wtorek, 21 kwietnia 2020

Choinka 2020 i Kartki BN 2020 :)

Dzień Dobry :)

Kwiecień zbliża się powoli do końca, czas więc rozliczyć się z moich 
ulubionych blogowych zabaw :) Na szczęście małgosiną zabawę wielkanocną 
miałam już odhaczoną, została mi więc jeszcze tylko choinka i kartka u Uli.
Niestety moja ręka niestety dalej "nieczynna" ale z  pomocą niezastąpionego 
dziecięcia udało się stworzyć dwie kartki, w kształcie gwiazdy na których 
umieściłam małe, świąteczne  hafty.
W ramach kwietniowej choinki, wykonałam dość dużą zawieszkę 
w ciepłych, pastelowych kolorach na bazie papierów ze złoceniami
 od Craft Passion. Na kartce umieściłam haft, który pochodzi bodajże 
z gazety Cross Stitcher, dodatki oraz faomiranową poinsencję.
Przyznaję się bez bicia, te papiery to jedna z moich ulubionych kolekcji, 
postanowiłam więc że wykorzystam je również  w przestrzennej formie u Uli :)
Jako, że Ula dała nam tym razem zadanie specjalne aby kartka zawierała 
kratkę oraz niespodziankę nie omieszkałam zastosować się do tajemniczych 
wytycznych :) Z tego względu we wnętrzu mojej gwiazdy schował się świąteczny
tort urodzinowy, wraz z którym chciałabym złożyć Uli spóźnione aczkolwiek 
bardzo serdeczne życzenia . Ulcia życzę Ci 100 twórczych lat :* <3
 Haft przymocowany jest do paska folii, którą wykorzystuje się do shakerów 
i składa się tak, by mógł swobodnie schować się do wnętrza gwiazdy :)
Koniec folii przyklejony do spodu zamaskowałam świątecznymi elementami, 
które pochodzą z kolekcji Craft O'Clock. Przemyciłam również obowiązkową 
kratkę ale niestety zapomniałam o przyklejeniu na niej świątecznego napisu ;)
I na koniec zapraszam Was na blog Basi "Namalowane inaczej",
 która kusi  bardzo słodką rozdawajką :)

I to już wszystko na dzisiaj.
Serdecznie dziękują za wszystkie życzenia powrotu do zdrowia
 oraz komentarze jakże miłe memu sercu. 
Uściski <3

Kasia

25 komentarzy:

  1. Przepiękna kompozycja, jestem zachwycony! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW !!! Ale cudnie zaszalałaś Kasiu 😍 Gwiazda piękna kolorowa, i hafcik śliczny :) Kochana jesteś prefecto w tych kompozycjach ! No a gwiazda z ukrytym tortem, to już wielka kombinacja...ja nie wiem jak Ty to wszystko posklejałaś ?🤔
    Trwam w zachwycie i buziaki ślę 😘🌺😊

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne karteczki /wspaniałe kompozycje i kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, Twoje hafty zawsze są takie śliczne i urocze, a do tego pięknie je zawsze wkomponowujesz w kartki. Ten pomysł na niespodziankę w gwiazdce jest rewelacyjny, mnie karteczka zachwyciła. Ta druga gwiazdka też jest piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mistrzostwo! Kartki są po prostu rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, jakie cudowne kartki! aż się zawstydziłam, że moje takie biedne są :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze hafciki w cudownej kartkowej oprawie :-) Zachwycam się słodkim zimowym torcikiem :-)
    Zdrowia Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, niesamowita zdolniacha z Ciebie! Za każdym razem zachwycasz i czarujesz swoimi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa kartka i ta niespodzianka w środku! Super :) Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu podziwiam Twoje samozaparcie . Z chorą ręką zrobić takie cuda to już jest wyczyn nielada. Piękne sa obie kartki zawieszki. Hafciki niby małe la urocze. A papier faktycznie rewelacyjny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prace, ciekawa gwiazda z hafcikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kartki w bardzo oryginalnych formach!
    Kasu, to mistrzostwo. Pozdrawiam serdecznie i trzymaj się ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki stworzyłaś:)))i w ślicznych kolorach:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu gratuluje!!! Mimo chorej łapki działasz dzielnie i pieknie !!! Hafciki urocze a ich oprawy piekne klasy! 👏

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dwiema sprawnymi rękami nie potrafiłabym stworzyć takich śliczności😍 Przepiekny efekt Twojej pracy! Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  16. cudna giazdka, ja jeszcze nie robiłam :) Buziaki Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze hafty i pięknie zagospodarowane. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i pełnej sprawności :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. To nie kartki, to arcydzieła! Zdolny z Was duet :)
    Słonecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow jestem pod wrażeniem. Pięknie wszystko dobrałaś. Cudne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super pomysł na niespodziankę, ,świetna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu jak zwykle piękne są te twoje prace 😍Z każdym razem nie mogę się na nie napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne i bardzo delikatne Twoje prace. Pozdrawiam i życzę udanego majowego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu cudowne prace! Karteczka z niespodzianką jest wspaniała! Dziękuję za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...