niedziela, 9 maja 2021

Skorupkowo czyli Pascha 2021/2022

Witajcie Kochani :)
 
Jako że Małgosia z bloga The  Primitive Moon zaprosiła nas do kolejnej 
edycji swojej wielkanocnej zabawy, to oczywiście z ogromną przyjemnością 
ponownie się zapisałam. Co prawda, mamy już maj, Małgosia galerię stworzyła 
ale mam cichutką nadzieję, że mi ją zaliczy :)W ubiegłej edycji wyszywałam 
kwiatowe skorupki  i oczywiście zamierzam kontynuować ich tworzenie, tym 
bardziej, że autorka Belkin_domik tworzy kolejne, wyjątkowe schematy 💔
Tym razem skorupka z pięknymi niebieskimi przebiśniegami zwanymi 
również śnieżyczkami, które występują naprawdę rzadko. Jako ciekawostkę 
dodam, że w dawnej Anglii przebiśniegi były kwiatem czystości a dziewice 
wplatały sobie te kwiaty w wianki 😍
Jajeczko wyszyłam na plastikowej aidzie i w tym przypadku zrezygnuję chyba
z umieszczenia go na piku na rzecz magnesu. Kwiaty są umiejscowione na druciku 
więc wyglądają trójwymiarowo :) Super efekt 💝
 Poniżej banerek do zabawy u Małgosi :)
W naturalnym środowisku, niebieskie przebiśniegi występują niezwykle rzadko. 
Nie mniej prezentują się wyjątkowo oryginalnie i bajkowo💙
 
 Bardzo dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie pozostawione słowa. 
Pozdrawiam ciepło i słonecznie 😍
 
Kasia 

27 komentarzy:

  1. Przecudne są te twoje skorupki! Też bym chętnie takie stworzyła.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym przypadku piękno tkwi w prostocie - tak niewiele w sumie do zrobienia, a efekt wspaniały.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają fantastycznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne. Uwielbiam te kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny hafcik. Pomysł z przestrzennymi kwiatkami na drucikach jest świetny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te skorupki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To sa niebieskie przebiśniegi ?! Zaskoczylas mnie, u nas ich od groma ;):);) a Twoje jajco jak zawsze cuuuudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne, te kwiaty na drucikach dają naprawdę niezwykły efekt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz Kasiu że nawet nie wiedziałam że są niebieskie przebiśniegi !! Świetny wzorek i super, ze się na nie zdecydowałaś, jako kontynuację. Ja chyba też wrócę do moich jajek wyszywanych :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu cudny hafcik. Świetna dekoracja wielkanocna. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tymi drucikami..Kapitalnie to wygląda😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczności! Sam wzór jest uroczy, ale jak dodać do tego efekt 3D to jest jeszcze piękniejszy. Bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna ta ozdoba,kwiatuszki jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle twoje prace sa piekne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ozdoba wielkanocna. Śliczna jest ta skorupka z przebiśniegami:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kwiatuszki na druciki to genialny pomysł! Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała koncepcja z tymi drucikami, piękne wykonanie i efekt :-)
    Serdeczności majowe, Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu wspaniała praca i efekt uzyskany dzięki drucikom jest wow :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam Kasiu, kolejny piękny, oryginalny hafcik!
    Zafrapowałaś mnie tymi niebieskimi przebiśniegami. Do tego stopnia, że nocą dziką z latarką pobiegłam przed chałupę oglądać moje kwiatki. Takie coś niebieskiego w tym roku z ziemi wychynęło. Cóż, to oryginalnej budowy hiacynt, nie przebiśnieg...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu :) z największą radością zaliczam :)proszę tylko jeszcze o umieszczenie banerka zabawy z linkiem do niej. To piękna praca z cudnymi zdjęciami . Masz do tego oko i talent :) Zawsze się zachwycam tym co robisz i jak pokazujesz, bardzo podoba mi sie to w jaki sposób umocowałaś przebisniegi,ten drucik to genialna sprawa. Ja uwielbiam przebiśniegi a w tym kolorze jeszcze nie widziałam :)
    Kasiu daj mi znać czy tą pracę wstawić do kwietniowej galeri czy pokazać razem z tym co zrobisz na majową galeryjkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli możesz, to proszę o wrzucenie do kwietniowej galerii Małgosiu. Majową praca już gotowa, wkrótce ja pokażę😘🌹

      Usuń
  21. Piękna skorupka, a te przebiśniegi bardzo lubie. maja bardzo intensywny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna skorupka i wspaniale wygląda jako doniczka. Przecudna ozdoba:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...