poniedziałek, 11 listopada 2019

Halloweenowe ozdoby :)

Dzień Dobry :)

Lubicie Halloween? 
Ja bardzo i mimo to, że jestem starej daty to zawsze dużo szczerej radości
 sprawia mi obdarowywanie wszystkich małych przebierańców cukierkami:)
Zawsze też staram się sprawić mały halloweenowy upominek dla siebie. 
W tym roku niestety dwa większe, niedokończone hafty śpią grzecznie w pudełku
ale dwie małe ozdóbki znalazły się w moim pomarańczowo białym kąciku:)
 Mały, dyniowy domek to rosyjski schemat, który znalazłam w odmętach  pinterestu.
Postanowiłam wyszyć go na swojej ulubionej plastikowej kanwie i stworzyć z niego ozdobę na piku.
 Drugą ozdobą jest halloweenowe serce.
Tych serc wyszyłam już kilka, zawsze jednak po wizycie przyjaciół zostawałam z niczym. 
Przyrzekłam sobie, że wyszyję sobie jeszcze jedno i tego już nikomu nie oddam ;)
 To serce powstało również jako inspiracja do kolejnego wyzwania,
 które przygotowała dla Was Ula i na które serdecznie Was zapraszam.
Zajrzyjcie proszę na jej blog i zobaczcie, jakie wspaniałe inspiracje na Was czekają 
i jeszcze wspanialsza nagroda ufundowana przez Ulę i Violę :)
http://haftyuli.blogspot.com/2019/11/282-wyzwanie-hafciarskie-9-halloween.html
 W swoim i Uli imieniu zapraszam Was do zabawy :)
Koniecznie pokażcie nam swoje halloweenowe hafty.
I jeszcze jedna informacja :)
Jako, że już oficjalnie podjęłam decyzję o tym, 
że będzie kolejna edycja Choinka 2020...to oczywiście staram się
pozyskać już kolejnych, wspaniałych sponsorów którzy 
zachcieli ufundować dla Was nagrody !
Mogę już ogłosić, że mam już kilku darczyńców
a przedstawię ich wszystkich w kolejnym poście w którym będziecie mogły 
zapisać się już do kolejnej edycji zabawy :)
Dziękuję pięknie za odwiedziny i wszystkie ciepłe
słowa, które tu pozostawiacie !
Serdecznie Was pozdrawiam i życzę wspaniałej 
i słonecznej niedzieli :)

Kasia

39 komentarzy:

  1. No pięknie Kasieńko!
    Domek jak z bajki,w ślicznych kolorach i wcale nie jest straszny jak na halloven przystało😁
    Serducho mnie zachwyciło i coś mi się wydaje ,że chyba jeszcze jedno będziesz musiała popełnić dla mnie;)))
    Zrobimy fifty-fifty ,co Ty na to?
    A ta czarna niteczka na serduchu ,to jak piórkiem malowana !
    Cudowne prace kochana😊
    Buziaki ślę 😘🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nie ma problemu 😊😉
      Dziękuję bardzo za miłe słowa i pozdfawiam😘😊

      Usuń
  2. Hallo Kasi,
    Deine Stickerei sind toll, ich mag auch Halloween :-) Aber, leider habe ich nichts mit Halloween gestickt...
    Du bist so fleissig.
    LG,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu śliczne halloweenowe prace, piękna ta serduszkowa inspiracja a dynia na piku jest ekstra. W ogóle fajny masz ten swój biało-pomarańczowy kącik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana😊😁
      Kącik mały ale bardzo go lubię.
      Uściski słoneczne😘

      Usuń
  4. Obie prace śliczne, ale dyniowy domek... Po prostu wymiata!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam małe hafty na plastikowej kanwie.
      Uściski ślę🌹😘

      Usuń
  5. Prześliczne halloweenowe hafciki :-) Serduszko słodkie ale ten dyniowy domek jest obłędny :-) Te kółeczka na drzwiach...aż słyszę skrzypienie drzwi gdy się za nie pociągnie...
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu małe domki są naprawdę słodkie😊
      Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa😊
      Serdeczności😘🌹

      Usuń
  6. Piękne halloveenowe inspiracje Kasiu :) bardzo dziękuję za to, że chciałaś się przyłączyć do inspirowania i za taką cudną reklamę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, to ja dziękuję za
      zaproszenie. Uściski😘🌹

      Usuń
  7. Ja poproszę o informację jak to serduszko powstało bo mnie zachwyciło i zrobię takie na przyszły rok... i wzorek skąd? Jak to się mówi "wzorek albo psikus!"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angelika odezwij się na maila.
      Pozdrowienia 😊😘

      Usuń
  8. Śliczne hallowinowe gadżety, i choć Hallowe'en w naszym polskim kalendarzu świąt się nie mieści, to cukieraskami chętnie poprzebierane dzieciaki obdarowuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marysiu...ja też uwielbiam małych przebierańców😘😊
      Uściski Kochana😘🌹

      Usuń
  9. Kasiu cudowności stworzyłaś :), jak zawsze zresztą :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne hallowenowe żarciki. Cieszę się bardzo, iż podjełaś taką decyzję co do Choinki 2020. Już się mogę doczekać 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko miło mi, że Bex, iesz się z nami bawić 😊
      Pozdrawiam Cię serdecznie😘🌹

      Usuń
  11. Świetne te ozdóbki. Starannie wykonane jak to u Ciebie. Cieszę się też na zabawę w kolejnym roku i mam nadzieję, że tym razem nie zawiodę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu i ja się cieszę, naprawdę wspaniały skład szykuje się na kolejną edycję Choinki😁😁
      Uściski słoneczne🌹😘

      Usuń
  12. Niby mroczne tematy, ale jakże wesołe hafciki. Radosny ten kącik halloweenowy u Ciebie. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu u mnie zawsze są wesołe motywy😉😁
      Pozdrawiam cieplutko😘😊

      Usuń
  13. Nie lubie haloween ale podziwiam sliczne prace Kasiu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie dekoracje są przepiękne :)
    Zachęciły mnie do twórczego działania w tym kierunku. Co do święta, to też je lubię. Dzieciaki się przebierają i czerpią z tego wielką radość. To bardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę😁
      Czekamy na Twoje kolejne projekty... Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny😊😘

      Usuń
  15. Piękne dekoracje!

    Ja również lubię Halloween i nie mam nic przeciwko temu świętu.
    Nie podoba mi się nagonka, która jest na nie w Polsce. Kilka dni przed Halloween mój siostrzeniec takich rzeczy się nasłuchał na religii w szkole, że nie chciał wyjśc z domu, bo "go porwią i zamordują na czarnej mszy". No ludzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko ludzi mają różne gusta a najważniejsze nie narzucać komuś swoich racji i przekonań😉😁
      Bardzo się cieszę, że rownież lubisz to święto😊
      Dziękuję za odwiedziny i komentarz😘🌹🌹

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...