszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne prace gwiazdkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała galeria haftowanych prac. I ja bawię się dalej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie popatrzeć na piękne dekoracje zimowych świąt , gdy za oknem + 30st;) Mam nadzieję że dotrwam do końca Kasiowej zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wytrwalych :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ prawdziwy "róg obfitości" hafciarskich skarbów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace, brawa dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  10. Lato wiosną za oknem szaleje, a tu taka masa pięknych choinkowych ozdób!! Jest co raz piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda, że wielu z nas brakuje czasu, a mnie osobiście ciężko haftuje się w tych upałach i jasności, ale co miesiąc udaje się nam stworzyć piękne prace i to bardzo mobilizuje :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie nietypowo link do instagrama. niestety, komputer mi padł i nie mam jak na bloga zdjęć wrzucić :/ oby w przyszłym miesiącu udało się wreszcie rzęcha naprawić :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...