środa, 21 lutego 2018

Pozazdrościłam ;)

Pozazdrościłam, bardzo mocno pozazdrościłam...przyznaję się uczciwie i bez bicia ;)
Biegając już dość dawno temu po chińskim forum, 
natknęłam się na śliczny schemat Sody przedstawiający cztery kwiatowe dziewczynki. 
Wzorek od razu wpadł mi w oko, schowałam go więc w swoich przepastnych 
folderach z przeznaczeniem "na później" :)
Znając swoje upodobania do chomikowania i zapominania o czymś co mi się podoba 
i co chciałabym wyszyć, pewnie dziewuszki nie doczekałyby się finału;)
I tu się historia zaczyna...
Odwiedzając blogi koleżanek, zauważyłam u kilku z nich wyszyte panienki. 
Okazało się, że dziewczęta zorganizowały Sal, na którym je po kolei wyszywają. 
Zachwyciłam się bo nie przypuszczałam, że gotowe hafciki będą się tak pięknie prezentować.
I tu nastąpił punkt kulminacyjny, górę wzięły brzydkie odczucia - pozazdrościłam okrutnie... 
Cóż było robić...musiałam je mieć ;)
Na pierwszy ogień poszła panienka różana.
Postanowiłam wyszyć ją na plastikowej kanwie.
Często tak mam, że jak widzę jakąś rzecz to od razu widzę jej przeznaczenie. 
Tak właśnie było z kopułką ikeowską.
Zachwyciła mnie i od razu wiedziałam na co ją przeznaczę ;)
Postanowiłam zrobić różyczki z foamiranu, w tonacji podobnej do wróżkowej sukieneczki.
Spód kopułki wykleiłam mchem i oczywiście odpowiednio ozdobiłam.
Wróżka bez kopułki prezentuje się równie ładnie, mnie jednak bardziej się podoba za szkłem.
Zastanawiałam się nad dodaniem tiulowych skrzydełek 
ale postanowiłam różaną wróżkę zostawić w takiej postaci.
Na pewno będą kolejne...i wtedy skrzydlato zaszaleję ;)
W końcu nazwa bloga, do czegoś zobowiązuje :)
Cudnie mi się wyszywało na plastikowej kanwie, dużo szybciej i jakieś krzyżyki równiejsze ;)

Jestem pewna, że jeszcze po nią nie raz sięgnę.
 Kochane....
Przypominam, że można już linkować prace lutowe w zabawie Choinka 2018
Dziękuję dziewczętom, za prace nadesłane mailowo.
Mam nadzieję, że skład lutowy będzie tak piękny jak w styczniu :)

Luty ---> klik
http://xgalaktyka2.blogspot.com/2018/02/choinka-2018-styczen-galeria-prac.html

Dziękuję z całego serca za tyle wspaniałych i pozytywnych komentarzy :)
Życzę Wam słonecznej i udanej środy :)
K.

53 komentarze:

  1. Kochana to jest BOSKIE ♡ Tak piekna i eteryczna ozdoba z różanym zapachem ,że dech zapiera !!! Już nie mogę się doczekać następnych kwiatowych Śliczności :) Buziaki Kasiu :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, to najpiękniejsza realizacja tych wróżek jaką kiedykolwiek widziałam! Teraz to dopiero my będziemy zazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowita praca! Cudownie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwe dzieło sztuki. Wygląda jak z baśni jak z filmu Disneya. Wszystko mnie zachwyca. <3

    Cudownej środy dla Ciebie i bliskich. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu jestem mega zachwycona twoja wróżą a właściwie jej oprawą. Same wróżki się pojawiają na blogach ,m, natomiast takiej oprawy jeszcze nie widziałam . Jest cudnie a zamknięta pod szkłem będzie bardzo długo cieszyła oczy. Gratuluję rewelacyjna praca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasieńko, wspaniała dekoracja!
    Małe dzieło sztuki :-)
    A taka twórcza zazdrość jest mile widziana.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasieńko, patrzę i zachwyt zapiera mi dech. Stworzyłaś cuuudo. Przepiękne wykorzystanie haftu. Baśniowa aranżacja. Jednym słowem - przepiękność nieziemska!
    Pozdrawiam Cię słodko, moja Ty artystko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wykonanie i oprawa przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wykorzystanie ślicznego haftu, całość bardzo mi się podoba.Ciekawa jestem czy wszystkie tancerki oprawisz w ten sposób.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. to ja tez zazdroszczę- cudo! ja to sobie najwyżej mogę to narysować:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie bomba. Wyszło cudownie. Nawet nie pomyślałabym, że można tak wykorzystać haft.

    OdpowiedzUsuń
  12. O raju.... Kasiu widziałam te hafty u dziewczyn na blogach i sama też postanowiłam je kiedyś wyhaftować. A teraz kiedy zobaczyłam jaką Ty bajeczną pracę stworzyłaś to mnie dopadło to okropne uczucie jakim jest zazdrość :) Cudnie jest Kasiu, aż słów mi brak :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem tak-najpiękniejsza baletnica jaką do tej pory widziałam:))Ubranie jej w kopułkę było mega pomysłem:)sama nie powstydziła bym się takiej dekoracji:)))jestem absolutnie zachwycona:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasia, szalona Kobieto! Cudna baletnica! Mimo tego, że mam wyszytą swoją, to i tak zakochałam się w Twojej wersji haftu :) Okrutnie wręcz Ci jej zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny efekt! :)
    Pomysł z kopułką, kanwą plastikową i kwiatkami jest super inspirujący.
    I po raz kolejny przekonuję się jak sama jestem całkowicie pozbawiona twórczego pierwiastka.
    Dobrze, że są takie miejsca jak Twój zakątek.
    Dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szukam szczęki pod biurkiem! Co za fantastyczny pomysł na wykorzystanie kopułki, że o perfekcyjnym wykonaniu nie wspomnę :) Podziwiam Twoją kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo oryginalna i pomysłowa interpretacja i baaardzo mi się podoba! :)) Nigdy bym na coś takiego nie wpadła a wyszło ślicznie :) Pięknie dobrałaś ozdoby - teraz czekam z niecierpliwością na pozostałe tańczące panienki;-)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciesze sie ze pozazdroscilas bo powstslo cudowne cacuszko

    OdpowiedzUsuń
  19. Różana panienka w kopule zamknięta :) Jeśli mają takie cudeńka powstawać to dopuszczaj się dalej tej zazdrości :) Czekam na skrzydlatą serię

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie i pomysłowo wykorzystałaś swój hafcik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasieńko zachwycam się od południa, to cudeńko, wspaniałości, zachwytom mym nie było końca zawołałam córkę a ona również w zachwytach stwierdziła : ale cudo, teraz musisz zrobić coś podobnego naszej kruszynce do pokoju :) Pozdrawiam cieplutko i ślę buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To jest prześliczne! Jeszcze nie widziałam takiego sposobu wykorzystania haftu, jesteś po prostu genialna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku jakie cudeńko! Miałaś świetny pomysł z panienkami. Teraz zaczęłam się zastanawiać czy nie zrobić ich w formie zawieszek na choinkę.Bardzo lubię hafty na plastikowej kanwie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezwykły pomysł wykorzystania panienki! Czekam na kolejne. Pozdrawiam i życzę przyjemnego haftowania!

    OdpowiedzUsuń
  25. Te tancereczki są przeurocze, ale Twoja wygląda nieziemsko!!! Szalenie mi się podoba:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Panienka w tej formie wyglada cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bomba! Miałaś świetny pomysł na zagospodarowanie tego wzoru - Różyczka wygląda zjawiskowo wśród tych kwiatów i pod szkłem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest piękna i pomysł z kopułką!!! Fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękna ozdoba powstała! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny harf. Też podziwiam wzory Sody na blogach Dziewczyn, a szczerze powiedziawszy wcześniej nie miałam z nimi do czynienia. Wspaniale prezentuje się cała różana kompozycja :-).

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna różana panienka a dzięki plastikowej kanwie mogła zaprezentować się na stojąco.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ świetny pomysł! Gratuluję perfekcyjnego wykonania

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniała! I te kwiaty, niezmiennie podziwiam ich perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aż się zachłystnęłam! To jest genialne! Jak ja ci zazdroszczę kreatywności, w życiu bym nie wpadła na taki pomysł (pomijając, że nie miałam pojęcia o istnieniu takich kopułek.;))

    OdpowiedzUsuń
  35. rewelacja! śliczny hafcik i niesamowite dla niego zastosowanie znalazłaś! super

    OdpowiedzUsuń
  36. O rany! Ale ona jest śliczna. Przeznaczenie tego hafciku wyszło Ci fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zachwycająca praca, łapie za serce <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Różana baletnica w asyście tych cudownie wykonanych kwiatów podziałała na moje zmysły, a całość wprawiła w zachwyt, Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS
      Haftować potrafię... ale maestria tych róż mnie po prostu POWALIŁA! Marzenie!

      Usuń
  39. Kasiu, cudny haft plus piękne dodatki ... Stworzyłaś dzieło sztuki :).
    Jestem zachwycona i oczarowana :).

    Bardzo podoba mi się pomysł z kopułą. Pewnie go kiedyś od Ciebie podkradnę ;).

    OdpowiedzUsuń
  40. Przecudna panienka!!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. To żeś zaszalała. Dziewuszka otrzymała takie mieszkano że hej. Cudnie wszystko razem się prezentuje i nie wiem czy dobrze, że zrezygnowałaś z tych tiulowych skrzydełek, myslę że to dobry pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękny haft i genialna oprawa. Patrząc na nią od razu przyszła mi na myśl bajka "Piękna i Bestia". Tam była róża zamknięta w kopułce.

    OdpowiedzUsuń
  43. Też mam w planach te Hafciki. A to co dziś u Ciebie zobaczyłam to mi dodatkowo kopa dało żeby szybciej po noe siegnac. Ale wykończenie BAJKA! i obym takiej kopułyki nie znalazła bo odgapię :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniała! I te kwiaty, niezmiennie podziwiam ich perfekcyjne wykonanie :)

    สมัคร. register D2BET

    OdpowiedzUsuń
  45. Uroczy. Tak dawno nie haftowałam. Obawiam się, że znowu się zarażę.

    OdpowiedzUsuń
  46. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...