środa, 26 kwietnia 2017

Kartkowy mix :)

Ostatnie dni upływają mi pod znakiem tworzenia kartek.
Nie będę pokazywać wszystkich, bo pewnie umarłybyście  z nudów - 
niech to więc będą, dwie symboliczne prace : komunijna i ślubna :)
Pierwsza wykonana na zamówienie przyjaciółki, która wkrótce idzie na ślub.
 Delikatna , pastelowa karteczka do której wykonałam również ozdobne pudełko
 (dodam pierwsze w moim życiu) :)
 Karteczka komunijna, również  miała być delikatna i dziewczęca.
Na Printereście udało mi się znaleźć ładne grafiki komunijne, niestety nie znam ich autora. 
Może któraś z Was się orientuje, kto je tworzy ?
Chciałabym jeszcze pochwalić się pięknymi kartkami wielkanocnymi, 
które otrzymałam od blogowych koleżanek.
Jest mi ogromnie milo, że dziewczęta o mnie pamiętały. 
W dobie internetu taka forma pamięci - jest niezwykle cenna!
Od Violi przyleciała słodka, kurczaczkowa kartka wraz wielkanocnym mydełkiem :)
Od Ani dostałam pięknie wyhaftowaną kartkę z niezwykle zalotnym zajączkiem :)
Ula obdarowała mnie swoją uroczą mediową karteczką i wspaniałymi wielkanocnymi przydasiami :)
Karteczka od Joasi,  wywołała szeroki uśmiech, jak tylko na nią spojrzałam.
Filcowy króliczek jako magnesik, już rozgościł się na lodówce:)

Iwonka obdarowała mnie haftowanym, motylkowym arcydziełem i ślicznymi tekturkami :)
 A od Uleńki przyleciała piękna, delikatnie pastelowa karteczka z jajeczkami :)

Pięknie Wam Kochane dziękuję za te namacalne, prześliczne dowody pamięci.
Każda z tych kartek ma swoje miejsce w moim sercu i na pewno często będę wracać do ich oglądania!
Dziękuję bardzo <3
K.

34 komentarze:

  1. Obie karteczki wyszły bardzo romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasieńko, karteczki uczyniłaś urody przepięknej.
    Zachwycają mnie Twoje kompozycje; tu położysz, tam przesuniesz, tu przedziurkujesz, tam podkleisz. Niby niewiele elementów, a tworzysz dzieło.
    Karteczki od dziewcząt słodkie i niewątpliwie sercu miłe...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna ramka do pokazywania karteczek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie mogłabyś pokazać wszystkie kartki :).
    Ślubna i komunijna są cudne :).

    Dostałaś śliczne kartki i super podarki :).

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne jak zawsze dopracowane i eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kartki! Nie wiem czemu nie pokazałaś wszystkich/
    Te, które dostałaś, też śliczne!
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kartki ! a dowody pamięci rewelacyjne:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu cudowne karteczki :) obie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie napiszę.
    Trwam w niemym zachwycie :-)))
    Małgosia
    http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. No też, pokazuj wszystkie szybciutko, pięknych kartek nie należy ukrywać.;) Śliczne kartki dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Motylki na karteczce super.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kartki, pełne ciepłych kolorów! Zachwycające !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem Twoich kartek - są piękne i subtelne.
    A otrzymane kartki bardzo cieszą prawda? - są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu , karteczka ślubna zauroczyła mnie strasznie i do tego to pudełeczko w tym samym stylu ...POEZJA :)))a i komunijna karteczka prezentuje się cudnie i elegancko :)Kochana , Twoje karteczkowe kompozycje nieustannie wprawiają mnie w zachwyt i chyba nigdy nie przestaną !!! Karteczki od koleżanek otrzymałaś śliczne , rzeczywiście ciepło na sercu sie robi jak ktoś o Tobie pamieta <3 Ściskam mocno :* AOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka numer 1 bardzo mi się podoba. Delikatna, subtelna.
    Wspaniała kolekcja karteczek :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne okolicznościowe karki. Bogato i stylowo zdobione. Kartki prezenty cudne, szczególnie zalotny zajączek i motylki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne karteczki dostałaś - cudowne

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku ale śliczności. Tak pięknie zaprezentowałaś te wszystkie kartki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje kartki to mistrzostwo świata :) Te, które otrzymałaś też są piękne, a dodatkowo jeszcze pełne serca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie umarłybyśmy z nudów? Raczej dostałybyśmy inspiracyjnego kopniaka, bo Twoje kartki są przepiękne! :)
    A całą masę ślicznych kartek dostałaś, aż się serducho raduję na tyle serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie skomponowane kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie absolutnie zjawiskowe :-) Jakże ubogo wygląda moja na ich tle... ale ważne myśli, które towarzyszyły przy jej powstawaniu, prawda?
    Buziaczki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. piekne oryginalne karteczki otrzymałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne karteczki tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kartki jak zwykle - cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Karteczki jak zwykle czarodziejskie:) Skąd Ty czerpiesz pomysły?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังตลก

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...