środa, 19 grudnia 2018

Wymianka kartki BN 2018 :)

Dzień Dobry :)
Jak wiele z Was, zapisałam się ostatnio na wymiankę karteczkową u naszej Uli z Kulskowa
Chętnych było naprawdę wielu i wcale się nie dziwię, bo chyba każda z nas 
uwielbia te wzajemne przygotowane od serca niespodzianki...prawda? :) 
Tym razem moją parą wymiankową została Ela z pięknego bloga Rękodzieło Eluni
Ela wyszykowała mi uroczą paczuszkę a ja zaraz Wam pokażę, jakie cuda od nie dostałam :)
Ślicznie zapakowana paczuszka zawierała :
- wspaniałą kartkę wykonaną techniką perganimową
- cztery mulinki DMC 
- trzy bazy do karteczek
- piękną frywolitkową serwetkę 
- i oczywiście coś słodkiego na ząb
Koniecznie muszę Wam pokazać zbliżenie kartki i serwetki.
Dla mnie te techniki są zupełnie obce, dlatego mój podziw jest podwójny. 
Wszystko wspaniale, misternie wykonane :)



Droga Elu !
Z całego serca dziękuję Ci za te cuda, którymi mnie obdarowałaś
 i za trud pracy jaki włożyłaś w ich wykonanie :)
Wszystko ogromnie ucieszyło moje serducho!
Mam nadzieję, że mój drobny upominek wymiankowy również Ci się spodoba. 
Pozdrawiam środowo :)
Kasia

15 komentarzy:

  1. Kasiu super prezncik przygotowała dla Ciebie Ela :) i o to między innym chodzi w wymianakch, żeby dostać kawałek innego rękodzieła niż się robi :) dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi miło ,że sprawiłam ci przyjemność,ja też dziękuję za wspaniałą niespodziankę jaką dla mnie zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie te techniki również są zupełnie obce. Wspaniałe prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty Kasiu dostałaś , karteczka i serwetka wygląda zjawiskowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty! Kartka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Cię Elunia obdarowała, piękne są te Jej pergaminki i frywolitki, wiem bo sama mam od Eluni kilka Jej cudeniek w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka wymianka to sama radość. Pozdrawiam i życzę spokojnych, radosnych, ciepłych, rodzinnych świat Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. To moja pierwsza po wielu miesiącach wymianka, widzę że nie tylko mi się udała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała wymianka, super niespodzianki.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...