niedziela, 5 sierpnia 2018

Choinka 2018 - Lipiec :)

Dzień Dobry :)

Czy macie ochotę na chwileczkę orzeźwienia w ten gorący, upalny dzień?
Żaden problem bo przychodzę dziś do Was z kolejną porcją wspaniałych, zimowych haftów:)
Po raz kolejny sprawiłyście się na medal, 
dlatego w dniu dzisiejszym mogę zaprezentować aż 24 wspaniałe prace. 
Przed nami jeszcze tylko 5 miesięcy zabawy, 
 przyznaję że sama nie wiem kiedy ten czas zleciał.
Dziękuję, że wciąż jesteście  i mimo pogody za oknem tworzycie takie cuda:)
A teraz już zapraszam do podziwiania :D

1. Ania O
2. Monika ML
 3. Angela M
4. Renia
5. Kgosia
 6. Splocik
 7. Ewa Gawlik
 8. Agata Baran
9. Ania Iwańska
 10. Doriss
 11. Ivona
 12. Agnieszka R
 13. Margonitka
 14. Damar5
 15. Donka 66
 16. Marysia
 17. Czarna Dama
 18. Ana
 19. Dendrobium
20. Malgosia Zoltek
21. Carpediem 30
22. Elunia
 23. Karolina
 24. Ula Myszula

Takie oto cuda zostały stworzone w lipcu :)
Mam nadzieję, że mimo upałów nie poddacie się i już działacie na polu sierpniowego hafciku .
Zostawiam Wam żabkę do linkowania i zasyłam moc serdeczności :)
Kasia

Choinka 2018 - Sierpień:)

15 komentarzy:

  1. Pięknym chłodem powiało, jestem pod wrażeniem pomysłowości dziewczyn :) Świąteczne busiki wymiatają !!! ( jak dla mnie ) Pozdrawiam Kasieńko :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace są piękne i takie świąteczne, jednak dziś mnie zauroczyła ta skarpeta i ten cudny domek, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace, każda z nich jest wyjątkowa. Bardzo mi się podoba skarpeta Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle ozdoba Margo jest moim faworytem. Skąd ta dziewczyna bierze takie cudne wzory ;) Piękne prace powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, hafty dziewczyn na prawdę robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prace powstały jak zawsze zresztą . A ja gapa podpięłam do żabki złego linka :-). Moje prace lipcowe znajdują się tutaj
    https://iwanna59.blogspot.com/2018/07/choinka-2018-bombki-lipiec-szyje-sobie.html
    Pozdrawiam i dziękuje za kolejny miesiąc fajnej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie dziewczyny spisały się na medal i stworzyły piękne prace. Najbardziej podoba mi się kartka wykonana przez Donkę 66 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety w lipcu pauzowałam, ale dziewczyny poszalały. Super prace!
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prace są cudne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne hafciki powstały w tym miesiącu i jest czym oczy nacieszyć:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej jestem pod wrażeniem. Jakby teraz wszystkie te prace nanieść i powiesić na choince. Magia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace. Słodka skarpetka z domkiem skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...