niedziela, 10 grudnia 2017

Świateczne kartki :)

Witajcie kochani :)
Dawno mnie nie było na blogu, nie wynika to jednak z lenistwa a z nadmiaru pracy.
Teraz już nadszedł czas większego luzu więc z przyjemnością
 wracam do nadrabiania wszystkich blogowych zaległości. 
Dziś przychodzę z kartkami, które wykonałam dla Rapakivi oraz Sklepiku Gosi.
Pierwsza karteczka z małym hafcikiem, bo takie uwielbiam robić najbardziej :)
Czerwono brązowa kartka, ozdobiona niewielką ilością
gałązek jemioły i śnieżynek.
Haft sarenki zaczerpnięty oczywiście z Les Brodeuses Parosiennes.
Druga karteczka powstała dla sklepiku Gosiu:)
Pastelowa, okrągła zawieszka, to również jeden z moich ulubionych kształtów na kartki.
Podobne karteczki, robiłam w zeszłym roku.
Spodobały się na tyle, że postanowiłam uczynić podobne.
  
 W kartce wykorzystałam śliczną grafikę z sówką, 
 od Small Wishes Shop :)
Mam nadzieję, że zajrzycie do mnie choć na chwilkę...
a ja biegnę oglądać Wasze cudne prace, za którymi bardzo się już stęskniłam.
Pozdrawiam ciepło:)
K.
 
 

23 komentarze:

  1. Obie kartki różne obie śliczne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniferek słodki, ale ta sówka to po prostu mistrzostwo! Przepiękna kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki ale sówka skradła moje serce:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda inna, ale każda z nich jest przepiękna!
    Czy dotarł wczoraj mail z adresem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ewciu !
      W poniedziałek paczuszka rusza do Ciebie :D
      Uściski zasyłam :*
      K.

      Usuń
  5. Tęskniłam Kasiu :))) Karteczki cudowne i w tłumie innych od razu widać ,że Twoje. Jesteś wybitną specjalistką artystyczną ;) a ja przez Ciebie stałam się maniakiem ××× ! BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudna, ta z sarenką mnie ujęła za serducho...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze, że wróciłas dzięki temu znów moge się zachwycać Twoimi pracami, a są cudowne :) Pięknie kartki zrobione i śliczne kolorystycznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki, ale ta z sarenka urzekła mnie szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło, że znów jesteś. Urocze karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje wszystkie kartki są N I E S A M O W I T E :)
    Wszystko idealnie zgrane, nie ma ani jednego fałszywego ruchu.
    Ja akurat preferuję tradycyjne formy kartek, dlatego ta z sarenką jest moją najulubieńszą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesze się że jesteś :) Jak zwykle cudne prace!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozkoszne karteczki, a już zwłaszcza ta z sarenką!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj. :) Miło zobaczyć nowy post. Wspaniałe prace, piękne kolory. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że wróciłaś :) A karteczki, co tu się dużo rozpisywać - po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne. Jak zawsze.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślałam o Tobie, Kasiu... i nie ukrywam, że z niepokojem. Cudownie, że jesteś :-) A kartki... cóż... nigdy nie zdołam zmierzyć się z takim zadaniem, bo do tego trzeba takich zdolności, jak Twoje. Ale jestem szczęśliwa, że dostarczasz mi takich estetycznych wzruszeń... Wszystkie zjawiskowe, ale sarenkę zapraszam do moich sennych marzeń zimowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołe ,prześliczne karteczki . Kocham hafciki na kartkach ,więc dla mnie prym wiedzie ta pierwsza :) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. You made great progress.This is really pretty and good idea on site !

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...