sobota, 16 września 2017

Odrobina kobiecości :)

Witajcie Kochani :)
Pokażę dziś karteczkę, którą przygotowałam specjalnie na zamówienie przyjaciółki.
Karteczka z okazji osiemnastych urodzin, dla pewnej ślicznej,
 wkraczającej w dorosłość kobietki.
 Przyjaciółka poprosiła aby była to konkretna karteczka z gorsetem,
 w mocnych, kontrastowych kolorach.
Oczywiście od razu wiedziałam, co będzie motywem przewodnim kartki.
Podobne (moje pierwsze gorsetówki) pokazywałam już tutaj :)
 Bardzo lubię kartki w podobnym stylu, zrobiłam ich już naprawdę dużo.
Cały czas staram się ulepszyć kształt gorsetu...
zmieniam, przerabiam i eksperymentuję.
Jednego jestem pewna - na pewno powstaną kolejne :)
 A teraz jeszcze garść ogłoszeń :)
Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w głosowaniu
na najpiękniejszą kartkę w  wyzwaniu "Z wykrojnika" na blogu sklepu Scrapsonic.
 Przyznana zostanie specjalna nagroda w głosowaniu publiczności :)

 Przypominam również, że można się zapisywać jeszcze na moje Naparstkowe candy.
Losowanie 10 października. 
Zapraszam :)
 Serdecznie dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa, 
które zawsze motywują do dalszej pracy :)
K.

31 komentarzy:

  1. Piękna, bardzo kobieca kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka,będzie super pamiąteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu :) Twoja karteczka zachwyciła wszystkich gości !!! a solenizantka nie mogła się nadziwić ,że takie cudo powstało specjalnie dla niej �� Ja oczywiście dumna i blada ...Chwaliłam zdolne łapeczki mojej przyjaciółki , jej wyczucie smaku i niebywały zmysł artystyczny :))) Dziękuję Kochana :*♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka, a ten gorset świetny, wcale sie nie dziwię że powstanie ich więcej, a wręcz czekam na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka. Świetnie wygląda ten gorsecik.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna i bardzo kobieca kartka! gorsecik rewelacja:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka wypasiona, ten gorset jest super!:) Ja też ostatnio robiłam kartkę dla 18-latka, ale że to chłopiec, więc kartka bardzo oszczędna w wyrazie.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to cała kwintesencja kobiecości jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudowna! gorset jest bardzo fajnym motywem dla 18tek :)))) kolory też fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna kartka dla zapewne cudnej jubilatki. Gorsecik piękny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze takiej kartki nie widziałam. Superowa. Gorset wygląda świetnie. Braaaawo.
    Miłego nowego tygodnia Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka i fantastyczny pomysł z gorsecikiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała, a ten gorsecik to wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to cenny dar taki prezent ręcznie robiony

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna kartka! Gorsecik to bardzo fajny, ciekawy i kobiecy akcent, i wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna, kobieca i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu kartka boska. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...