czwartek, 4 stycznia 2024

Choinka 2023 Finał :)

Witajcie Kochani 😍
 
Witam Was serdecznie w Nowym Roku życząc samych wspaniałych i twórczych chwil. 
Przyszła pora na ostatnie podsumowanie choinkowej zabawy, co też czynię z naprawdę 
ogromnym wzruszeniem. Prowadziłam zabawę sześć lat, poznałam całe mnóstwo 
cudownych i utalentowanych osób, które wspólnie tworzyły ozdoby bożonarodzeniowe. 
Dziękuję Wam za wierność, za każdy krzyżyk, które postawiłyście tworząc prace.
 Mam nadzieję, że zabawa będzie nadal się toczyć, dzięki osobie która podjęła się jej 
kontynuacji. Zapraszam Was do Karoliny, gdzie możecie już linkować swoje pierwsze, 
styczniowe prace. Zostawiam Wam również baner do nowej edycji.
Choinka  2023 galeria grudniowa
 
10. Ad'ka
 
 

20. KasiaS
 
29. Wanda

***************
 
I na koniec najmilszy obowiązek a mianowicie losowanie nagród💝
 Nagrody rozlosowane są wśród osób, które linkowały prace przez pełne 12 miesięcy.

Piękną chustę od Kasi Janoskiej wylosowała Basia Niezabudka84

Upominek od Pani Mileny wylosowała Splocik

Upominek od Ewy Gawlik wylosowała Ania Iwańska

Upominek od Szczypta Magii u Anny wylosowała Wanda

I wreszcie dwie nagrody ufundowane przeze mnie, tu będą do wyboru bon o wartości 100 zł
 do dowolnego sklepu rękodzielniczego...lub paczkę o podobnej wartości, którą przygotuję sama 😍
 
Tymi osobami są Ewa Gawlik oraz Marzena S
 
 Oczywiście proszę o adresy do wysyłki upominków, które przekażę 
fundatorkom nagród na adres mailowy: xgalaktyka@gazeta.pl

 I to już wszystko moje Kochane, nie żegnam się bo mam ogromną
nadzieję, że wkrótce wrócę do Was z nowymi pracami i pomysłami. 
Ubiegły rok był dla mnie niezwykle ciężki, w każdym aspekcie 
ale w nowy wkraczam już z nadzieją, radością i wiarą we własne siły.
 
Ściskam Was mocno, serdecznie dziękując za te 6 wspólnych, choinkowych lat 💝😍
 
Kasia 

20 komentarzy:

  1. Przed wszystkim dziękuję za prowadzenie zabawy. To była sama przyjemność bawić się u Ciebie.
    Dziękuję też Tobie i Ewie za nagrodę na koniec.
    Wszystkie prace jak zawsze są cudne. życzę Ci dużo zdrówka na Nowy Rok i oby kłopoty Cię omijały szerokim łukiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacne grono bawiło się u Ciebie Kasiu, a prace przecudne. Gratulacje dla zwyciężczyń. Życzę Ci Kasiu wszelkiego dobra, dużo zdrowia i radości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogladam i oglądam i podziwiam, jakie piękne prace powstały przez ten rok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace jak zawsze siper! Gratulacje dla Zwycięzców. Tobie Kasiu serdecznie dziękuję za zabawę (super, że 5 edycję oglosiłaś na grupie coricamo na fb,bo by mnie nie było) wierzę, że to trudne prowadzić zabawę, bo mi trudno bloga ogarnąć 🙈 Mzm nadzieję czasem Cię tu ujrzeć, choćby tylko ze zbiorczymi pracami, bo fb mnie męczy a insta nie mam i nie potrzebuję. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego 🤩

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie było bawić się u Ciebie w znakomitym gronie. :)
    Bardzo dziękuję Ci za wszystkie lata prowadzenia zabawy i przygotowywanie galerii pięknych i inspirujących prac.
    Życzę Tobie samych dobrych chwil i spokoju wewnętrznego oraz dużo czasu dla swojego hobby. :)
    Czekam z niecierpliwością na Twoje nowe prace, pomysły i wpisy.
    Gratuluję wszystkim wyróżnionym i jest mi niezmiernie miło, że jestem jedną z nich - bardzo dziękuję za upominek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za nagrodzenie moich prac. Gratuluję osobom wyróżnionym i nagrodzonym, zaś wszystkim uczestnikom wytrwałości w tworzeniu haftów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne prace powstały, brawa wielkie dla wszystkich i gratulacje dla osób wygranych :) Ja niestety musiałam w tym roku zaprzestać zabawy, życie się potoczyło jak się potoczyło, mam nadzieję że ten rok będzie dla mnie łaskawszy. Czego i Tobie z całego serca życzę i dziękuje za te wspólne lata zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu :). Bardzo dziękuję za tyle lat zabawy z Tobą :). Podziwiam za pracę jaką wykonywałaś przez te lata :). Było bardzo miło i zapewne skorzystam z zaproszenia zabawy u Karoliny :). Gratuluje Dziewczynom :). Do zobaczenia :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Kasiu za te wspólne 6 lat, powstały przecudne prace. Dziękuję za upominek i gratki dla pozostałych dziewczyn, a Tobie Kasiu życzę wszystkiego dobrego, dużo zdrowia i radości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu! Aż się łezka w oku kręci! Dziękuję za te cudowne lata! Pięknie i motywująco było bawić się pod Twoją opieką, wiedząc że wspierasz i kibicujesz :-* Dziękuję Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze u Ciebie,jest przepięknie.
    Kasiu, dziękuję za prowadzenie zabawy przez cały rok i życzę Ci dużo zdrowia, weny twórczej i spełnienia marzeń.
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za trud włożony w prowadzenie zabawy tyle lat. Chociaż brałam udział sporadycznie i dawno temu, to zawsze banerek u mnie na blogu był, ponieważ bardzo lubię podziwiać piękne prace uczestniczek :)
    Życzę wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne prace. Gratuluję nagrodzonym. Tobie, mimo że nie dotrwałam do końca zabawy dziękuje za ogrom pracy, którą włożyłaś w prowadzenie tej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulujem!
    Banner za rok 2023 nebude?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://kress-ka.blogspot.com/2024/01/choinka-2024-1.html?m=0

      Usuń
  16. Dziękuję, Kasiu, za te lata wspólnej zabawy. Choinka mobilizowała mnie do systematycznego haftowania. Miniony rok był ciężki również dla mnie. Ostatni miesiąc był szczególnie trudny, żałoba po tacie nie mogła mi przesłonić ważnego celu, znalezienia idealnego mieszkania. To zadanie zabierało mi każdą chwilę w listopadzie i grudniu. A nie jest to łatwe, gdy jest się samemu, na głowie dwie prace, dom i wprawdzie dorosłe, ale wciąż uczące się dziecko, które właśnie przygotowuje się do matury. Ale jak piszesz, wkraczam w nowy z nadzieją i nowymi siłami. Wciąż nie mam czasu na hafciki, ale może coś podziałam. Ślę uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo że odpadłam w połowie ubiegłego roku to zawsze z łezka w oku i radością wsercu wspominam ta zabawę, uwielbiam tworzyć krzyżykowe zawieszki na choinkę i mam nadzieje ze kiedyś do nich wrócę. Kasiu dziękuję za te wspólne lata zabawy, zyvze wspanialego roku, aby spelnilo sie to o czym marzysz a nagrodzonym gratuluje!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przebogata, inspirująca galeria, Kasiu :-)
    Jestem pod wrażeniem... Pozdrawiam cieplutko Ciebie i wszystkie Uczestniczki zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałem wyrazić moją wdzięczność za Twój dobrze udokumentowany i wymowny post.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...