sobota, 25 maja 2019

Wiosenna poducha :)

Dobry wieczór :)
Trochę mi się nazbierało zaległości blogowych ale tak to niestety bywa, 
kiedy notorycznie brakuje czasu.
Dopiero były święta a tu już koniec maja. Jak to się stało ? :)
 Dzisiaj chciałam pokazać podusię, która powstała już na Wielkanoc 
ale musiała oczywiście poczekać na swoją kolej do "obfocenia" ;)
Długo czekałam na słoneczny dzień, niestety aura jest ostatnio  bezlitośnie marudna .
Wianek z kurczaczkami już dawno wpadł mi w oko,
postanowiłam więc zakupić schemat i uszyć sobie wiosenną podusię.
Nie mogłam się oprzeć temu sympatycznemu kogutkowi 
niestety zdjęcia nie oddają jego rzeczywistego uroku :)
Miałam w planach doszyć jeszcze żółtą taśmę z kuleczami 
ale suma summarum postanowiłam, że zostanie tylko biała falbanka.
 Teraz pozanudzam Wam jeszcze kilkoma fotkami :)
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam ilością zdjęć.
Zawsze mam dylemat, które wybrać z tych przepastnych ilości napstrykanych.
Teraz już biegnę nadrobić zaległości w oglądaniu Waszych pięknych prac na blogach :) 
Dziękuję Wam pięknie za odwiedziny i wszystkie komentarze.
Każde słowo, które pozostawiacie jest dla mnie niezwykle ważne :) 
Razem z Lunką życzymy Wam słonecznej, pięknej niedzieli :)

Kasia

36 komentarzy:

  1. Wspaniały, lekki haft z kurczaczkiem:) Podusia rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna poduszka, bardzo ładny haft.:) Życzę udanej niedzieli.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczaki przeurocze :-)
    Ta poducha to sama słodycz wywołująca uśmiech w te deszczową pogodę :-) No śliczności :-)
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna poducha:)))dużo zdjęć???coś Ty:)ja to mam problem wybrania kilku z tysięcy:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna podusia. Do takiej miło byłoby się przytulić i odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna podusia. Bardzo radosna, cieszy oko:) Zdjęcia piękne.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu Twoich fotek nigdy nie jest za dużo, mogłabym oglądać bez końca :)
    Sesja zdjęciowa niesamowita !!!
    Poducha przepięknej urody ,hafcik słodki jak miodzio .
    Ta śliczna taśma z haftem tylko podkreśla jej urok :)
    Serdeczności dla Ciebie Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  8. ale wspaniała podusia można się tulić :)
    zdjęcia fantastyczne można oglądać bez końca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to nie oddają? Kogutek jest rozkoszny! Bardzo ciekawa poduszka, swoją drogą.:)Głaski dla Lunki! Tygrys dziś od rana ma bieganego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny hafcik,bardzo wiosenny :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki haft i śliczna podusia z nim powstała.
    Pozdrawiam serdecznie i głaski dla Luny przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny kogucik, poduszka i zdjęcia :-) Jest po prostu pięknie. Kogucik, jest rzeczywiście uroczy, taki "do zakochania się" a Ty mistrzowsko wydobyłaś jego piękno. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasia, Ty jak coś pokażesz to normalnie czapki z głów spadają! Idealna wiosenna podusia do przytulania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ta poduszeczka i ta biała koronka do niej, super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nádherný vankúš a krásny motív, ešte som taký nevidela :-)
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy wzorek w nietypowej aranżacji. Jak Ty wpadasz na takie pomysły? Cudo!
    Ciekawa jestem też autorki wzoru

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny wzorek. Kurczaczki urocze. Sama poducha nietuzinkowa. Falbanka dodaje jej niepowtarzalnego wdzięku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu, ten kogucik w wiosennym wianku jest nadzwyczaj uroczy. Pięknie wykonany haft. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ekstra podusia. Sam haft jest śliczny, do tego ta super koronka wokół i ta piękna sceneria do zdjęć... czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Superaśny jest ten kogucik i z tą trawką na około wygląda fantastycznie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bomba! Masz oko do tych wzorków. Malutki kogucik a taki słodki i kolorowy, jakby namalowany farbkami. Cała poduszka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna poducha! Haft genialny i jeszcze ta koroneczka i słoneczna zieleń w urocze groszki dopełnia całości!
    A u Ciebie Lunka, a u mnie Lucynka się wygrzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poduszka wyszła rewelacyjnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna, jak dla mnie może być jeszcze więcej zdjęć, może się wydawać, że wszystkie takie same, a ja na każdym widzę co innego:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna poducha, śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O jenysiu jaki uroczy wzorek, no cudeńko podusia ci wyszła Kasiu, jak zawsze, ja wielbicielka twoich talentów :) wszelakich :) Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kogucik od razu wpadł mi w oko. Cudny haft wybrałaś :).

    Poduszka też mi się podoba. Fajny pomysł z białą falbanką :).

    Super zdjęcia zrobiłaś :).

    Kotkowi, to dobrze :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Skąd ja to znam - brak czasu, opóźnienia? To już chyba jakaś norma 😊
    Piękna poduszeczka z ślicznym hafcikiem. Zdjęć nigdy za dużo, a przyroda i zwierzątka oprócz pięknych prac, jak najbardziej, mile widziane.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  29. Krásny vankúšik, milé prevedenie a milá výšivka.
    Pekné dni prajem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten wzór z kogucikiem jest przesłodki i poducha fajowa chociaż ja za takimi falbaniastymi nie przepadam, to ta mi się podoba :) Zajrzyj proszę na poczcie do spamu bo wysyłałam Ci 2 maja mail z załącznikiem, jak nie dotarł to będzie to dziwne bardzo..

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny, delikatny i subtelny wzór :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...