poniedziałek, 18 grudnia 2017

W moim cynamonowym domku:)

Witajcie :)
W ubiegły piątek miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w 
warsztatach Akademii Twórczości, gdzie tworzyliśmy świąteczną chatkę. 
To moje drugie warsztaty ale stres ogromny, nowi ludzie...nowe wyzwania :)
Oczywiście, jak zwykle wszystko wyolbrzymiłam i nie było się czego obawiać, 
bo kobietki które uczestniczyły w warsztatach były strasznie sympatyczne a atmosfera wyborna :) 
Jestem na tyle zachwycona, że z marszu zapisałam się na kolejny kurs 27 stycznia, 
który serdecznie Wam polecam...tym razem będziemy tworzyć przepiękne kwiaty do kartek , 
razem z utalentowaną Małgosią Rajtor.

A teraz już czas zaprezentować mój chatkowy debiut :)
Zabawa przy składaniu i ozdabianiu domu była wspaniała,
miło było patrzeć jak każda z dziewcząt ozdabiała swoją chatkę:)
I jeszcze kilka szczegółów:)
Takiej wyjątkowej ozdoby na święta jeszcze nie miałam.
Miło będzie popatrzeć wieczorem na migające światełko w oknie:)

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Życzę Wam dużo spokoju w ten przedświąteczny czas :)
K.

27 komentarzy:

  1. Przepiękny domek, prawdziwie magiczny, napatrzeć się na niego nie mogę.
    Super są takie warsztaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny. Faktycznie magiczny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez lubie moje warsztaty chatka cudowna frajda byla nie !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten domek. Trochę przypomina mi wiktoriańskie domki dla lalek, dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chatkowy debiut-rewelacyjny!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest debiut?? O rany.. prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny, bardzo się mi podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny domek! Podziwiam Twoją kreatywność :)
    Kasiu, paczuszka dzisiaj do mnie dotarła. Bardzo dziękuję za wszystkie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Domek baśniowy :-) Wyjątkowa ozdoba na Święta :-)
    Kasiu, jesteś wielka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękności! Gratuluję efektów! Masz talent, Moja Droga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna chatka i czy są w niej pokoje do wynajęcia?

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie ozdoby a Twoja chatka jest przecudna:)))ja w zeszłym roku zrobiłam wioskę na szydełku a w tym roku choinkę z rury:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana domek przepiękny :) bajkowy i śniegiem oprószony dopieszczony bardzo ,a światełko w okienku dodaje mu niebywałej magii ;) Warsztaty rzeczywiście były fantastyczne i cieszę się Kasiu ,że byłam tam z Tobą:) Buziaki Zdolniacho moja :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i niezwykła ozdoba świąteczna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniała świąteczna ozdoba! Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny i rzeczywiście będzie wyjątkową ozdobą. Zaprezentuj nam proszę jak wygląda z migoczącym światełkiem w oknie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Przepiękna praca! Cudowny domek, te dodatki, detale - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chatka jest rewelacyjna! Pięknie Ci wyszła!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały domek, świetne warsztaty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Renesans rękodzielnictwa! Jestem zachwycona różnorodnością pomysłów twórczych. Takiego domku jeszcze nie widziałam. Jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał, przepiękny! Wprost się zakochałam, bajeczny pomysł i wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny domek, faktycznie oryginalna ozdoba, rzadko takie spotkać. Arcydzieło!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow przepiękna dekoracja:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...