wtorek, 19 marca 2019

Wiosna w kartkach :)

Witajcie Kochani :)

Chwilkę mnie nie było za sprawą niespodziewanego wyjazdu w góry. 
Wyjazd był naprawdę udany..zregenerowałam siły, naładowałam baterie...
a dzięki wspaniałemu towarzystwu przyjaciółek i nastrój poprawiony, jak nigdy:)
 Teraz można się już brać solidnie do pracy :)
*** 
Chciałabym jeszcze przeprosić  za nieplanowane opóźnienia w przesyłkach upominkowych, 
melduję że wszystkie wyjdą do Was już w tym tygodniu :)
***
Wracając do kartek...
Dziś chciałabym Wam pokazać trzy, które przygotowałam z myślą  o wiośnie.
Czuć ją już w powietrzu i choć jeszcze nieśmiało zagląda
to mam nadzieję, że już niedługo zawita na dobre.
Tęsknicie za śpiewem ptaków, zielenią traw i drzew?
Ja bardzo...
A teraz już zapraszam do oglądania :))) 

Kolejna kartka...już w błękitach i z motywem leśnym :)
I jak to u mnie...jeszcze więcej różu :D
Chciałabym jeszcze podziękować za wspaniałe wyróżnienie,
które otrzymałam na blogu DIY - zrób to sam.
Dziękuję :))
Uściski wieczorne :)
Kasia

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje Karteczki Kasiu, zawsze są takie śliczne, bogate i te kolorki... Mnie zawsze zachwycają! Gratuluję wyróżnienia, fantastyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne, a różu wcale nie za dużo, w takich cudnych kartkach to mogłabym podziwiać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne kartki! Szczególnie ta pierwsza mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i bardzo wiosennie na Twoich karteczkach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, gratuluję zasłużonego wyróżnienia🤗

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka z liskiem skradł moje serce. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe, wiosenne kartki!
    Trudno mi wybrać tę najpiękniejszą...
    Gratuluję wyróżnienia, Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana jak Ty zrobisz karteczki,to zawsze najwyższy poziom! Czarujące i piękne...moim zachwytom nie ma końca 🤗👍A ten róż ,to już Twój znak rozpoznawczy 😄 Cuuudne!!!
    Wyjazd w góry rzeczywiście był strzałem w 10,bawiłam się wyśmienicie.
    Uściski słoneczne 😘💕

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu cudne Twoje kartki wiosenne bardzo, zwłaszcza ta pierwsza.
    Gratuluje wyróżnienia na blogu DIY i zapraszam z kartkami na wiosenne wyzwanie
    http://diytozts.blogspot.com/2019/03/41-wyzwanie-wiosna-ach-to-ty.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne karteczki, Kasiu. Wszystkie. Choć do tej z motywami leśnymi moje serce szczególną słabość poczuło :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej poodba mi się ta pierwsza,ale super są wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki! ta z liskiem jest naj naj :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kompozycje i kolorystyka. Bardzo, bardzo urzekające. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki. Gratuluję wyróżnienia 😊

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...