niedziela, 9 stycznia 2022

Ramka w stylu Harrego Pottera :)

Witajcie Kochani :)
 
Jako zagorzała fanka książek i filmów o Harrym Potterze, zawsze z dużą radością 
przyjmuję wyzwanie, które opiera się właśnie na tym temacie. Tym razem, jest to 
przestrzenna ramka na zdjęcie 😀Postanowiłam do tego celu wybrać "obudowę" 
ikeowską w kolorze białym choć muszę przyznać, że sporym wyzwaniem było 
oklejenie jej tak...aby biały lakier nie wystawał z żadnej strony.
Rameczkę wykonałam na bazie moich ukochanych papierów od Small-Wingels-Shop
wykorzystałam również grafikę sówki z papierów ZojuDesign.
Wszystkie elementy oprócz miotełki, wykonałam własnoręcznie 😁 
Starałam się oddać klimat książek i umieścić w ramce wszystkie  atrybuty 
głównego bohatera. Jest tu waliza z herbem Gryffindoru, podręczniki do nauki, 
eliksiry z miksturami a nawet karta czarodziejów.
Nie mogło zabraknąć również sowy Hedwigi, maleńkiej mapy Huncwotów 
oraz różdżki głównego bohatera😍
Naprawdę dużo radości miałam przy tworzeniu rameczki...zresztą nie tylko ja 😍
 Lunka dzielnie mi asystowała, jak przystało na czarnego, magicznego kociaka 😈
Jeśli chcielibyście obejrzeć ramkę troszkę dokładniej, to zapraszam
 do obejrzenia krótkiego filmiku na youtubie, który zostawiam Wam niżej 💖

Serdecznie Wam dziękuję za odwiedziny i każde słowo,
 które zostawiacie na moim blogu. Zachęcam Was również do odwiedzin postu 
zapisowego Choinki, gdzie przybywa nam kolejnych wspaniałych Sponsorów 😀

 A teraz już, w magiczny sposób oczywiście żegnam się z Wami zaklęciem Nox.
 
Dobranoc🌙
 
Kasia

45 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że jestem zachwycona Twoją pracą. Świetnie sobie poradziłaś. To prawdziwe cudo. Brawo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Haniu, to bardzo miłe czytać takie słowa:)
      Uściski

      Usuń
  2. Rewelacyjna praca Kasiu, normalnie majstersztyk w każdym centymetrze, jest czary mary!🤩
    Mnóstwo detali które dokładnie oddają magiczny świat Harrego🧙‍♂️😁
    Pozdrowionka wielbicielko magii😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu za te słowa 😁Serducho mi rośnie🥰 Ściskam.

      Usuń
  3. Przepiękna
    Jeanette

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudo! Te wszystkie detale są zachwycające. Do tego precyzja wykonania i ujmująca kompozycja. Po prostu mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle komplementów😁🥰 Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Powiem tak nigdy nie przepadałam za fantastyką, zresztą świadczy o tym fakt że nie przeczytałam ani jednej książki o Harrym Potterze. Ale sama ramka i Twoja interpretacja bardzo mi się podoba. Są takie mroczne klimaty.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej dziękuję za miłe słowa Aniu🙂🌹 Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Ale świetna ta ramka :). Prawdziwe cudo :). Też lubię Harrego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za dobre słowo i odwiedziny🌹😘

      Usuń
  7. Bardzo fajna☺️Też lubię Harrego Pottera. Wciąż się zastanawiam, ile razy można oglądać to samo😁😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam! :)
      Jeanette

      Usuń
    2. Ze swojego doświadczenia mogę śmiało powiedzieć, że bardzo,bardzo wiele razy😉 Dobrze,że nie jestem odosobniona w tym temacie😁👍🥰

      Usuń
  8. Świetny pomysł i jak zawsze perfekcyjne wykonanie:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za Harrym, ale ramka robi wrażenie. No a kocurkę masz piękną:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję w imieniu swoim i Lunki😁 Pozdrowienia

      Usuń
  10. Czadowa ramka! Ja jestem z klubu potteromaniaków;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super😁 Kolejna bratnia duszyczka🥰 Dziękuję bardzo za odwiedziny🌹🌹

      Usuń
  11. No klękajcie narody!!! Jest absolutnie magiczna. Ja jestem zauroczona, też z potteromaniaków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nas całkiem sporo 🥰 Bardzo mi miło poznać kolejna potteromaniaczkę😘👍Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny 😘

      Usuń
  12. Fantastyczna praca i choć nie jestem fanką historii o Harrym Potterze, to ta ramka przemawia magią.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to Kochana najważniejsze 😁 Dziękuję za komentarz i blogowe odwiedziny😘🌹

      Usuń
  13. Świetna rameczka .Widać z jaką precyzją wykonałaś poszczególne elementy. Brawo!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alu za wspaniały komplet 🌹🌹 Pozdrawiam😁

      Usuń
  14. Super ramka :D i piękna kotka :) sama mam czarnego kocurka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne są najlepsze i najukochańsze❤️ Dziękuję za odwiedziny🌹🌹

      Usuń
  15. Uwielbiam takie podejście do tematu, Kasiu! Niezwykle kreatywne, z dbałością o detale najstaranniej wykonane. Wielkie brawa! Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu za tyle ciepłych i serdecznych słów🥰🌹 Pozdrawiam Cię słonecznie 😘🌹🌹

      Usuń
  16. Powiem ci Kasiu, no cudownie ozdobiłaś ramkę, byłam wczoraj u mojej 4 latki i zgadnij co oglądała, no właśnie Harrego, chyba rośnie nam kolejna rodzinna fanka, a już mamy dwóch synowa i zięć :) Pozdrowionka gorące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violuś to cudowne, że są rzeczy które łączą pokolenia 😁🥰 Mam nadzieję, że jak kiedyś doczekam wnucząt, to pokochają magię jak babcia 😉😁 Uściski Kochana 😘😘

      Usuń
  17. Nie moje klimaty Kasiu, nie zachwyca mnie ten temat ale praca super! Masz zdolne łapki , gratuluje tych wszystkich szczegółów i detali, urocze malenstwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko za tyle serdecznych słów, to bardzo miłe🥰🌹 Uściski zasylam 😘

      Usuń
  18. Świetna metamorfoza ramki, super się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję 🌹🌹🌹 Serdeczności zasylam😘

      Usuń
  19. Cudna rameczka <3 Każdy fan Harrego na pewno o takiej marzy

    OdpowiedzUsuń
  20. Wau, nádhera, krásny obraz :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ekstra rameczka. Super pomysł.
    Ugłaszcz koteczkę. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł i wykonanie 🙂😀

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...