czwartek, 2 maja 2019

Choinka 2019 - Kwiecień

Witajcie Kochani :)
Przed nami czwarte już podsumowanie naszej choinkowej zabawy.
Ten miesiąc był na pewno bardziej pracowity i zabiegany 
ze względu na czas świąteczny ale mimo tego po raz kolejny spisałyście się na medal !
59 pracowitych raczek zalinkowało w kwietniowej żabce 
ale jak wiecie prac powstało o wiele więcej :)
Kilka z Was robi po kilka hafcików w różnych zabawach,
więc sama galeria jest dużo bogatsza .
Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam, staram się odwiedzać Wasze blogi 
i sprawdzać czy nikt nie zapomniał o zalinkowaniu.
W razie jakiejkolwiek pomyłki proszę o sprostowanie i wiadomość w komentarzu.
Jeżeli spóźnicie się z żabką, to również proszę o informację
tutaj lub mailowo.

W tym miesiącu malutki upominek powędruje do Ad'ki:)
Proszę o kontakt na adres mailowy: xgalaktyka@gazeta.pl


A teraz już serdecznie zapraszam do obejrzenia naszej
kwietniowej, kolorowej galerii :)
 
1. Angelika
 2. Ula K
 4. Atramk

6. Renia
  9. xgalaktyka
 13. Kasia N
 14. Marysia
 16. Promyk
18. Ania Rebacz
19. Elunia
20. Grażyna
21. Klimju
22. Kgosia
 23. Małgosia Zoltek
 24. Paulina Lawudaj
25. Mariola
26. Chranna
 27.Violka
 28. Margonitka
29. Agula
 30. Karolina
 31. Katarzyna
32. Natalia F
 33. Monika ML
 34. Agata Baran
35. Pasje Violi
 36. Zofiko
37. Joasia&Art
 38. Ania Oglodek
 39. Ad'ka

40. Basia (niezabudka84)
 41. Lucyna
 42. Carpediem30
 43. Teresa
44. Dorriss
 45. Ana Ania Klimkiewicz
46. Eda
 47. Ula Anielski Zakątek
 48. Pchełka
49. Elżbieta K
 50. Irena
51. Raeszka
 52. Edyta
53. Tina
 54. Iwona
 55. Olka
56. Meri
 57. Hanulek
58. Splocik
  59. Ewelina

Poniżej zostawiam Wam już żabkę do  kolejnego linkowania
 i życzę Wam słonecznych i udanych majówek w rodzinnym gronie :)
Kasia

Choinka 2019 - Maj

31 komentarzy:

  1. Kasiu piękne podsumowanie. Zawieszki w takiej ilości robią imponujące wrażenie. Fantastyczne prace powstały pomimo tak trudnego okresu świątecznego. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! Haftem się nie zajmuję ale z przyjemnością obejrzałam piękne prace Dziewczyn. Są tam perełki, które aż się proszą ,,wyhaftuj mnie, zrób mnie,,. Niestety, wzrok już nie ten (mój dorosły syn haftuje, obrazami mnie zasypuje :D).
    Przyjemnego, świątecznego wypoczywania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne podsumowanie, ilość prac naprawdę imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, co jedna to piękniejsza. Super zobaczyć je wszystkie w jednym miejscu. Jest pięknie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krásne práce, všetky ste veľmi šikovné! A tuším tam hore vidím svoje meno :-) ďakujem, je to pre mňa pocta.
    Pekný deň,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała galeria! I mam takie wrażenie, że z miesiąca na miesiąc piękniejsze hafty powstają na tę zabawę:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała galeria prac Kasiu :) Bardzo dużo czasu poświęcasz na takie podsumowanie, za co bardzo Ci dziękuję! Dzięki Tobie w jednym miejscu możemy podziwiać wszystkie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawa dla wszystkich za konsekwencję, wytrwałość, pomysłowość i sposób realizacji własnych pomysłów :-)
    A dla Ciebie, Kasiu, za pracę i czas poświęcony wspaniałej zabawie :-)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wszystkie prace. Bardzo lubię oglądać galerie gdzie w jednym miejscu można zobaczyć różnorodność prac.
    Pozdrawiam majowo :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ te wszystkie prace są śliczne, co miesiąc się nimi zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Niesamowite podsumowanie!
    Dziękuję Kasiu! Dzięki Twojej pracy mogę wszystkie prace obejrzeć w jednym miejscu! Piękne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale galeria cudnych prac Kasiu :) Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obejrzałam z prawdziwą przyjemnością. Świetne prace!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta galeria za każdym razem mnie zachwyca mnogością prac i wykończeniem, tym razem naj naj podoba mi się konik od Ani Rebacz z plecioną grzywą, po prostu boski. Jestem pod wrażeniem, że mimo świąt i wiosennych prac frekfencja trzyma wysoki poziom. Dziękuję Ci za pracę jaką wkładasz w przygotowanie tej galerii oraz całą zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite wrażenie robi na mnie taka galeria. Tyle tu cudowności, że na niejedna wystawę prac rękodzielniczych by starczyło. Cudowny widok. Pozdrawiam wszystkie dziewczyny, a Tobie Kasiu dziękuję za wysiłek włożony w stworzenie tego podsumowania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawa dla wszystkich dziewcząt!!!
    Tyle pomysłów , inspiracji i śliczniści ××× 😃
    Dla Ciebie Kasiu wielkie ukłony i buziaki za zorganizowanie zabawy , za czas włożony w podsumowania w każdym miesiącu 🌹😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Prace dziewczyn są niesamowite. Ukłony dla Ciebie, Kasiu, za ogrom w pracy, który wkładasz w ogarnięcie tego wszystkiego.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne prace :)
    Ja niestety musiałam odpuścić, bo ostatnio choroby zbyt mi dokuczały. Z przyjemnością będę jednak podglądać wasze dalsze zmagania.

    OdpowiedzUsuń
  19. Same cuda i cudeńka. Bardzo utalentowane rączki mają dziewczyny. Miło się ogląda i z niecierpliwością na następne dzieła czeka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie prace świetne ,ale mam dwie faworytki:))Margonitka-pierwszy raz widzę takiego cudaczka i tak świetnie zrobionego i Angelika-uwielbiam te wzory zwierzaczków w sweterkach:)))super dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile pięknych prac! Z przyjemnością oglądam różnorodność wykorzystania haftów, a to zawieszka a to tekturka, wygląda to super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 😮 Jakie piękne prace, a ilość imponująca. Same zdolniachy 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne prace, wspaniała galeria :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkie piękne, ale najwspanialsze z kotami :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne prace :)
    Dziewczyny - BRAWO!
    Xgalaktyko - dziękuję za uwzględnienie mnie w zestawieniu, mimo mojego gapiostwa i zapomnienia wpisania się do żabki.
    Postaram się trzymać moją sklerozę w ryzach. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie ma za co:)
      Zawsze staram się posprawdzać na zapas czy komuś nie umknęła żabka:)
      W każdym razie...najważniejsze że wszystko się zgadza:)
      Pozdrowienia
      K.

      Usuń
  26. Jak ja lubię oglądać podsumowania miesięczne - taka różnorodność pięknych prac.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale popatrzeć na ogrom przepięknych prac zgromadzonych w jednym miejscu:)
    Kasiu, dzięki za wysiłek włożony w tworzenie galerii:)
    Ślę cieplutkie pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale wspaniałe prace! Co jedna to piękniejsza!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne prace powstały , Jak by tak te wszystkie zawieszki trafiły na jedna choinkę, to byłoby cudownie.
    Dziękuję za kolejny miesiąc zabawy , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam podziwiać hafciarskie prace, a tu mam istny raj :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...