sobota, 29 kwietnia 2017

Kartki Boże Narodzenie 2017 - kwiecień

Serce mi krwawiło, kiedy zobaczyłam wytyczną na kwiecień ;)
No bo, jak tu przemycić w prostej skromnej mapce, swoje  przesadne upodobania ?
Echh...no ale co było zrobić? Mus to mus :)
Zacisnęłam zęby i  bardzo starałam się, żeby nie wykroczyć poza ulowe przykazanie ;) 
Nie udało mi się to do końca, bo i szczerze przyznam że nie bardzo rozumiem zasady mapkowe.
Mam jednak nadzieję, że zostanie mi wybaczone i oczywiście przy okazji zaliczone ;)
W kartce wykorzystałam przesłodki hafcik foczki, autorstwa Tinker Bell.
Bardzo przyjemnie haftowało mi się tego słodziaka,
więc na pewno wyszyje też drugi haft z tej serii.
Sama kartka prosta, pastelowa i miła dla oka ;)
Jak zawsze serdecznie zapraszam do galerii na blogu Uli,
gdzie można pooglądać wszystkie prace blogowych koleżanek :)
http://kulskowo.blogspot.com/2017/04/486-kartki-bn-2017-wytyczna-kwiecien.html
Pięknie dziekując za odwiedziny i przemiłe komentarze,
życzę oczywiście słonecznej i udanej majówki :)
K.


49 komentarzy:

  1. Karteczka jest nawet bardzo przyjemna dla oka! Po prostu piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Foczka w czapeczce! U-ro-eczka!
    Przesłodka kartecza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jak to Ci się nie udało do końca???
    Udało się i to 110%:)
    Jestem pod wrażeniem tej kartki - jest cudowna....piękna:) I ten słodziakowy hafcik:)
    Idę jeszcze raz fotki pooglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, kartka jest przeurocza, można się zakochać w tej malutkiej foczce.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka przecudna foczka urocza calosc zauroczyla mnie pozdrswiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeurocza foczka :)
    poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu karteczka jest prześliczna! Bardzo delikatna a foczka przeurocza :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna, słodka kartka a ta foczka przeurocza! pozdrawiam cieplutko w ten długi weekend:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ło matko, Kasieńko, jakaż cudna, optymistyczna kartka zimowa. Aż się czek całym sobą do niej śmieje i na duszy radość. zachwycasz mnie!
    Uściskuję tropikalnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka jest prześliczna!!! Uwielbiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ cudo, Kasiu!
    Hafcik przesłodki i rewelacyjna oprawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu cudna pastelowa praca i do tego zgodna z mapką :) super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana znowu strzał w dziesiątkę �� Przesłodkie cudo foczkowe zrobiłaś :) Kasiu , czy z mapką czy bez , to zawsze na najwyższym poziomie !!! GRATULUJE I ściskam mocno ❤ AOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale przepiękna karteczka!!! Zakochałam sie w niej😄😄😄

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesłodka kartka, nie ma się do czego przyczepić, jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy hafcik i przecudna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna kartka i przesłodki haft,- podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Foczka jest przeurocza! Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńko! A haft jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej urocza foka na świecie! Genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna kartka z przesłodką foczką! Napatrzeć się nie mogę!
    Ciekawe zestawienie pastelowych różów ze Świętami Bożego Narodzenia, ale wyszło naprawdę fajnie i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach Kasieńko toź to cudo, twoja karteczka, foczka przeurocza, ty to masz oko do cudnych hafcikow. Normalnie z zachwytu wyjśc nie mogę. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Foczka świetnie wkomponowała się w klimat karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  24. To, w jaki sposób ta foczka cieszy pyska, powoduje, że i u mnie micha się sama uśmiecha. No sorry, ale nie da się nie uśmiechnąć :))Jest tak mega pozytywna. Kartka rewelacja! Małgosia
    http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Hafcik uroczy, a karteczka prześliczna:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem Kasiu to świetna interpretacja mapki a karteczka jest przeurocza.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Normalnie teraz to ja się w tej karteczce zakochałam, siedzę i wgapiam się w ten monitor, to znaczy w ta karteczkę. Hafcik uroczy i jeszcze w kolorze różowym, ach jakie śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna i wcale nie musi być w zimowych kolorach aby zachwyciła. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna karteczka:))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Wstyd się przyznać, ale w ogóle nie podążam za zasadami tych wszystkich zabaw/wyzwań. Niezmiennie zaś podziwiam twórczość osób, które biorą w nich udział. Kartka prześliczna i - to kwestia gustu - ale ja jestem fanką Twojego "przesadyzmu" :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super! Twoje kartki to prawdziwe dzieła sztuki

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta foczka jest rozkoszna! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Foczka jest genialna, a całość prezentuje się wręcz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Boziu, jakie cudowności tutaj! Przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczna kartka, hafcik jest tak uroczy, że ciężko oczy oderwać :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Kasiu kartka jest cudna. A foczka, to sama słodycz :).

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna karteczka, bardzo ładna ta gwiazda betlejemska :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie to wszystko zgrałaś na tej karteczce. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki uroczy hafcik z foczką. I oczywiście powstała piękna karteczka.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wspaniałą czarująca karteczka:)
    podziwiam zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jaka śliczna, urokliwa karteczka :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczna kartka, jak zwykle napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta foczka miała powstać w tym roku u mnie.. i nie zdążyłam :-( jak się cieszę, że widzę ją tu u Ciebie!!!!! :-D może mi się uda lada chwila, bo teraz to już się jej oprzeć nie sposób :-D Kartka wymyślona i wykonana prześlicznie, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  44. wow !!! it really beautiful so much.i like your good idea Thanks for the inspiration!

    หนังตลก

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...