sobota, 4 listopada 2023

Choinka 2023 galeria październikowa

 Witajcie Kochani :)

Jakoś tak się dzieje, że końcem roku czas biegnie z prędkością błyskawicy więc
  przed Wami dziesiąta już prezentacja, Waszych pięknych choinkowych inspiracji.
Jeszcze tylko dwa miesiące dzielą nas od końca zabawy a mnie jakoś rzewnie się
 robi na sercu 💓Przypominam Wam, że czekam na osóbkę, która podejmie się 
rzetelnie i sumiennie poprowadzić dalej choinkową zabawę. Jeżeli nikt się nie 
zgłosi, będzie to nasza ostatnia edycja. Mam nadzieję jednak, że nadal będziecie
 się bawić tak wspaniale, jak do tej pory 😍

Choinka 2023 galeria Październik

14. Violka
15. Ewelaa
18. Ad'ka
29. Wanda
31. Ewa Kalisz Kleszczyńska

Pozdrawiam Was ciepło i słonecznie 😊

Kasia

Choinka 2023 Listopad

13 komentarzy:

  1. Cudowna galeria z mnóstwem inspiracji. :)
    Wielka szkoda, że nie możesz dalej prowadzić zabawy, przez co zabawa może się skończyć. :(
    Kilka razy zaczynałam pisać dalej i nie mogę...
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie mnóstwo piękności. :) Piszesz, że nikt się nie zgłosił, a mojego maila nie dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze super prace powstał. Tobie dziękuję za zorganizowanie i prowadzenie zabawy. Szkoda będzie jak ona się skończy, ale doskonale Cię rozumiem, to jednak jest obowiązek .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo dziewczyny! wspaniała inspirujaca galeria , dziękuję Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna galeria. Bez zabawy nie będzie motywacji 🙈

    OdpowiedzUsuń
  6. Galeria pęka w szwach - same wspaniałości. Chętnie bym kilka wzorów też wyszyła... no może kiedyś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu mam pytanie. nie dostałaś w ostatnich dniach października mojego mejla? Byłam poza domem i napisanie bloga było niemożliwe. Wysłałam CI zdjecia na mejla. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle inspirująca galeria! Ja także wysłałam wiadomość e-mail (8.11), bo nie wyobrażam sobie, aby nie było kolejnej edycji choinki. I absolutnie nie mówię tu o nagrodach, ale o wspólnym wyszywaniu i mobilizowaniu do comiesięcznych postępów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za bycie źródłem inspiracji i wiedzy w Twoim poście.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace powstają na Twoją zabawę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...