niedziela, 26 czerwca 2022

Fioletowy smok :)

 Witajcie Kochani :)

Wpadam dziś do Was z urlopowymi pozdrowieniami z pięknej, nadmorskiej Karwii.
 Słońce świeci i chyba  nigdy nie miałam nad polskim morzem tak pięknej pogody💓
Dziś przychodzę z haftem, który przygotowałam do zabawy u Katarzyny "Kolorowy Rok" 
w tym miesiącu króluje kolor fioletowy. Haft długo czekał na swoją kolej a i ciężko się
 go wyszywało z racji czarnej aidy, o którą poprosiła córka miłośniczka klimatów fantasy.
Ten haft to cała ferria barw w odcieniach fioletu i niebieskości. Mnóstwo pół
 krzyżyków, cieniowań i oczywiście konturów. Całość wygląda naprawdę ślicznie 
na tej czarnej tkaninie a ja zastanawiam się jeszcze nad doszyciem koralików i cekinów 😍
Niestety nie udało mi się wykończyć haftu a mam na niego całkiem sympatyczny pomysł,
który zaprezentuję na pewno po powrocie do domu. Mój fioletowy smok leci 
oczywiście do żabki kasinej i mam nadzieję, że godnie zaprezentuje kolor fioletowy💜
Tradycyjnie oczywiście zostawiam banner do zabawy u Kasi i jednoczenie 
z całego serca zapraszam Was do obejrzenia galerii, gdzie dziewczęta pokazują 
swoje oryginalne i piękne interpretacje haftów w kolorze fioletu.
Na koniec posyłam Wam jeszcze kilka ujęć z tego pięknego miejsca
 wraz z życzeniami wspaniałych wakacji😍


Kasia

17 komentarzy:

  1. Smok cudny! Fioletowy i niebieski uwielbiam! A z Karwii mam złe wspomnienia, ale to z pola namiotowego. Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft i uroczy smoczek. :)
    Podziwiam wyszywanie na czarnej kanwie.
    Piękne widoki, ach... :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny! W niesamowitej scenerii pozuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft cudowny , bardzo moje klimaty 🤔❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cudowna praca, piękny hafcik Kasiu 😍
      Pozdrawiam serdecznie 🙂🌷😁

      Usuń
  6. Kasiu!! Ten smok jest cudownie nieziemski! Te kolory, te wszystkie pòłkrzyżyki dla mnie to jeszcze bariera. Chciałabym dojsc do takiej perfekcji i wyszywać takie cudnosci❤️ jestem zachwycona i zauroczona!!!
    Jowita

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, córka musiała być zachwycona. Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu,piękny hafcik, a klimaty rewelacyjne:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Elektrycznie-magnetyczny we fioletach smoczek. Piękniusi i słodziusi. Ależ lukrem podsypało. Piękna pracka Kasieńko.
    Odpoczywaj morsko. Pozdrawiam najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda na pracochłonny a le efekt wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wytrwałości i wyszywania na czarnym tle , bardzo ciekawy hafcik 😀😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Pracochłonny, ale pięknie wyszedł. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ten smok. Pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolorowy smok. Piękne fotki morza zwłaszcza zachodu nad wodą. U mnie niestety słońce zachodzi na wydmy, musiałabym wybrać się na wschód słońca ale jestem śpiochem :D.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...