sobota, 6 października 2018

Choinka 2018 - prace wrześniowe :)

Dzień Dobry:)

Pora na kolejne wrześniowe podsumowanie naszej choinkowej zabawy :)
W tym miesiącu aż dwadzieścia dwie osoby pokazało swoje prace i koniecznie muszę podkreślić,
 że jestem ogromnie zachwycona Waszymi pomysłami, interpretacją oraz wykonaniem.
Tym razem na Waszych zdjęciach wyjątkowo króluje jesień...
zieleń i słońce, na tle których Wasze prace prezentują się naprawdę pięknie:)

Zanim zaproszę Was do obejrzenia galerii chciałabym zapytać,
czy macie ochotę aby kontynuować naszą zabawę w 2019 roku?
Jeśli tak, to czy czy forma ma pozostać taka sama a może macie propozycje aby je zmienić  ?
Przychylając się do Waszych próśb, zabawa nieco ewoluowała
ale mam nadzieję, że osoby które  się nadal bawią nie czują się zawiedzione.
Czekam na Wasze głosy i opinie:)
A teraz już zapraszam do obejrzenia prac :)

1. Ania O
2. Angela M
3. Ewa Gawlik
4. Renia
5. Ania Iwańska
6. Marysia
7. Agata Baran
8. Splocik
9. Damar5
10. Margonitka
11. Anna Christ
12. Dendrobium
13. Agnieszka R
14. Czarna Dama
15. Kgosia
16. Karolina
17. Carpediem
18. Elunia
19. Monika ML
 20. Malogrzata Zoltek

21. Donka66
 22. ja (xgalaktyka)


Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze .
Życzę cudownego i słonecznego weekendu :)
Kasia

Choinka 2018 - Październik 

18 komentarzy:

  1. Mój udział w zabawie jest zbyt mały jak na początkowe plany i oczekiwania, więc raczej trudno mi wymyślać jakieś zmiany w formule zabawy. Na pewno jednak chcę brać udział w kontynuacji, czyli w Choince 2019. I jeszcze w tym roku mam nadzieję dorzucić coś w końcówce.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę i oczywiście czekam niecierpliwie na kolejne hafciki :
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne piękne prace bożonarodzeniowe :) Ja oczywiście z przyjemnością będę bawić się dalej, jeśli tylko kolejna edycja zabawy wystartuje :) Taka forma jaka jest, mi zupełnie pasuje, ale jeśli zostaną wprowadzone jakieś zmiany, to oczywiście się dostosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każde podsumowanie wywołuje u mnie lekkie uczucie zazdrości;) dziewczyny mają głowy pełne wspaniałych pomysłów , śliczne to wszystko!!!Kasiu mnie pasuje tak jak jest , bawię się dalej...ehh tylko weny już mi brak . Pozdrawiam słonecznie :*♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabawa jest tak dobra, że trzeba ja koniecznie kontynuować. Od razu zgłaszam swój udział:)
    Co do prac .... wspaniałe!!! Numer jeden Margonitkowa zawieszka, przecudowna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piekne prace, mają dziewczyny talent, nie ma co :)
    Mam nadzieję że uda mi się w przyszłym roku dalej z Tobą bawić, a co do formy to z góry zgadzam się na każdą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace, ja nadrabiam zaległości :). A na kolejna zabawe z przyjemnością się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu Kochana, jeżeli będzie Ci się chciało pociągnąć temat, to ja z przyjemnością będę się bawić z Wami w przyszłym roku. Formuła, jaka jest w tej chwili, odpowiada mi bardzo. Nie trzeba robić kartek :))
    Dziewczyny tworzą i pokazują tu tyle pięknych prac, inspirują, że ja ciągle i wciąż mam ochotę na więcej.
    Pozdrawiam Małgosia
    http://margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tworzycie cuda! Piękne prace :)
    Wyleciałam troszkę z obiegu przez chorobę, ale już jestem i wracam na stałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne prace ! Krzyżykowy hafcik jak dla mnie jedna pozostaje na pierwszym miejscu, ma tyle uroku.... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna galeria, a ile w niej inspiracji . Kasiu myślę, że formuła Twojej zabawy jest bardzo elastyczna i nic bym w niej nie zmieniła. Myślę, że dam radę nadal w niej uczestniczyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością będę uczestniczyć w kolejnej edycji zabawy jeśli tylko ją ogłosisz.
    Taka formuła mi odpowiada, ale jeśli wprowadzisz zmiany to się dostosuję.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie prace i pomysły godne podziwu. Kasiu, choć nie mogłam regularnie linkować z przyczyn obiektywnych, to jednak wszystkie zaległości nadrobiłam i jestem z motywami na bieżąco :-)) Z wielką radością i przyjemnością bawię się w całoroczne haftowanie świątecznych motywów. Reguła bardzo mi odpowiada, bo nie jest sztywna. Chętnie będę bawić się również w roku 2019 :-)
    Wspaniale, że tę zabawę tak fantastycznie prowadzisz...
    Pozdrawiam i serdeczności ślę, Kasiu, Tobie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja praca, nieco spóźniona, pewnie przez zmianę czasu :-)
    https://monikowepasje.blogspot.com/2018/10/50-zabawy-blogowe-w-pazdzierniku.html
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźniłam się z linkowaniem : oto moja praca https://gosiazoltek.blogspot.com/2018/10/choinka-2018-pazdziernik-i-sal-country.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...