piątek, 3 lipca 2020

Choinka 2020 galeria czerwcowa

Witajcie Kochani :)

Wkraczamy w drugie półrocze naszej choinkowej zabawy, nie chce się wierzyć, 
że tak szybko minęło nam te pierwsze 6 miesięcy. Zgodnie z Waszymi sugestiami 
zostajemy przy dotychczasowej formule linkowania oraz comiesięcznej galerii,
 w której możecie podziwiać wszystkie prace. W czerwcu zalinkowało 57 osób i jak 
zawsze zaskoczyłyście pomysłami i oryginalnością :) Jestem bardzo ciekawa, czy 
któraś z prac podoba Wam się szczególnie a może zaskoczył Was jakiś pomysł ?
Zapraszam serdecznie na wieczorną podróż, po krainie choinkowych ozdób <3

Choinka 2020 galeria czerwcowa

 2. Splocik
 5. Marysia
50. Raeszka
51. Monika ML
52. Agnieszka Biegańska 
 53. Agata Baran
54. Ana - Ania Klimkiewicz

55. Ania Rebacz

56. Paulina Lawudaj 

57. Carpediem 30

Śliczny pingwinek od Carpediem30, kończy dzisiejszą galerię .
Mam nadzieję, że jej oglądanie  sprawia Wam naprawdę dużo przyjemności. 
Poniżej zostawiam Wam już lipcową żabkę. Zadbajcie o jej pełny brzuszek ;) :)
Pozdrawiam Was serdecznie.

Kasia

Choinka 2020 Lipiec

29 komentarzy:

  1. Super galeria :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Krásne diela, nádherné výšivky v galérii :-)
    Pekný víkend,
    Aďka

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko1 Co za cudeńka! Wyogladałam wszystko- dwa razy ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!jestem pod absolutnym wrażeniem:)))super prace :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem tak , galeria imponująca, uwielbiam ją oglądać . Nadal nadziwić się nie mogę nad fenomenem tej zabawy. Kasiu dziękuję Ci za kolejny miesiąc zabawy i czas jaki poświęcasz na jej prowadzenie. A zachwyciły mnie w tym miesiącu świąteczne zakładki od Betulinowe Pasje. Są bajecznie kolorowe a poza tym uwielbiam zakładki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czad!😁
    Galerie oglądałam chyba z 10 razy i wciąż mi mało, tyle pięknych prac cieszy moje oczy:) Serduszko Adki,karteczka Wandy, no i niecodzienna bombka Marty...ehhh..nie potrafię się zdecydować co jest naj!🥰
    Kasiu, dziękuję pięknie za zabawę i podsumowanie:)))
    Buziaki Szefowo najlepszej zabawy jaką znam!!!😘🌺

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna galeria, Kasiu. Ja niezmiennie uwielbiam ją oglądać, bo przyznać muszę, że zebranie w jednym miejscu tyle prześlicznych prac, może zainspirować do stworzenia czegoś nowego (kartki, bombki, zawieszki, serwetki).
    Ja w tym roku mam plan na kolekcję bombek oraz kartki-zawieszki, które zostaną wysłane w świat na Boże Narodzenie, a dzięki Twojej zabawie mobilizuję się do regularnej pracy.
    Pragnę jeszcze dodać, że mam już prawie przygotowaną bombkę, do której wzór wygrałam w poprzedniej edycji zabawy, ostatnio dokupiłam również koraliki, więc niedługo ją pokażę, dziękuję raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace powstały. Uczestniczki są bardzo kreatywne i to jest w tej zabawie najfajniejsze, że ciągle czymś zaskakują...

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te wszystkie hafty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała galeria, a prace takie piękne że miło popatrzeć. Brawo Dziewczyny! Brawo Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło jest zobaczyć tyle wspaniałych prac. Wszyscy spisai się na medal. Dziękuję, Kasiu, za przygotowanie tej czerwcowej galerii. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna galeria! Prace obłędne! W tym miesiącu bombka Marty wywołała mój totalny i absolutny zachwyt! Dziękuję Kasiu za to podsumowanie :-) Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same piękności. Gratuluję pomysłów i pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu zawsze z wielką przyjemnością oglądam Twoją galerię :).

    Jest tu wiele pięknych prac i zawsze mam jakiś swoich faworytów jak i czerpię inspiracje :).

    OdpowiedzUsuń
  16. ogrom cudownych prac, wszystkie mi się bardzo podobają, ale tak spoglądam co chwilę na cudowne słoneczko Klimlu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowności,zakochałam się w tej pierwszej bombce

    OdpowiedzUsuń
  21. Upssss... Zapomnialam podlinkowac mojej pracy, ale dodalam na instagramie, mam nadzieję, ze bede miala zaliczone, bo nie chciałabym stracić frajdy całorocznej 😳

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasieńko, u Ciebie zawsze nagromadzenie istnych perełek rękodzielniczych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamieściłam wczoraj post a zapomniałam Kasiu wrzucić do żaby, przepraszam

    http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2020/07/choinka-2020-lipiec.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...