poniedziałek, 4 grudnia 2023

Choinka 2023 galeria listopadowa :)

 Witajcie Kochani😍
 
Przychodzę do Was, jak co miesiąc z kolejną odsłonę choinkowej galerii. 
To już prawie koniec naszej zabawy a ja osobiście jestem szczęśliwa i dumna, 
że w tak dużym składzie dotrwałyśmy już prawie do finału.
Zgodnie z zapowiedzią, chciałabym ogłosić osobę, która poprowadzi kolejną
 edycję choinkowej zabawy. Przyszło kilka zgłoszeń, za wszystkie serdecznie 
Wam dziękuję. Wybrałam osobę, którą uważam za niezwykle sumienną, 
jest to osóbka która bawi się ze mną od dawna oraz aktywnie prowadzić swojego bloga.

Tak więc uwaga!
Nową gospodynią zabawy choinkowej będzie
 
 Już  za chwilkę Karolina ogłosi nową edycję, zaglądajcie więc na jej blog. 
Ja oczywiście serdecznie Was zapraszam do zabawy,
mam nadzieję, że będzie ona kontynuowana  i nie zabraknie przez kolejny rok 
Waszych pięknych, bożo-narodzeniowych haftów.
A teraz już czas na kolejne listopadowe podsumowanie miesiąca,
zapraszam również do linkowania w ostatniej grudniowej żabce.

Choinka 2023 galeria listopad
 
11. Adka
27. Wanda
30. Ewelaa

 
Uściski serdeczne  Wam zasyłam 😍
 
Kasia
 
Choinka 2023 Grudzień
 
 
 
 

14 komentarzy:

  1. Tyle cudowności i twórczej pracy w jednym miejscu. Uwielbiam tę galerię!
    Gratki dla Karoliny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowne pracę, wspaniała galeria, jest co podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze uzbierała się super galeria :).

    Gratulacje dla Karoliny :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna galeria! Dziękuję Kasiu za fantastyczne podsumowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję Ci za prowadzenie zabawy przez wiele lat. :)
    Bawiłam się z Tobą i we wspaniałym towarzystwie Uczestniczek.
    Widzę, że już następczyni przejęła pałeczkę i jakoś wydaje mi się, że będzie tak miło jak u Ciebie.
    Mam nadzieję, że wraz z zabawą Ty nie znikasz i będziesz pojawiać się tu i u nas w blogach.
    Życzę dożo zdrówka i wszystkiego dobrego w życiu codziennym.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super galeria 🤩 Dzięki za zabawę (choć z Tobą tylko 2 lata się bawiłam). Super,że będzie kontynuacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością obejrzałam galerię listopadową. Ogromnie lubię tematykę świąteczną w hafcie. Trochę mi żal, że nie brałam udziału w zabawie, ale cóż, miałam inne priorytety, które nie pozwoliłyby mi wywiązać się na czas każdego miesiąca. Gratuluję wszystkim pięknych prac i życzę wspaniałego FINAŁU w grudniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace. Co miesiąc zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wszystkie ozdoby , aż buźka za każdym razem mi się uśmiech widząc tyle cudowności. Cieszę się ogromnie , że pałeczkę przejęła Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. Galeria przepiękna, można coś podpatrzeć i podkraść do dalszego wykonania. Dziękuję za wspólną zabawę, byłaś super organizatorką i już widać że bardzo dobrze też wybrałaś następczynię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Święta zaczarowane haftem ! Wszystkie prace piękne !!! Podziwiam i gratuluję talentów !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ania Agnieszka29 grudnia 2023 23:16

    Jak zawsze galeria przecudna. Mnóstwo pięknych prac od oglądania których mam głowę pełną inspiracji. Kasiu bardzo Ci dziękuję, że mogłam bawić się z Tobą przez ostatnie trzy lata. Dziękuję za motywację, jaką mi dawałaś i prace, którą wkładałaś w podsumowania 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu, dodałam jeszcze jeden haft , którego nie umieszczę już w podsumowaniu https://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/2023/12/winter-snowfall-6.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...