czwartek, 5 grudnia 2019

Choinka 2019 Galeria listopadowa

Witajcie :)
Z lekkim poślizgiem pojawiam się aby pokazać Wam kolejną odsłonę choinkowej galerii. 
To już prawie koniec naszej zabawy a ja osobiście jestem szczęśliwa i dumna, 
że w tak ogromnym składzie dotrwałyśmy już prawie do finału.
Stworzyłyście takie mnóstwo prac, że chyba ciężko byłoby mi wszystkie policzyć:) 
Przede mną nie lada wyzwanie czyli stworzenie zestawienia, kto ile razy zalinkował przez cały rok.
Mam nadzieję, że podołam :)

Miło mi również poinformować, że do grona sponsorów kolejnej edycji dołączyła 
utalentowana projektantka Ania Bąk Studio, która tworzy fantastyczne, 
pełne intensywnych kolorów wzory 3D do haftu krzyżykowego.
 Wiele prac powstało z inspiracji książkowych - np cztery rollupy: "Dziewczyny Boryny".
Dzięki Ani również w tegorocznej choince będę mogła wśród Was
 rozlosować aż 5 wspaniałych wzorów do stworzenia cudownych,
 kolorowych zawieszek, które możecie obejrzeć ---> (tutaj
Aniu bardzo pięknie dziękujemy ! <3

Kolejnym sponsorem, który ufunduje dla Was piękną niespodziankę w kolejnej edycji 
jest Monika Blezień, znana doskonale wszystkim haftującym jako Igiełka MB.
Serdecznie dziękujemy ! <3

Jeszcze tylko dodam, że przyleciały już do mnie wspaniałe papiery od naszego 
sponsora Ani Karpińskiej właścicielki ScrapAndMe :)
Bardzo dziękuję Aniu ! <3

Wypatrujcie posta z zapisami do kolejnej edycji,
już za moment będzie dostępna żabka oraz wszystkie informacje
dotyczące zabawy. W tym roku będzie kilka małych zmian w regulaminie.

A teraz już proszę zaopatrzyć się w kubek pachnącej kawy,
kilka nutek nastrojowej muzyki bo zapraszam do obejrzenia
naszej wspaniałej listopadowej galerii :)

Galeria Choinka 2019 Listopad

2. Angela M
3. Ania Rebacz
5. Ula K

  8. Lucyna
13. Violka
14. Promyk
15. Basia (niezabudka 84)
 16. Olka
18. Iwona
19. Splocik
 
 22. Chranna
24. Renia
25. Hanulek
 26. Paulina
28.  Grażyna
30. Mariola
31. Meri
33. Klimju
34. Irena
36. Doriss
37. Tina
38. Agula
39. Edyta
41. Kasia S
 43. Pchełka
44. Ulcia
48. Elunia
I to już koniec naszej przedostatniej galerii.
Łezka się w oku kręci bo to już prawie koniec naszej zabawy.
Zostawiam Wam już ostatnią żabkę do linkowania.

Uściski zasyłam :)
Kasia

*** Choinka 2019 Grudzień ***



29 komentarzy:

  1. Przepiękne prace. I jest ich tak wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany ale cuda !! Piękne prace powstały. Kasiu serdecznie dziękuję za zabawę i za to bardzo pracochłonne podsumowanie. Oczywiście melduję się na starcie do kolejnej edycji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to ja dziękuję za Wasz udział i wszystkie piękne prace :):)
      Uściski ślę :*
      K.

      Usuń
  3. Znowu zapomniałam podlinkować :(
    Cudne wszystkie prace i naprawdę trudno byłoby wybrać tą najładniejszą.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu trzeba krzyczeć, zaraz uzupełnimy :)
      Szkoda, żeby Ci przepadł miesiąc zabawy :)
      Uściski
      K.

      Usuń
  4. Zachwycająca galeria!
    Wielkie brawa dla dziewczyn za mnóstwo inspiracji, wszystko jest tak piękne , że z radością cieszę oczęta:)
    Pozdrawiam serdecznie Kasiu !
    Buziaki ślę 😘🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz kochana i wybacz starej kobiecie....😉
      Wielkie wielkie dzięki i ukłony po pas, za zabawę i ogarnięcie tych wszystkich cudeniek w każdym miesiącu! Zabawa jest rewelacyjna i już pisze się na kolejną edycję 😁😘
      A wiesz jaka jestem z siebie dumna,każdy miesiąc byłam i to bez spóźnienia😁

      Usuń
  5. Cudne prace. Zachwycają różnorodnością, pięknem wzorów i mistrzowskim wykonaniem. Dziękuję za zorganizowanie zabawy i czekam na nastepną edycje. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, wielkie ukłony dla Ciebie za ogrom zaangażowania, za poświęcony czas, żeby wszystko ogarnąć. Za pozyskiwanie sponsorów. Prace Ani podziwiam, bo są przepiękne i cieszę się, że wreszcie na naszym polskim gruncie tak wspaniałe projekty powstają.
    Prace w listopadowej galerii są fantastyczne. A ja się cieszę, że udało mi się zalinkować każdego miesiąca i dotrwać do końca :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nádherné výšivky, jedna krajšia ako druhá...

    Alle Stickereien sind wunderschön, ich bewundere und gratuliere. Habt einen schönen Advent!!!
    Liebe Grüße,
    Aďka

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna galeria :) chyle czoła, bo kiedyś na początku swojej zabawy robiłam teakie podsumowania, więc wiem ile czasu na nich spędzasz :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, piękna galeria! Dziękuję za to wspaniałe podsumowanie!
    Przepiękne i różnorodne prace, dziękuję dziewczynom za moc inspiracji i czekam na następne! :-)
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile śliczności..., brawo Wy.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu dziękuję Ci za tą galerię z podsumowaniem i chęci na kolejną edycję oraz pozyskanie nowych sponsorów. Prace jak zwykle cudne i te wykończone zawieszki jak i same małe hafciki.
    Niestety ja zawaliłam jeden etap (sierpień) więc kompletu u mnie nie będzie. Ale i tak się cieszę, że tyle zrobiłam i poprawiłam się względem poprzedniej edycji. Oj radość będzie wielka z nagród jak już wszystko podsumujesz :D
    A Ania Bąk zorganizowała jeszcze kalendarz adwentowy u siebie na blogu (sztukaoswojona.blogspot.com ) z darmowymi wzorami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna porcja cudnych haftów jakie powstały. Kasiu dzięki wielkie za ten rok wspólnej zabawy i oczywiście do zobaczenia w następnym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu alez wspaniala galeria, podziwiam zawsze kilkakrotnie, dzieki za wspaniala zabawę, ciesze sie ze nie zawalilam zsdnego miesiaca, zglaszam sie na kolejny rok. Jenysiu jakie cudna wzorki projektuje pani Ania, zauroczylam sie ;) Sciskam gorąco szefowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co miesiąc wyczekuję tych podsumowań. Sprawiają że magia świąt towarzyszy nam cały rok! Bardzo się cieszę że mogłam wziąć udział z Wami w tej zabawie i że jest takie mijsce!!! Po raz kolejny moje serce skradła praca Margoinitka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne prace! Już nie mogę się doczekać kolejnej edycji.
    Wielkie podziękowania za tworzenie comiesięcznych podsumowań!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te podsumowania i składam wielkie ukłony za ich przygotowanie. Zajmuje to mnóstwo czasu.
    Już się cieszę na kolejną edycję zabawy 😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace powstały i w tym i we wszystkich poprzednich miesiącach :-) Dziękuję za zorganizowanie tej fajnej zabawy i cieszę się, że będzie kolejna edycja :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna galeria,miło popatrzeć na tak śliczne prace.☺️

    OdpowiedzUsuń
  19. Prace są przepiękne :) W tym roku będę pilnować zapisów, gdyż z chęcią stworzę więcej ozdób na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czar, magia, wszystko co świąteczne przychodzi mi na myśl, gdy oglądam te piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Xgalaktyko, zauważyłam, że w zestawieniu pomyliłaś się i załączyłaś kartkę, o której pisałam, że wykonałam ją w zeszłym roku.
    Ta właściwa, z listopada, pokazana jest jako druga, to ta z tłem z szyszkami i latarenką w zielonej ramce.
    Piękne prace i ileż inspiracji na przyszły rok.
    Już się cieszę na kolejną edycję. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze piekne prace, tylko podziwiac.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie piękne prace, z taką magią Świąt. Aż miło się patrzy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...