niedziela, 1 października 2017

Ślubna inspiracja dla Scrapsonic:)

Witajcie kochani :)
Dziś szybki post ze ślubną inspiracją, którą wykonałam dla sklepu Scrapsonic. 
Kiedy przyjaciółka poprosiła mnie o kartkę z okazji ślubu, wiedziałam od razu, 
że zrobię ją w pastelowych kolorach.
Niezmiennie jestem zakochana w nowym wykrojniku kwiatowym firmy Craft Passion 
i muszę przyznać, że można dzięki niemu wykonać naprawdę prześliczne kwiaty :)
Dzięki Marcie Szymańskiej, która projektuje fantastyczne digi stemple 
mogłam na kartce umieścić spersonalizowany napis i datę.
Polecam obejrzeć twórczość Marty, możecie ją znaleźć na fb.
 Niestety w tym miesiącu nie zdązyłam z karteczką w zabawie u Uli 
ale oczywiście w przyszłym miesiącu nadrobię podwójnie:) 
 Zagubiłam się ostatnio w wirze problemów...
ale zawsze znajdę czas, żeby Wam bardzo podziękować za odwiedziny i mile komentarze :)
K.

24 komentarze:

  1. Cudna kartka , delikatna i elegancka zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska. Kolory zachwycają. Perfekcyjnie dobrane!!!Życzę Ci szybkiego i skutecznego pozbycia się problemów. Won!! Ściskam.<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kartki w Twoim wykonaniu! Ta jest po prostu zjawiskowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka !!! Na żywo wygląda jeszcze cudniej, :) Dziękuję Kasiu :* Kochana pewnych problemów nie przeskoczymy , niestety :( ale wszystkie mają to do siebie , że w końcu znikają ...i tego Ci życzę z całego serducha !!! Uściskuje mooocno <3 :* AOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka i piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to piękne!!!! Natchnęłaś mnie!! Piszę do Ciebie pilnie na priv.
    Życzę, żeby się problemy skończyły, a może już się skończyły. Trzymaj się ciepło.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała ta kartka! Jestem zachwycona!
    Życzę, żeby wszystko ułożyło się po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowita, zrobiłaś kartkę bardzo delikatną, subtelną, ale jednocześnie bardzo bogatą.
    Jestem oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kartka, a kwiaty jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna to za mało powiedziane, jest powalająca, niesamowita i w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu Twoje prace są cudowne :) Widać że są Twoja pasją.Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, romantyczna, pastelowa kartka! Piękna pamiątka.
    Ślę serdeczności! Dobrej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. delikatna, subtelna z zachwycającymy kwiatami!
    Klasa!
    Pozdrawiam Kasieńko

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna i delikatna kartka, a kwiatek urzekający:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, romantyczna karteczka :)
    Wszystkiego dobrego! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...