czwartek, 4 kwietnia 2019

Choinka 2019 - Galeria Marzec

Witajcie wieczornie :)

Nastał kwiecień, czas więc na marcowe podsumowanie choinkowej zabawy. 
Nie byłabym sobą gdybym nie napisała, że jak  zawsze spisałyście się na medal ! 
Za każdym razem, kiedy robię galerię prac nie mogę się nadziwić ile macie pomysłów, 
ile pracy wkładacie w hafty w robienie pięknych zdjęć i wymyślanie aranżacji.
Galeria jest naprawdę duża, sporo czasu zajmuje miesięczne podsumowanie 
ale nawet nie zdajecie sobie sprawy ile mi to sprawia radości.
Uwielbiam oglądać Wasze prace <3
W tym miesiącu zalinkowało 61 osób .
Brawo Wy ! :)
 Jeśli kogoś pominęłam, to proszę o komentarz.
Oczywiście staram się sprawdzać Wasze blogi i  kontrolować
czy ktoś nie zapomniał podlinkować pracy.
Jeśli ktoś nie zdąży z żabką, to również proszę o wiadomość w komentarzu. 
Praca zostanie oczywiście dodana do galerii:)

W marcu mały upominek otrzymuje Irenka :)

A teraz już zapraszam serdecznie ma ucztę dla oczu i duszy :D

Choinka 2019 - galeria marcowa :)

1. Angelika Maj
 2. Ania Rebacz
 3. Ula K
 4. Kasia N
9. Ag_Agata 
 12. Splocik
 

13. Mięta

15. Karolina 
 17. Iwona
 19. Irena
 21. Renia 
 23. Zofiko
 24. Promyk
 25. Violka 
 26. Kasia S
 27. Pchełka
 28. Hania P 
 29. El
 30. Doriss
32. Olka
33. Meri
 35. Kgosia
 36. Carpediem30 
 38. Chranna
 39. Tina
 40. Edyta
 41. Grażyna 
 42. Hanulek
44. Agulek
 45. Lucyna
 46. Mariola
 47. Elunia
 48. Agula 
 49. Ewelina
 51.  Margo i Nitka
 52. Monika ML
 53. Raeszka 

 56. A'dka
 58. Eda
 59. Klimju
 60. Teresa
61. Ja (xgalaktyka)

Prawda, że jest co oglądać? <3
Kochane moje a teraz igiełki w dłoń 
i niech powstają wspaniale kwietniowe hafciki !
Żabka poniżej czeka na poczęstunek ;)
Serdecznie Was pozdrawiam :)
Kasia

Choinka 2019 Kwiecień


27 komentarzy:

  1. Oj, jest! Cały ogrom pięknych ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no jest co podziwiać,wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne wszystkie prace a i motywacja do tworzenia nowych większa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe hafty, niesamowicie piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O mateńko jak pięknie!!!
    Dziewczyny mają głowy pełne wspaniałych pomysłów,
    galeria prezentuje się cudnie:)
    Tobie Kasiu dziękuję za mnóstwo pracy którą musisz wykonać, żeby to wszystko poskładać.
    Uściski cieplutkie dla Ciebie :*♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prace. Szykuje się piękne Boże Narodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak galeria przebogata. Staram się przez żabę zaglądać do dziewczyn i zostawić komentarz ale zawsze przy tej galerii wychodzi ile ich pominęłam. Super skarpetkę z elfikiem wykombinowałaś Kasiu i dziękuję za Twoją pracę przy opracowaniu te galerii :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejciu ja nie wiedziałam na co mam patrzeć, takie śliczności. Do nie jednej pracy wzdychałam, bo aż by się chciało je mieć. Super prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafciki, podziwiam prace, które już są gotowe, te wszystkie bombki, kartki itp, jak Wy to robicie? :)
    P.S
    Przygotowałam dwa hafciki w marcu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Kochana, juz naprawione :)
      Dlatego trzeba mnie pilnować...tyle prac aż się boję,że coś mi umknie:)
      Uściski

      Usuń
    2. Nic się nie stało, podziwiam za cierpliwość i organizację, jestem pewna, że nic nie pominiesz:) pozdrawiam serdecznie i życzę słonecznej soboty:)))

      Usuń
  10. Piekna galeria, ilość powala , Jak by tak ubrać w nasze ozdoby np choinkę papieska w Rzymie byłoby cudnie :-)
    Dziękuję Kasiu za zabawę i kolejne podsumowanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Galeria PRZEPIĘKNA! Ja na mojej choince najchętniej zobaczyłabym prace Ewy Gawlik i Ani Rebacz - są urocze i pięknie wykonane. Podziwiam ogrom prac Świątecznej Organizatorki i wszystkich dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne i bardzo ciekawe prace.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ważne jaka pora roku, hafty bożonarodzeniowe są moimi ulubionymi. Dziewczyny wykonały piękne prace, bardzo Im gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny przechodzą same siebie w kreatywności i tworzeniu pięknych prac świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prace fantastyczne! Gratuluję wszystkim zaangażowania i pomysłów! A Tobie, Kasiu, niezmiennie dziękuję za czas poświęcony na zabawę. Bardzo mnie ona motywuje!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. O, jak miło:)
    Przepiękna galeria i ile różnorodnych pomysłów! Z wielką przyjemnością ogląda się wszystkie prace:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko proszę o Twój adres :)
      xgalaktyka@gazeta.pl

      Usuń
  17. Powiem jedno - wyszywające dziewczyny to zdecydowanie pracowite mróweczki :P Ale jakie z tego wynikają efekty! Super.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję za zaliczenie mi spóźnionego zgłoszenia, to miłe, bardzo miłe :-) W tym miesiącu już o czasie, druga pendibula. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycająca galeria. Marzec opóściłam bo dopadła mnie jakaś niemoc twórcza ale nadrabiam w tym miesiącu dwoma ozdobami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Normalnie napatrzeć się nie można :)) Z miesiąca na miesiąc dziewczyny tworzą coraz piękniejsze prace.
    Pozdrawiam serdecznie
    Małgosia
    P.S.
    To nie mój domek jest na zdjęciu, to domek z gazety. Mój ma czarny dach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Xgalaktyko
    Nie ukrywam się, ale widzę, że nie dodałam się do żabki - skleroza chyba mnie ściga :)
    Proszę dodaj mnie sama, jeśli możesz, bo jak widzisz u mnie, o zgłoszeniu napisałam.
    Jeśli chodzi o fotki, to w publikacji są mniejsze, ale gdy klikniesz na fotkę, to ona powiększa się.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...