sobota, 16 lutego 2019

Drinka poproszę :)

Witajcie sobotnio :)
 
Piękny, słoneczny i już prawie wiosenny dzień za oknem postanowiłam więc złapać troszkę światła
 i  pokazać Wam to, nad czym w wolnych chwilach siedzę.
Hafty z wizerunkami kolorowych drinków od razu wpadły mi w oko,
 postanowiłam więc wyszyć je na plastikowej aidzie z przeznaczeniem na magnesy :)
Komplet hafcików liczy 8 różnych drinków, przy czym po wyszyciu całości 
i pokazaniu gotowców autorce dostaje się jeszcze jeden - gratisowy :)
 Oczywiście wyszyję wszystkie, bo muszę przyznać,
 że prezentują się na lodówce wyjątkowo dobrze :)
Do tej pory wyszyłam sobie cztery : 
blue curacao, pinacolada, martini i coś czego nie potrafię nazwać :D
 Bardzo przyjemnie się je wyszywa i już się nie mogę doczekać kolejnych z kompletu.
Pokażę jeszcze kartkę, która wykonałam dla Sklepiku Gosi :)
Kartkę wykonałam na bazie pięknych papierów Craft O'Clock
Morning Dreams II. 
Polecam Wam..bardzo subtelne, pastelowe i delikatne czyli to co lubię najbardziej :)
 Pięknie dziękuję za odwiedziny i komentarze !
Widzę, że działacie w sferze choinkowej bardzo intensywnie, 
co oczywiście ogromnie mnie cieszy :)
Udanego weekendu Wam życzę.
Kasia

74 komentarze:

  1. te drinki cudne! Karteczka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. To będą fantastyczne magnesiki:-) Kartka przepięknie wiosenna:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko za ciepłe słowa...slę uściski :)

      Usuń
  3. poproszę tego różowego:)z limonką:)
    piękności Kasiu jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu...dla Ciebie wszystko :)
      Różowy z limonką...raz ;)

      Usuń
  4. Kochana te drineczki takie smakowite i śliczne,że ja poproszę niebieskiego na już;)!tak przy sobocie...a co mi tam . Karteczka jak mgiełka,delikatna i piękna. Ściskam wiosennie Kasiu 😃😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu...przy najbliższej okazji zakąsimy takiego niebiańskiego drinka:D
      Uściski ślę kochana:)

      Usuń
    2. Trzymam za słowo, kochana drink w Twoim towarzystwie smakuje wyśmienicie !!! Buziaki Kasieńko 😘💕

      Usuń
  5. Piękne drinki wyszyłaś, cudnie się prezentują. Jakoś tak mi się letnio skojarzyły :-)
    Chciałabym Cię jeszcze zapytać iloma nitkami wyszywałaś na tej plastikowej Aidzie, bo jako początkująca chciałam spróbować i zastanawiam się czy dwie nitki muliny wystarczą?
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana...nie tak dawno, miałam podobny dylemat. Wyszywa łam na białej, plastikowej kanwie i wyszło kiepsko. Prześwit były dość widoczne. Teraz wyszywam trzema nitka i, kawa ładnie się wypełnia a i sam faft ładniej się prezentuje dla oka😁

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź, wezmę więc trzy nitki. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Smakowite hafciki poczyniłaś :D Kartka jest cudna :) Kilka prac zrobiłam już z tych papierów. Świetnie się z nimi pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu Twoje prace są zawsze piękne...dziękuję za miłe słowa :)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  7. Wspaniałe prace Kasiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Magnesy świetne, a kartka rewelacja!
    Tak już u Ciebie wiosennie, słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj juz się tęskni za tą wiosną bardzo :)
      Dziękuję Agniesiu i ślę uściski :)

      Usuń
  9. Piękne hafciki, będą z nich cudne magnesiki. Kartka bardzo delikatna i romantyczna.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Drinki wyglądają bardzo apetycznie, a karteczka przepiękna :) czekam na kolejna odsłonę magnesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko..magnesiki drinkowe juz niedługo :)
      Dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. to ja poproszę tego niebieskiego drinka:))))
    fajne magnesiki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blue Curacao dla Pani raz :)
      Smacznego życzę :)))

      Usuń
  12. Kartka jest prześliczna :) A drinki, cóż... orzeźwiające :) Świetny pomysł na magnesy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny pomysł! Wzory świetne, a ten różowy przypomina margaritę truskawkową.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Kochana,że nigdy nie piłam margarity truskawkowej ??
      Wszystko jeszcze przede mną ;)
      Dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

      Usuń
    2. Ja też nie piłam.😃Ale widziałam taki drink w Internecie. Czyli wszystko przed nami. Uściski!😘

      Usuń
  14. Świetne drinki, chętnie po martini z oliwkami bym sięgnęła. Karteczka urzeka delikatnością i elegancją. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z Was ma swoje gusta widzę :)
      Martini pyszne jest,to fakt :)
      Uściski

      Usuń
  15. Rewelacyjne magnesy :-) wzorki extra! Mogę zacząć od pinacolady ;-)
    Kartka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu to życzę smacznego :)
      Dziękuję za miłe słowa :))

      Usuń
  16. Przyjemne wzory, bardzo fajny pomysł na magnesy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Drinki prezentują się świetnie! a karteczka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A Sex on the Beach będzie? bo uwielbiam:-) Świetny pomysł i super wykonanie! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten bez nazwy przypomina cosmopolitan;-)

      Usuń
    2. Będzie Oluś, jak najbardziej :)
      W końcu to jeden z najbardziej popularnych drinkow:)
      Dziękuję za podpowiedź :)

      Usuń
  19. Naprawdę urocze, wyszły wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Twoich ust, taki komentarz to zaszczyt :)
      Dziękuję bardzo :D

      Usuń
  20. bardzo te drinki zachecają....do haftowania oczywiście,no i do picia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu i taki był własnie zamiar ;)
      Pozdrawiam ciepło:))

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  21. Cudne hafty! Rewelacyjnie wyglądają! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne hafciki i piękna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne i bardzo urocze:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Super te drinki aż chce się po nie sięgnąć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziś piątek...więc już chyba można:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  25. Ten ostatni to Cosmopolitan :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę Ci Obiezyświecie :)
      Pozdrawiam ciepło:)
      K.

      Usuń
  26. Kasiu, karteczka urocza!
    A widząc Twoje drinki poczułam się jak na letnich wakacjach pod 🌴 🌴 🌴 :-)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko i taki był zamiar..troszkę lata w środku zimy:)
      Uściski ślę:)

      Usuń
  27. Przecudne te drinki:-) Muszą wyglądać świetnie na lodówce:-)) A kartka?? Piękna jak wszystkie, które wychodzą spod Twoich zdolnych rączek:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu pięknie ci dziękuję za te przemiłe słowa:)
      Pozdrawiam słonecznie:)

      Usuń
  28. Narobiłaś mi smaka takimi soczystymi drinkami. Chętnie skusiłabym się na któryś 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wybieraj...mówisz i masz :)
      Ja stawiam :D
      K.

      Usuń
  29. Ech i jak tu się nie napić patrząc na takie drinki, dobrze, że już po 13 :) he he. Kasiu karteczka fantastyczna :) Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violuś...nie żałuj sobie :)
      Dobrze,że już skończona 18-stka...można próbować do woli ;)
      Całusy :* :)

      Usuń
  30. Drinki są super! Nie mogę się na nie napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię...chyba każdemu ślinka cieknie ;)
      Żarcik taki..buziaki :)

      Usuń
  31. Przepięknie wyglądają te drineczki. Ale i karteczka jest zjawiskowa.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale cuda! Karteczka urocza ale hafciki cudownie wygladaja!!! Nigdy jeszcze naplastikowej kanwie nie wyszywałam moze kiedys zdarzy sie ten pierwszy raz ?!...

    OdpowiedzUsuń
  33. Kasiu! Te drinki mnie tak kuszą i nęcą, że jak pijana chodzę, odkąd je zobaczyłam tu u Ciebie! Gdzieś Ty je dorwała, zdradź, proszę, bo nie znam... Oooj, jak ciekawa jestem kolejnych!
    A kartka... cóż... kolejne cudeńko i tyle :-)
    :* uściski :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...