niedziela, 25 czerwca 2017

Kartki BN 2017 - ptaszkowy czerwiec :)

Wdzięczny i sympatyczny temat wymyśliła nam Ula na słoneczne dni czerwcowe.
Ptaszkowe wytyczne, przypadły do gustu koleżankom 
co mnie nie dziwi, bo i moje serducho mocno ucieszyło :)
Na swoją kartkę wybrałam słodkiego ptaszka autorstwa M.Pfeiffer,
 którego lekko zmodyfikowałam, wedle karteczkowych potrzeb.
 Kartka delikatna, troszkę zmediowana (jak widać nadal walczę, żeby poznać tajniki). 
Tym razem postawiłam na szarości i błękity oraz ulubiony niebieski.
 W głowie oczywiście miałam zamysł tego jak całość ma wyglądać,
skończyło się jednak jak zawsze...totalny żywioł;)
Mam nadzieję, że praca nad czerwcowym wyzwaniem, wszystkim koleżankom 
biorącym udział w zabawie...sprawiła mnóstwo przyjemności:)
Tradycyjnie już zapraszam do galerii na blogu Uli,
 gdzie można obejrzeć całe mnóstwo pięknych, ptaszkowych kartek :)
Byłam, widziałam i z całego serca polecam.
Życzę Wam słonecznych i udanych wakacyjnych dni,
dziękując pięknie za wszystkie pozostawiane komentarze :)
K.

36 komentarzy:

  1. Cudowna karteczka! Uroczy hafcik i piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu ślicznie !!! Biało ,mroźno i w błękitach �� Hafcik słodki i w tym wianuszku prezentuje się wybornie . Warto było czekać na takie cacuszko w Twoim wykonaniu �� Ściskam :* AOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem Twoich kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu jestem zachwycona Twoją ptaszyną :) Karteczka ślicznie skomponowana w moich ulubionych niebieskościach :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm, niebieski... mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I hafcik, i kolorki, i wszystkie dodatki stworzyły piękną i niepowtarzalną karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ptaszorek jest słodki! Ale sam haft to za mało. Jestem Twoją wielką kartkową fanką. Każdy haft potrafisz niepowtarzalnie oprawić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna karteczka, ślicznie dobrałaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ptaszorek w cudownym karteczkowym wydaniu. Kolorystyka znakomicie pasuje do tematu. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne niebieskosci,piekna i nietuzinkowa swiateczna kartka,brawo!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorystyka mnie urzekła, kartka jest po prostu cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna karteczka, delikatna i romantyczna, a sam haft uroczy, bo ptaszek rzeczywiście jest niezwykle wdzięcznym tematem :-)
    Uściski przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Superaśnie Kasieńko, absolutnie superaśnie! Dziki zachwyt!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ piekna karteczka zawsze coś mnie u Ciebie chwyci za serce:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka. Idealnie wkomponowany haft :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy ptaszek w pięknym wykończeniu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycająca praca! Piękny ptaszek, cudowne dodatki, wspaniała kompozycja, cudne kolory! Wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ptaszek - kartka wzbudza tęsknotę za śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza ptaszyna i do tego te niebieskości... po prostu ślicznosci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczka rewelacyjna :) Ptaszynka jak żywa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna kartka! i kolory i dodatki, a ptaszorek cudny:))

    OdpowiedzUsuń
  22. jedna z najoryginalniejszych i najśliczniejszych kartek bożonarodzeniowych, jakie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  23. przesłodka:)))cóż więcej dodać:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja pierwsza myśl — ale jak to, niebieski na Boże Narodzenie!? Toż to mi się ni jak nie zgadza i nie komponuje! Oj komponuje się, komponuje i to bardzo!! Jest rewelacyjnie! Super. Ptaszorek piękności, a cała reszta to już po prostu czad :)
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna kartka! Wygląda jakby była lekko oszroniona, super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna! Tego typu kartki tak mi się podobają, że mogłabym obstawić nimi cały dom :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna ptaszyna i cudowne wykonanie!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Karteczka wspaniała, to chyba efekt tego pójścia na żywioł :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Boska kartka. Niesamowite kolory. Brawo. :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne, rozwrzeszczane ptaszysko! Pewnie głodne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko do tej karteczki cudownie dopasowałaś . Bardzo mi się podoba i staranność i pomysłowość :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...