sobota, 20 lipca 2019

W wakacyjnych klimatach :)

Witajcie Kochani :)
 
Rozleniwiłam się ostatnio okrutnie i jakoś mi tak nie po drodze z blogiem, 
choć muszę przyznać że tęsknie zawsze okrutnie.
Na razie nasycam swoje oczy Waszymi pracami wakacyjnymi i choinkowymi. 
Widzę, że nie spoczywacie na laurach tylko pracowicie śmigacie igiełkami :)
U mnie też się trochę dzieje w kwestii wyszywania ale jakoś brak weny, 
żeby wszystko odpowiednio sfotografować. 
 Dzisiaj pokażę Wam dwie prace wakacyjne,  
 które przygotowałam na dwa wspaniałe wyzwania :)
 
Pierwsza z nich to morski hafcik, który był dodatkiem do gazetki Cross Stitch Crazy.
Oprawiłam ją jak zwykle po swojemu i już cieszy oczy nowej właścicielki :)
Zawieszka powstała  w ramach pracy inspiracyjnej ,
w wakacyjnej zabawie u Uli z Kulskowa.
Serdecznie Was zapraszam do wzięcia udziału w tym wyzwaniu,
 bo nagrody są naprawdę wspaniałe !
Macie całe dwa miesiące na stworzenie i zalinkowanie pracy.
 (--> klik)
 
Kartka w wakacyjnych klimatach powstała w ramach wyzwania Sklepiku Gosi 
" Wakacje,niech żyją wakacje -praca z farbą".
Pobawiłam się trochę farbami, tuszami i mgiełkami i choć nie przepadam 
za mediowaniem to przyznaję, że efekt mi się bardzo spodobał :)
 Jeśli chciałybyście wziąć udział w tym wakacyjnym wyzwaniu, to zapraszam tutaj (--> klik)
Oczywiście do wygrania wspaniała nagroda i gościnny występ
zw swoją pracą na blogu Sklepiku Gosi :)
I to już wszystko na dzisiaj.
W kolejnym wpisie pokażę Wam wspaniałe upominki, 
które otrzymałam od naszej Violi kochanej w ramach wyróżnienia w wyzwaniu, 
które organizowała Ula.
Życzę Wam cudownych wakacji...
i oczywiście z całego serca dziękuję za odwiedziny na blogu :)
Kasia

 

25 komentarzy:

  1. Piękny haft, bardzo lubię morskie motywy. Obie prace są bardzo ładne i pełne radości. <3 Pozdrawiam, miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, letni i delikatny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się przyznać, że u mnie też ostatnio hafty leniuchują ...Choć dzisiaj zaplanowałam pełną mobilizację :).

    Kasiu morska zawieszka jest śliczna, plus cudna kolorowa kartka i można się poczuć jak na plaży w tropikach :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoją marynistyczną zawieszkę podziwiałam na blogu Uli bo świetnie ją wykończyłaś a kartka ma niezwykle energetyczne barwy, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu prace na wyzwanie zrobiłaś cudną, wspaniale oprawiona, ale wiedziałam, że coś cudnego zrobisz, a karteczka niezwykle energetyczna, świetne kolorki prawdziwie letnia kartka :) Gorące pozdrowionka przesyła prawdziwa babcia Viola. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. nie no, same piękności, poraz kolejny podziwam ten morski hafcik (chyba spodobał sie wielu hafciarkom) no i ten ten tukan taki pozytywnie energetyczny, wibrujący kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawieszka jest przepiękna, wyjątkowej urody, a oprawa dodaje jej wielkiego uroku. Chyba mam podobne "medaliony" a nie pomyślałam że tak można je wykorzystać, dzięki za podpowiedź. Cudo stworzyłaś. Kartka także piękna, radosna, kolorowa i bardzo wakacyjna :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu tak pięknie zobrazowałaś wakacyjny klimat, że znowu mam ochotę na wyjazd :)
    Ty wiesz ,że kocham Twoje hafciki od zawsze ! Morska zawieszka prześliczna, oprawiona z wielką dbałością w każdym calu:)
    Karteczka energetyczna w pięknych kolorach, właśnie takie powinny być wakacje :)))
    Pozdrawiam ciepło kochana:*:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu! Masz niezwykły zmysł kompozycyjny i doskonała z Ciebie kolorystka. Powstała praca w cudnej tonacji. Jestem pod ogromnym wrażeniem kartki. A i zawieszka kieruje myśl ku pięknym, nadmorskim klimatom.
    Pozdrawiam cieplutko, wakacyjnie :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, bardzo wakacyjny hafcik powstał. Piękne kolorki przyciągają wzrok. Jako zawieszka super wygląda. Rewelacyjną również kartkę zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, piękne. Hafcik wykończony genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam taką żywą kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
  13. Krásna letná výšivka, veľmi sa mi páči!!!
    Pozdravujem :-)

    Beautiful!!!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie oprawiłaś swój haft, a kartka wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie prace są cudowne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Your cross stitch finish is perfect for summer and your card is so beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne prace! Morskie hafciki wywołują we mnie niezmienną tęsknotę za morzem a tukan kojarzy mi się z tropikami... Urlopu pragnę ;-)
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. klimaty morskie ,rewelacyjnie wyszedł hafcik,podziwiam oprawę

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczny,bardzo mi się podoba i ta muszelka jak ta kropka nad i :)
    Cudo!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaach! Kartka przepiękna, soczysta, egzotyczna. Zakochałam się!
    Pozdrawiam i życzę dobrego weekednu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne te wakacyjne karteczki! Morskie klimaty zawsze w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham morskie klimaty - cudowna zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mistrzyni prac wszelkich jak zwykle. Talent dziewczyno masz w palcach swych!
    Pozdrawiam najcieplej

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...