niedziela, 22 stycznia 2023

Zimowy zając :)

Witajcie Kochani :)
 
Dawno mnie już nie było, czas goni nieubłaganie i choć nie potrafię złapać wolnej
 chwili to coś tam mi się udaje zrobić. Na pierwszy ogień zabawa choinkowa, w tamtym
 roku przepadłam gdzieś w trakcie ale mam nadzieję, że tym razem uda się się dotrwać 
do końca. Jako organizator, muszę chyba dawać dobry przykład 😊
Są takie hafty, w których zdecydowanie zakochuję się od pierwszego wejrzenia. 
Tak też było z tym uroczym zajączkiem autorstwa Aliny Ignatiewej. Schemat 
powstał na podstawie cudownej ilustracji Olgi Kuu, która stworzyła całą serię 
tych cudownych zwierzaków. Mam też nadzieję, że powstaną do nich kolejne schematy.
Zajączka wyszyłam na plastikowej aidzie i podkleiłam białym filcem. 
Docelowo powędruje pewnie na choinkę, marzy mi się drzewko udekorowane takimi
uroczymi zwierzakami😍 Wesołe to będzie drzewko i całkiem inne, niż dotychczas.
Chciałabym jeszcze serdecznie i z całego serducha podziękować koleżankom blogowym, 
od których dostałam kartki świąteczne z pięknymi życzeniami świątecznymi.
 Wasze kartki, w tym trudnym czasie dodały mi otuchy i nadziei na lepsze jutro.
Dziękuję ogromnie 💝

Ewie Gawlik 😍
Splocikowi 😍
Basi Niezabudce84😍
Ani O😍
Uli Myszuli😍
Monice ML😍

Ani Klimkiewicz😍
I to już wszystko na dziś, pozdrawiam Was ciepło i  serdecznie.
 Mam nadzieję, że uda mi się tu zajrzeć trochę szybciej, niż dotychczas.
 
Udanego tygodnia 💝
 
Kasia

23 komentarze:

  1. Zabawny zajączek. Świetny wzorek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zając 🤩 i kartki także cudne 🥳

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zajączek :) I jakie cudne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zajączek. A kartki piękne. Fajnie że jeszcze ktoś wysyła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu fajny ten Twój hafcik, który raczej kojarzy mi się z Wielkanocą niż z Bożym Narodzeniem , ale skoro postanowiłaś tymi zawieszkami udekorować choinkę to jak ich będzie więcej to na pewno będą świetnie wyglądać na choince.
    Fajne dowody pamięci dostałaś od dziewczyn to miłe jak się takie Świąteczne kartki wyciąga ze skrzynki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajączek jest rewelacyjny, podziwiam Twoje hafty Kasiu, są zawsze takie idealne, piękne i takie inne, oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajowy zajaczek pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie sympatyczny zajączek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zając obłędny :-) Zawsze znajdziesz jakieś perełki i zachwycisz czymś nowym :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy zajączek. :)
    Śliczne kartki do Ciebie dotarły. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne hafciki, choć kojarzą się raczej z Wielkanocą, ale kto komu zabroni. Kartki prześliczne otrzymałaś, to dowody pamięci od szczerych przyjaciół. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejusiczku jaki ten zając cudny :). Kolorowa , energetyczna ozdoba :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny kicajek! i jaki wesoły =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja i tak podziwiam Twoją kreatywność i wyobraźnię, do tego nie wiem jak się organizujesz..Twoje prace wzbudzają mój szczery zachwyt, ten zajączek jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudniasty Zajączek <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu, obłędny ten zająć. Choinka z takimi zawieszkami byłaby bajkowa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zając bardzo ciekawy, ale ilość prac powalająca. Wszystkie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zając jest cudowny! Ty to masz oko do pięknych i nietuzinkowych wzorków które w twoim wykonaniu bosko się prezentują:) Piękne karteczki otrzymałaś od blogowych koleżanek, są wyrazem pamięci a to bardzo fajna i miła sprawa.
    Serdeczności ślę:)))
    Szczypta magii

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym spróbować sama, ale zupełnie nie wiem od czego zacząć :( Pomożesz? Kuchnia i styl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...