środa, 27 stycznia 2021

Zimowy krajobraz :)

Dzień Dobry :)
 
Postanowiłam wziąć udział w całorocznej zabawie z przysłowiami, którą organizuje
 na swoim blogu Splocik. Zabawa o tyle ciekawa, że można owe przysłowia zinterpretować 
w oryginalny i nietuzinkowy sposób. Wszystko zależy od naszej wyobraźni. W tym miesiącu 
do wyboru otrzymałyśmy przysłowia takiej treści :
 
1. "Nie szukaj w styczniu słońca, bo zima nie będzie mieć końca"
2. "Kto ma głowę na karku, ten i czapkę zdobędzie"
 
Postanowiłam , że mottem przewodnim mojej pracy będzie przysłowie nr. 1
  Co do pierwotnego znaczenia przysłowia, pamiętam, jak moja
 babcia mawiała, że jak  styczeń jest zbyt słoneczny to jest to zapowiedź 
dłuższych mrozów. A nie każdego to oczywiście cieszyło.
Do Splocika wykonałam rozkładaną, okiennicową kartkę z niespodzianką 
w postaci małego, wyszywanego bałwanka. Po otwarciu klapki z haftem, 
ukazuje nam się jeszcze zimowy, radosny krajobraz. 
Moją osobistą interpretacją przysłowia, niech będą takie słowa :
"Nie szukajmy chwilowego, złudnego szczęścia i cieszmy się tym 
co mamy w danej chwili a los na pewno nas wynagrodzi" :)
I na koniec oczywiście pozostawiam Wam banner do splocikowej zabawy.
Może ktoś z Was zechce dołączyć i pokusić się o własną interpretację tych przysłów ? :)
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę pozytywnego dnia :)
 
Kasia

21 komentarzy:

  1. Niezmiennie podziwiam Twoje karteczki, każdy szczegół potrafisz tak wyeksponować, że robią sie z tego małe dzieła sztuki. Kartka jest cudowna i na pewno wzbudzi nie jeden zachwyt:)
    Też biorę udział w zabawie ale nie skończyłam jeszcze mojej pracy bo jest dosyć czasochłonna, pozdrawiam zimowo ale z gorącym sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka prześliczna i optymizm niosąca:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka śliczna , pełna szczegółów

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną kartką zinterpretowałaś przysłowie.:)
    Pięknie ujęłaś interpretację słowami. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bogata i piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekna kartka, ale fajny pomysl na zabawe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu rewelacyjna ta kartka . Takie składaczki to ja lubię. Nie spodziewałam , się że pod tym bałwankiem cos jeszcze jest, a tu taka niespodzianka. Świetna forma i rewelacyjne papiery!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka, motywy z domkami i słodki bałwanek są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka, mega dopracowana w szczegółach. Prezentuje się nieziemsko!!!😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna zimowa karteczka. Idealna.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna kartka;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna, w iście bajkowej scenerii kartka! A niespodzianka w postaci haftowanego bałwanka świetna :-)
    Uściski Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka super kartka Kasiu, człowiek mysli że już "koniec" a tu jeszcze jedna klapka i dodatkowe zaskoczenie :) Ekstra jest !

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczna i bardzo pomysłowa karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna pozytywna praca Kasiu, pomysł z magnesem i kształt karteczki jest fantastyczny 🤩 To taki cudny karteczkowy prezencik zrobiłaś!
    Brawo za interpretację i wykonanie :)))
    Buziaki Gwiazduchno 😘🌺

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja! Bardzo bardzo bardzo podoba mi się ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowa kartka. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...