środa, 20 grudnia 2017

Czerwone autko :)

Witajcie Kochani:)
W tym przedświątecznym, zabieganym czasie (jak by mi było mało pracy;))  
postanowiłam sprawić sobie jeszcze jedną, małą ozdóbkę na choinkę.
Niedawno wpadł mi o oko śliczny hafcik, który był dodatkiem do jednej z gazetek
a że kocham małe samochodziki, zwłaszcza te czerwone
więc wybór był prosty:)
Sam obrazek nie spodobał mi się na tyle żeby go wyszyć w całości ale
 postanowiłam sobie sprawić samo autko.
 Słodki, czerwony samochodzik wyszyłam na plastikowej kanwie,
którą później podkleiłam białym filcem. 
Hafcik prosty i szybki muszę przyznać, że bardzo miło mi się go wyszywało.
Sprawiłam sobie ostatnio kilka szklanych bombek z plastikową poinsencją w środku 
a że brzydkie były niemiłosiernie,to od razy pomyślałam, że trzeba je trochę wytuningowac ;)
 Pozbyłam się szpetnego środka dodałam trochę mchu, 
sztucznego śniegu, gałązek choinki i zimowy krajobraz w bombce gotowy.
W całość wkomponowałam mój samochodzik..i tadam - bajkowa sceneria jak malowana;)
Jeszcze tylko srebrna wstążka i foamiranowa gwiazda betlejemska, które dopełniły całości.
Na całość sypnęłam odrobiną brokatu i ozdoba zawisła na choince.
Mam nadzieje, że spodobało się Wam moje bajkowe autko.

Pięknie dziękuję za odwiedziny i przemiłe słowa pozostawione w komentarzach.
Życzę Wam spokojnych przygotowań do świąt.
K.

23 komentarze:

  1. Ja się pytam Kochana :) Skąd w jednej osobie tyle talentów , wyobraźni , poczucia piekna i niebywałych zdolności artystycznych !!! Jesteś niemożliwa Kasiu :))) Podziwiam i cmokam z zachwytu , piękna kompozycja . Uściski serdeczne ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Ty to powinnaś wiedzieć najlepiej...ja się pytam - skąd w Tobie tyle talentów?? :)
      Uściski :*

      Usuń
    2. Dziękuję Kasiu:* Ja od Ciebie czerpie całymi garściami Kochana:)❤

      Usuń
  2. Kasiu, pomysł fantastyczny a wykonanie... no po prostu bajka! Bardzo mi się podoba taka ozdoba świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna bombka, a poinsencje wyglądają profesjonalnie. Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł! Od razu inna bombka, a auto pierwsza klasa!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne:))wszechogarniający nas plastik jest nie do zniesienia:))bardzo szanuję ozdoby zrobione własnymi rękami:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Bożenko ale myslę, że w tej formie jest on jeszcze do przyjęcia:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  6. Super bombka. Bardzo podoba mi się Twój stroik :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysl pozdrawiam i zycze wesolych Swiat

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna dekoracja. Tak na bogato, przyciąga pięknie wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł z tą bombką i autkiem!! Całość wygląda cudnie! A jaki piękny ten wianuszek!!! Ja też chciałam takie autko wyhaftować, ale nie znalazłam wzorku w necie, a z ekranu nie chciało mi się samej kombinować...
    pozdraaawiaaaam serdecznie :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jeśli tylko chcesz podeślę schemacik...w końcu na takie autko wszystkie nas stać ;)
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  10. Kasiu, śliczna nietuzinkowa ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic nie mów Kasiu, ja (jakby mi było mało pracy) tydzień temu wymyśliłam sobie, że wyhaftuje zawieszki do prezentów i wyhaftowałam 11 sztuk, bo tyle mam najbliższych do obdarowania :)
    Ale to nie o mnie, tylko o Twojej pracy, która jest niesamowita. Miałaś świetny pomysł na zrobienie takiej scenki w bombce. Jest pięknie i bajkowo, dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dasz radę, kobiety potrafią sią roztroić by zdążyć ze wszystkim na czas:0
      Życzę Ci hartu ducha i pieknych ozdóbek:)
      Uściski

      Usuń
  12. Super pomysł, wygląda ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny obrazek, to fakt. Ale całość jest tak ślicznie zaaranżowana, że nie mam słów, aby wyrazić swój wielki zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ bajkowo :) Kasiu, przepiękna ozdoba! Pozostaję pod dużym wrażeniem twojego talentu i pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie wyszła ta bombka!!!Zdrowych,wesołych,spokojnych świąt:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...