piątek, 21 kwietnia 2017

Francuskie jajka :)

Czytając tytuły ostatnich postów, dochodzę do wniosku, że zaczynam brzmieć 
lekko perwersyjnie :-) Co post, to zdecydowanie trąci  francuzczyzną :p 
Zauważyłam, że wiele blogowych koleżanek już wpadło w sidła tych uroczych wzorów...
Długo się broniłam ale w końcu zauroczyłam się i ja.
 Jajka autorstwa Veronique Enginger, zobaczyłam w którejś z francuskich książek.
 A że jestem ostatnio na etapie fascynacji niebieskościami...
to oczywiście zapragnęłam je natychmiast wyszyć :P
Znalazłam dwa jajka wycięte ze sklejki, pomalowałam na biało i przykleiłam wyszyte pisanki.
Boki zamaskowałam sznurkiem atłasowym (pisałam już, jak bardzo kocham pistolet na klej? ;)) .
Całość ozdobiłam kokardką i przykleiłam kwiatuszki w podobnej kolorystyce:)
Proste, nieskomplikowane wzorki a po wyszyciu prezentują się naprawdę uroczo :)
Myślę, że mogę te schemaciki polecić dziewczętom, które haftują obrazki na kartki okolicznościowe.
Na pewno, w takiej formie  prezentowały by się równie przyjemnie :)
Na koniec chciałabym pięknie podziękować, za wszystkie życzenia...
blogowe, mailowe oraz te w postaci przepięknych karteczek, 
które dostałam od blogowych koleżanek.
W dzisiejszych czasach takie dowody pamięci są wyjątkowo bliskie sercu !
W kolejnym poście będę się tymi cudami chwalić :)
Pięknie dziękuję za odwiedziny i każde słowo pozostawione na blogu.
Słonecznego popołudnia:)
K.

46 komentarzy:

  1. Och, jakie piękne! Ja tam się nie dziwię, że Ci się tak spodobały te wzory :) A w wersji niebieskiej są po prostu niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasieńko, ja jestem miłośniczką francuzczyzny, szczególnie w Twoim wydaniu :-)
    Jaja wyhaftowałaś pięknie i świetnie je oprawiłaś, a prezentacja cudowna!
    Ps. A do mnie dotarła dziś książka Vèronique Enginger pt. "La magie de Noël" i już coś dziubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko...bardzo ci zazdroszczę , tej francuskiej książeczki może i mnie kiedyś uda się jakąś zdobyć:)
      Czekam na hafciki w Twoim wykonaniu :)
      Uściski

      Usuń
  3. Ojej, te jajka są cudne... zachwycam się i oglądam kolejny raz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te Twoje jaja, jakkolwiek by to nie nie zabrzmiało:)
    I pięknie podane.
    Takich jeszcze nie robiłam. A jaj zrobiłam wiele.

    Pozdrawiam
    Małgosia

    http://margoinitka.pl/


    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te jaja....ja też uwielbiam niebieskości i taki też "robi się" mój sampler:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne jajka. Wszystko do siebie pasuje idealnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Przepiękne wykonanie i oprawa zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne! Świetnie sie prezentują!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ozdoby są prześliczne. Piękna aranżacja zdjęć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne jajeczka stworzyłaś! Wzór rzeczywiście uroczy i wykonanie przepiękne! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Francuszczyzna i mnie miła! Bardzo lubię! Obok innej stylistyki oczywiście. A jajeczka wyglądają wspaniale na zawieszkach!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne haftowane zawieszki i dodatkowo tak je pięknie wykończyłaś, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne, urocze zawieszki:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne haftowane jajka:) Uwielbiam wzory V.E.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasieńko, cóż za perwersje za Tobą chodzą, dziewczynko złota?!
    Jaja absolutnej cudności i jak zwykle u Ciebie - rewelacyjna aranżacja.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleczko...ciiii ;))
      Pomińmy ten temat "złotym" milczeniem ;)
      Uściski :*

      Usuń
  17. Ja też lubię niebieskości, a w takie aranżacji wyglądają zachwycająco!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześlicznie wyszły te jaja w niebieskościach. Hafciki są delikatnie, a do tego pięknie je oprawiłaś.
    Pozdrawiam wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne, wręcz wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Są prześliczne i w moich ulubionych kolorach . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana ...hafcik tak uroczy i delikatny , jak piórkiem malowany ! Jestem wielką fanką niebieskości i wszelkich prac w Twoim wykonaniu , CUUUDNE te Twoje jajucha Kasiu i oprawa rewelacyjna :))) Ściskam mocno :* AOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne, delikatne hafciki.Niebieski z bielą, piękne połączenie. Bardzo gustowne i wyrafinowane, jak to French Style.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne, eleganckie te hafciki :) A jajka pięknie się prezentują jako całość :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jajka śliczne i moim ulubionym kolorku. Gratulacje wygranej u Hanulka.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne jajeczka, bardzo lubię taki styl haftow

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne jajeczka! Wspaniałe wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne są te jajka (co za perwersja) ;)
    Właśnie mnie zainspirowałaś! Jakiś czas temu kupiłam tace z czterema okienkami do umieszczenia w nich zdjęć. Ja oczywiście wymyśliłam, że umieszczę w nich hafciki, ale nie mogłam znaleźć żadnej czteroczęsciowej serii :( Do dzisiaj, bo właśnie dzięki Tobie wpadłam na super pomysł.
    Dzięki piękne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo...mam tylko nadzieję,że pokażesz nam wynik tej inspiracji :)
      Na pewno będzie to coś pięknego :D
      Pozdrawiam.

      Usuń
  28. olśniewające, takie-pełne gracji!

    OdpowiedzUsuń
  29. Są bardzo ładne :) Nie dziwię się, że skradły Ci serce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj jakie cudne ,niebieskosci kocham ,wiec jajka calkiem w moim stylu!
    Brakowalo mi juz postow z Twoimi krzyzykami :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  31. Podziwiam ! Wszystko co wychodzi z pod Twojej ręki to małe arcydzieło ! Pogratulować talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudownie wyszly jajka :) Inspirujace :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie dziwię się zauroczeniu bo warto się było zauroczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jajury pięknie wykonane, ale jakieś takie babcine;)

    OdpowiedzUsuń
  35. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    หนังตลก

    OdpowiedzUsuń
  36. Zachwycam się z otwartą buzia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...