niedziela, 6 stycznia 2019

Choinka 2018 - Grudzień :)

Witajcie Kochane :)

Stało się - nasza zabawa choinkowa dobiegła końca.  
I przyznaję się tu bez bicia, że jakoś tak rzewnie mi się  na sercu zrobiło i nostalgicznie chyba...
Nie wiem jak Wy ale ja zawsze czuję się nieswojo, kiedy coś się kończy...
i nie ważne czy to przeczytana książka czy kolejny etap w życiu  :)
W każdym razie moje kochane wypełniłyście grudzień po brzegi swoimi hafcikami 
w najróżniejszej formie. Mam cichą nadzieję, że nikogo nie przeoczyłam w tej ostatniej odsłonie, 
dodatkowo podlinkowałam imiona przy pracach i gorąco zachęcam do odwiedzin na blogach
 i obejrzenia zdjęć z Waszych podsumowań zabawy.

Wiem, że to zabrzmi nieelegancko ale cieszę się jak głupia, 
że tyle z Was postanowiło się bawić ze mną w kolejnej edycji choinkowej zabawy. 
Zawsze to jakiś  motywujący i zapowiadającym coś nowego początek...prawda? ;)



W środę opublikuję post , w którym wyłonię zwyciężczynię naszej zabawy, 
opublikuję listę uczestniczek Choinki 2019 (cały czas można się zapisywać - tutaj )
oraz oczywiście zostawię Wam żabkę do nowego, styczniowego linkowania :)

A teraz już serdecznie zapraszam do podziwiania :)

1. Ania O
2. Angela M
3. Renia
 4. Splocik
7. Zofiko
 10. Chranna
 11. Damar 5
 13. El
 14. Monika ML

 18. Ola Ż
20. Ana 
 22. Dendrobium


24. Agnieszka R

Dziękuję za każde pozostawione słowo i odwiedziny.
Życzę Wam aby ten rok był dla Was wyjątkowo szczęśliwy i inspirujący :)
Kasia

46 komentarzy:

  1. Piękne te wszystkie prace, i jakie różnorodne :) Dziękuję za świetną zabawę przez cały rok, było mi bardzo miło w niej uczestniczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja również dziękuję kochana za piekne, inspirujące prace.
      Mam nadzieję,że kolejna edycja odbędzie się z Twoim ponowym udziałem :)

      Usuń
  2. Kolorowy zawrót głowy!!! Jakie to wszystko piękne i świąteczne:))) Dziękuję za 12 ××× miesięcy, Kasiu bawię się dalej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu i ja Ci z całego <3 dziekuję !
      Zastanów się proszę nad blogiem...bo Tworzysz tyle wspaniałości, że koniecznie trzeba je pokazać światu :*

      Usuń
    2. Kochana pięknie dziękuję za te miłe sercu slowa :* Kasiu ja chyba niczego nie potrafię Ci odmówić , Twój dar przekonywania jest okrutny !:)))

      Usuń
  3. Dziękuję za to wspaniałe zestawienie, napracowałaś sie nad porządnie, podziwiam :)A wszystkie prace piekne i takie różnorodne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu to żadna praca, tylko ogromna przyjemność Tworzyć takie galerie :)
      Prace wspaniałe i różnorodne jak zawsze.
      Dziekuję za udział w zabawie i zapraszam do kolejnej edycji :)
      K.

      Usuń
  4. Jakie piekne prace i rzeczywiście niesamowita ich ilość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda...grudzień być naprawdę obfity :)
      Dziękuję Kochana za udział w zabawie i zapraszam oczywiście" na jeszcze" ;) :*

      Usuń
  5. Ależ dużo prac. Jestem dumna, że znalazłam się w gronie tylu utalentowanych osób. Dziękuję za ten rok wspólnej zabawy i już zapisałam się na kolejny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja jestem dumna, że miałam w choinkowym gronie tak utalentowane osóbki !
      Moniczko ogromnie się cieszę, że będziesz się bawić z nami w kolejnej edycji :)
      Uściski

      Usuń
  6. Kasiu, przy Margonitce jest zły link do bloga...
    Wszystkie prace fantastyczne. Cóż za bogactwo! Twoja zabawa pięknie zaowocowała! Podziwiam Dziewczyny za inwencję twórczą i wykonanie :-)
    Cieszę się ogromnie na nowe otwarcie w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka dziekuję za podpowiedź ,już poprawione :*
      To zaszczyt dla mnie,że będziesz pokazywać swoje prace w kolejnej edycji...bardzo się cieszę Kochana!
      Serdeczności :*

      Usuń
  7. Ile śliczności... Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Lenko i również życzę cudownego i twórczego Nowego Roku :)))

      Usuń
  8. Jak zwykle zachwycają hafciki i pomysłowość dziewczyn. Cieszę się na kolejną edycję i dziękuję Ci za tą chociaż tak mało się w niej udzielałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nie ważne, że mało ! Najważniejsze że bawilaś się z nami i również się bardzo raduję, że będziesz w niej uczestniczyć po raz kolejny :)))

      Usuń
  9. piękne te nasze wszystkie prace:)
    następne trza robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trza Reniu, trza ;)
      O Ciebie to się akurat nie boję...jesteś jak maszyna produkcyjna ;)
      Tworzysz cuda w takich ilościach, że głowa boli.
      Uściski

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. To prawda :D
      Bardzo dużo i bardzo pięknie ale tylko i wyłacznie dzięki Wam Kochane :*
      Pozdrowienia słoneczne:)

      Usuń
  11. Przepiękne prace i jakie różne zastosowania!
    Bardzo podoba mi się pomysł za zasłonkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda...zasłonka naszej Angeli jest wyjątkowo piękna:)
      Dziękuję za komplementy w imieniu wszystkich dziewcząt.
      Uściski zasyłam:*

      Usuń
  12. Ależ piękne prace powstały! Zachwyciłam się ogromnie. Kasiu, dziękuję za zaproszenie do nowej edycji - to jeszcze można? Gdzie mam odnotować swój udział? U mnie to pewno będą same kartki (wiadomo, co ma pierwszeństwo w wyszywaniu), ale skoro będą miały haft, to chętnie je u ciebie zaprezentuję. Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się zorientowałam, gdzie, gapa ze mnie... ;)

      Usuń
    2. Kochana nawet nie wiesz, jak się cieszę !
      To dla mnie ogromny zaszczyt...bo wiesz że zachwycam się Twoimi karteczkami od dawna.
      Nie mogę się doczekać pierwszej galerii w nowym roku, mająt tyle hafciarski Perełek !
      Uściski i serdeczności:)*

      Usuń
    3. Takie słowa w twoich ustach to jest dopiero zaszczyt!:)

      Usuń
  13. Kasiu, przede wszystkim dziękuję Tobie za prowadzenie zabawy. Brawa również dla wszystkich uczestniczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bez Was, nie miałabym co prowadzić :)
      Mimo, że miałam ciężkie te ostatnie pół roku, to zawsze z niecierpliwością czekałam aby zaprezentować kolejne odsłony Waszych choinkowych hafcików, żeby każdy mógł je obejrzeć.
      Dziękuję za to, że dałyście mi taka możliwość :*

      Usuń
  14. Kasiu świetne grudniowe prace , jest co podziwiać . Mam swoje dwie faworytki. To zawieszki Margonitki i cudowne zazdrostki Angeli.
    Dziękuje za organizację i prowadzenie zabawy i oczywiście jestem w 2019 .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anusia...i ja dziękuję za Twoją obecność :)
      Bardzo się cieszę, że ponownie będziesz się bawić ze mną i tym cudownym gronem utalentowanych osób:)
      To dla mnie zaczyt !
      Uściski slę:*

      Usuń
  15. Wspaniałe prace stworzyłyście :-)
    Trochę mi żal, że musiałam opuścić zabawę, ale tak czasami życie plecie...
    Kasiu,życzę Ci wszystkiego dobrego na ten rok i przesyłam serdeczności :-)
    PS. Czy jest możliwość abym dopiero od lipca zaczęła linkować, bo nie wiem, czy wcześniej uda mi się coś stworzyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko i ja życzę Ci dużo radości i spokoju w tyn Nowym Roku.
      Kochana rozumiem jak nikt zawiłości życia realnego, dlatego w zabawie choinkowej nie ma żadnych sztywnych reguł. Te hafty maja być dla Was przyjemnością i oderwanie od codziennych problemów.
      Oczywiście dołączysz do nas w dogodnym dla Ciebie momencie a ja już ogromnie się cieszę na Twój udział:)
      Serdeczności :*

      Usuń
  16. tyle piękna i ciepła w tych pracach....gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne prace!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. No i pisze sie na kolejna edycje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem szczerze- współczuje wyboru zwycieżczyni- to będzie bardzo trudne zadanie. Prace które tu pokazuje są przepiękne...nie wiedziałabym którą wybrać. Już się nie mogę doczekać tego roku! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł z tą zabawą uważam za genialny... Z przyjemnością oglądałam każde podsumowanie! Przepiękne i bardzo różnorodne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu, dzięki Tobie i Twoje zabawie powstało w tym roku tak wiele pięknych świątecznych prac! Należą Ci się za to wielkie podziękowania. Dziękuję Ci bardzo! Dziękuję też wszystkim dziewczynom, z którymi miałam wielką przyjemność się bawić i oczywiście bawię się dalej w tym roku.
    Dziękuję też Ani Iwańskiej i innym dziewczynom, które we wcześniejszych edycjach miło wyrażały się o moich pracach.
    Pozdrawiam Małgosia
    http://margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne prace drogie koleżanki. Podziwiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała galeria xxxxx, choinkowych prac. Cieszę się że i ja mam w tym udział. Dziękuję za organizację zabawy. Pozdrawiam ciepło. Oczywiście w tym roku bawię się dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie prace śliczne :) Moje się chyba gdzieś zapodziały, bo ich nie widzę ;) Są tutaj --> https://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com/2018/12/291-choinka-2018-grudzien-i-cd.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniesiu już uzupełniłam galerię:)
      Nie podlinkowałas swojej pracy,dlatego mi umknęła Twoja praca :)
      wybacz :*

      Usuń
    2. Linkowałam i pisałam komentarz, ale ani jednego, ani drugiego nie ma, a przynajmniej nie widzę :/ Chyba bloger zrobił mi psikusa hihi. Dzięki za dodanie i za wspaniałą zabawę. W tym roku też będę się z Wami bawić :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  25. O wow! Az sie cieplutko robi na mysl o tych wszystkich haftach ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...