sobota, 26 września 2020

Kwiecista buteleczka :)

 Witajcie Kochani :)
 
 Wrzesień przeciekł mi między palcami i o mały włos zapomniałabym o blogowych 
zabawach. Szybko więc nadrabiam zaległości i dziś odhaczam zabawę wielkanocną 
u Małgosi. Wiosenna butelka autorstwa Iriny Konoplich , kolejna do mojej
 kolekcji idealnie wpasowała się w wielkanocno-wiosenny klimat :)
Oczywiście jak zawsze zmieniłam troszkę całość wyszywając jeszcze tło, dodałam
 także do haftu kilka cekinów i ozdobiłam koralikami. Niestety za oknem szaro 
i buro więc zdjęcia wyszły nieostre. Najważniejsze jednak, że zdążyłam pokazać
 pracę, którą jak pisałam zgłaszam do małgosinej  zabawy Wielkanoc 2020-2021.
Na koniec chciałabym Was serdecznie zaprosić na wymiankę jesienną, którą 
organizuje Justynka z bloga Wielkie Małe Pasje. Do zabawy możecie się jeszcze 
zapisywać do 29.09 więc spieszcie się bo czasu na zapisy już naprawdę mało :)
             Uwielbiam takie zabawy blogowe więc i ja z radością wezmę w w niej udział <3 

 Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa.
Spokojnego weekendu Wam życzę :)

Kasia

30 komentarzy:

  1. Pięknie Ci to wyszło! Mnie coraz bardziej kuszą te buteleczki, a jak widzę TAKIE interpretacje, to mam ochotę wszystkie od razu zakupić i wyszywać :)
    Póki co, mam zakupiony wzór na jedną (od czegoś trzeba zacząć) i czekam, aż będzie trochę wolnego miejsca w moich planach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory i jakie słodziutkie trzmiele :) Świetny dodatek z cekinów i koralików, dodają blasku buteleczce. Super!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszła Ci Kasiu ta buteleczka, a dodatek koralików i cekinów dodał jej blasku.
    Też mam w planach te buteleczki tylko czasu brak :(
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutko wyszła ta buteleczka i trzmielaki takie radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja podziwiam te buteleczki, słoiczki, a nawet żaróweczki. Piękne wzory. Bardzo ładny haft :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham te buteleczki miłością wielką!!!!!! cudowna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna buteleczka.sama słodycz

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna! Także dlatego, że dodałaś te ozdoby, bomba. Nie no, muszę kupić tę z kotem.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszyta buteleczka. Kolory w sam raz na poprawę nastroju przy pochmurnej pogodzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Milá Kasia,
    Tvoja fľaša je nádherná, krásny motív i prevedenie. A krásne fotografie :-)
    Prajem Ti pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu te buteleczki są przepiękne i co kolejna to ładniejsza :). Super jest ta z pszczółkami :). Buziaki dla Ciebie i również miłego weekendu życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny hafcik.Pszczółki jak żywe zamknięte w buteleczce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam już tą buteleczkę u innych ale Twoja wersja najładniejsza. Ostatnio pojawia się tyle ładnych wzorów,że nie wiadomo za co się zabrać. Dzięki za info o wymiance .

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejne cudeńko !!!! Brawo Kasiu:) podziwiam te Twoje urocze detale ktore dodajesz do tych buteleczek :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna, taka radosna i pozytywna buteleczka idelanie się wpasuje w nastrój wielkanocnego świętowania. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasieńko, kolejne butelkowe cudeńko nam pokazujesz 🥰
    Słodycz w pastelowych wesołych kolorkach, idealnie pasuje do Wielkanocy i te urocze pszczółki...Ahhh!!!🐝🌺😊
    Buziaki kochana 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu! uwielbiam Twoje buteleczki! Są zachwycające! Te detale, drobiazgi, szczególiki! No uwielbiam!
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasia jak Ty potrafisz podkręcić coś ładnego na bajeczny poziom :) bardzo ładnie ten zakorkowany flakonik wygląda a to brzoskwiniowe tło butelki zrywa się super z pszczółkami. No bajka, cieszy oko tym bardziej przy tej pogodzie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejna śliczna buteleczka Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczności. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu uwielbiam Twoje buteleczki , są świetne a razem wyglądają pewnie rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Super buteleczka i w jakiej pięknej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Buteleczka cudności Kasiu! Pszczółki robotnice identycznie jak te po moich ogrodach bzyczące, słodko pękate!
    Pozdrawiam najcieplej

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczna buteleczka☺ piękne na niej kolorki. Pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna ta buteleczka ,bardzo mi się podoba 😍
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne kolorki:)Śliczny hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny jest ten wzór buteleczki i do tego z pszczółkami, muszę go zrobić. Podoba mi się, że wypelnilas Krzyżakami.

    OdpowiedzUsuń
  28. Buteleczka w Twoim wykonaniu jest niesamowita. Kawałek żywej łąki udało Ci się "zamknąć" w tym małym naczynku.
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Kasiu przeszukałam bloga i juz zwątpiłam czy to u Ciebie widziałam buteleczki.... czy moge Cie zapytac czy one mogłyby sie nadawać na zakładki?! Poszukuje czegos fajnego dla 10 dziewczyn.... i pytanko o dokładne źródło gdzie mogłabym nabyć wzory bo ja kiepski ich poszukiwacz jestem.... poprosze o odpowiedz na e-mail : niparko@gmail.com
    I czekam z niecierpliwoscią haha🤣

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...