czwartek, 22 czerwca 2017

Kwieciście :)

Nadrabiam  zaległości, w pokazywaniu ostatnich prac, był czas na hafcik 
a teraz oczywiście znowu karteczka.
Tak, tak...wiem jestem (już nie anonimową) scrapoholiczką...
a raczej jej namiastką :)
Ciągle się uczę nowych technik, mediowania...ciężko mi idzie ale wierzę, 
że w końcu kiedyś w przyszłości...dojdę do perfekcyjności:) 
W kartce wykorzystałam własnoręcznie wykonane kwiaty z foamiranu,
 oraz stemplowane listki i zegar.
Od jakiegoś czasu marzą mi się jakieś warsztaty z profesjonalnymi scraperkami, 
mam nadzieję że w porze wakacyjnej uda mi się takowe zaliczyć:)

 Kartkę zgłosiłam na wyzwanie w Klubie Twórczych Mam,
gdzie inspiruje Gościnna Projektantka Ilonka i jej temat : 
Ukwiecone kartki :)
http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-goscinnej-projektantki.html
oraz  w Art-Piaskownicy wyzwanie Style- Stemplowany.
http://art-piaskownica.blogspot.com/
W pracy wykorzystałam stemple liści firmy ArtStamp,
oraz stempel zegar z KnorrPrandell.
Dziękuję Wam za tak liczne odwiedziny i ciepłe słowa, które pozostawiacie :* 
Słońca za oknem całe mnóstwo, więc życzę Wam chwili wytchnienia 
i orzeźwienia w ten upalny dzień:)
K.

33 komentarze:

  1. Wiesz co ? Jest bogato, ale tak totalnie ze smakiem! :) Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany, jak mi się podoba!! Cudna jest!! Przepiękna!!
    margoinitka.pl






    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero co byłam, a tu nowe przyszło.;) Przepiękna... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tez bardzo sie podoba !!!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaał !!! i Ty mi mówisz Kasiu , że przed Tobą długa droga ...Ty już na finiszu jesteś w tym karteczkowym świecie :) Bogactwo koloru , form i wszelakich różności * Karteczka przepiękna ! bardzo mi się podoba , Ty o tym dobrze wiesz , bo to moje klimaty :))) Ściskam :* AOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie piękna! I te cudne kwiaty... mistrzostwo świata po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu jak zwykle zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow! Jeśli to jest kartka osoby początkującej, to jakie będą profesjonalne?

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj sobie Sis spokój ze skromnością :) Piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana Ty już doszłaś do perfekcji. Ja się zachywciłam ta karteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała kartka, jestem zachwycona jak pięknie ją skomponowalaś !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu co tu rzec uwielbiam wszystkie Twoje prace. Cudna karteczka. Pozdrowionka "stara kobieto" i posyłam buziaki :), a praca z poprzedniego postu jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trudno uwierzyć, że ciężko Ci idzie nauka tajników scrapowania, bo efekty są spektakularne :) Kartka jest prze-przepiękna! Twoje poczynania w papierkach mnie wprost zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycająco piękna kartka :) W moich oczach jesteś perfekcjonistką w tym, co tworzysz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna karteczka :)
    Jeszcze bardziej ukwiecona niż poprzednia " wyzwaniowa" ;)
    Piękne detale,zegar ujął mnie totalnie :)
    Dziękuję za kolejną,śliczną pracę zgłoszoną a moje wyzwanie w KTM :)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna.
    Dzięki za udział w wyzwaniu GP w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna, kwiecista i taka bogata :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna praca wyszłam stempelki są super :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny bukiecik. Dziękuje za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow !!! it's beautiful and so lovely,i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...