sobota, 2 października 2021

Choinka 2021 wrzesień

 Witajcie Kochani :)

Przychodzę do Was w to piękne i słoneczne popołudnie z kolejną, wrześniową 
odsłoną naszej choinkowej zabawy. Zamknęłyśmy ten miesiąc niesamowitym wynikiem
 41 podlinkowanych prac😀Jak zawsze jestem zachwycona Waszymi pomysłami 
i inwencją twórczą, każda z Was tworzy naprawdę niepowtarzalne i oryginalne ozdoby. 
To niesamowite, że po kilku latach zabawy nieustannie zaskakujecie mnie czymś nowym. 
Mam nadzieję, że ten rok nie będzie ostatnim, w którym będę mogła podziwiać Wasze hafty💖

A teraz już, jak co miesiąc zapraszam Was do obejrzenia tej jedynej 
i niepowtarzalnej galerii Waszych twórczych, hafciarskich dokonań 💝

Galeria Choinka 2021 Wrzesień
 
11. Violka

22. Alicja
24. Ania Rebacz

30. Wanda
 
I to już koniec wrześniowej galerii. Jeszcze tylko trzy miesiące dzielą nas do końca 
zabawy. Mam nadzieję, że dotrwamy w tym cudownym i twórczym składzie. 
Serdecznie Was pozdrawiam i dziękuję że jesteście💗
 
Kasia

 
Choinka 2021 Październik

24 komentarze:

  1. Fakt świetna galerii . Brawo Kasiu za Twoją pracę i przygotowanie tego zestawienia. A najbardziej mnie zaskoczyła stosunkowo mała ilość kartek. To sama radość tworzyć w tak zacnym gronie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna galeria dziękuję Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W każdym miesiącu podziwiam wspaniałą galerię, w której zbierasz śliczności wykonane przez super grupę zakręconych robótkowo.
    Myślę, że zabawa jest tak wyśmienita, że będzie miała powodzenie w następnym roku. :)
    Ja jestem za. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, Kasiu, też mam nadzieję na kolejny sezon, dzięki Twojej zabawie w miarę systematycznie haftuję. Dziękuję Ci za to. A galeria niezmiennie piękna i kolorowa. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale prace, każda z nich jest wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezmienne podziękowania i ukłony za Twoja pracę przy galerii Kasiu. Prace piękne i naprawdę różnorodne. Ze swej strony mogę napisać, że do końca roku spokojnie dotrwam a i na nastepną edycję pomysłów mi nie brakuje, byle tylko czas był pomyślny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za każdym razem z wypiekami na polikach czekam na galerię i przeglądam kilka razy, no cudna jest😍😊 Brawo dziewczyny! 👏👏
    Dla Ciebie Kasiu ukłony i podziękowania za trud jaki wkładasz w podsumowanie naszych prac i świetne prowadzenie zabawy😘😘
    Ja już się zapisuje na kolejny roczek w takim zdolnym gronie😁🥰

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace przepiekne brawo dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, jestem pełna podziwu dla wytrwałości dziewczyn, super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna galeria 😀. Jestem w lekkim szoku i ile można wymyśleć 😉.gratuluję Dziewczyny 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. NIe wiem dziewczyny jak to robicie, że macie tyle wspaniałych pomysłów i wszystkie potraficie tak wspaniale odzwierciedlić w swoich pracach. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała galeria! zazdroszczę tylu pieknych prac, mnie niestety nie udało sie przygotować posta i skonczyć pracy na Twoja zabawę ,ale może i dla mnie nastanie lepszy czas..pozdrawiam i dziekuję za jej przygotowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze mnóstwo pięknych prac powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest moc w tych małych hafcikach :)
    Pozdrawiam, Kasiu <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nádherné výšivky, krásne diela!!!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moc krásné práce. Jedna pěknější než druhá. Těžko vybírat.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki ogrom pięknych prac, podziwiam w zachwycie. Brawo dziewczyny !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nie mogłam Twojego bloga otworzyć Kasiu przez to do żabki ostatnio nie dodałam, zaraz to zrobie

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze super prace powstały.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...