sobota, 20 października 2018

Jesienne barwy :)

Witajcie:)

Wyjątkowo piękną jesień mamy w tym roku. 
Niezmiernie mnie to cieszy, bo lubię kolory, które dominują w tej porze. 
Brązy, pomarańcze, zielenie i złoto...nie ma innej pory roku, która byłaby tak bardzo malownicza:)
Uwielbiam robić kartki w takiej tematyce i barwach a dziś chciałabym Wam pokazać trzy z nich.

Pierwsza z nich zawiera jesienne atrybuty,
również moje ulubione dynie, z których zawsze robię pyszną kremową zupę ;)

Druga, ślubna  kartka powstała na zamówienie koleżanki,
która poprosiła o  barwy lasu i sarenkę.
Przyznam, że po raz pierwszy spotkałam się z tak konkretnym zamówieniem. 
Swoją drogą para młoda, musi być naprawdę wyjątkowa :)
Ostatnia kartka a raczej zawieszka powstała do pokoju pewnej panienki, 
która również uwielbia jesień a zwłaszcza muchomorki ;)
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
Cieszę się, że są już osoby chętne na kolejną edycję choinkowej zabawy.
10 miesięcy za nami...wspaniale, że tak dużo osób się ze mną bawi.
Dziękuję <3

Kasia

23 komentarze:

  1. Śliczne prace Kasiu, ale na pierwszym miejscu (jak dla mnie) zdecydowanie kartka z sarenką - cudo.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, Twoje ręce po prostu czarują! No ja jestem zachwycona i oczarowana Twoimi kartkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki. Ta muchomorkowa bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pięknie i prawdziwie jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne i bardzo radosne są te Twoje kartki Kasiu. Oglądam i podziwiam już dłuższą chwilkę i coraz bardziej mi się podobają:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Ty wiesz że jestem zabujana w Twoich karteczka na maxa, podziwiam talent , subtelność i precyzję wykonania każdej Twojej pracy:)Przeprześliczne Kasiu !!! BUZIAKI :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace, pełne kolorów i energii.
    Też lubię taką kolorową jesień.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne kartki, aż oczy same się do nich śmieją, a ta pierwsza i to jeszcze z dynią... jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał! Jaka energia bije z tych kartek!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, cudne karteczki i bardzo wyjątkowa zawieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne jesienne prace - jestem oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje wyjątkowej urody i kunsztu kartki są wynikiem wspaniałej wyobraźni i talentu. Kasiu, jestem Twoją fanką :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne te Twoje kartki , dopracowane w każdym szczególe
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, iście jesienne karteluszki! Też uwielbiam jesień i te kolory, a Twoje kartki pięknie je uwydatniają.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne motywy! Piękną mieliśmy w tym roku jesień, taką ciepłą, słoneczną i kolorową. Szkoda, że to już chyba koniec :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    Royal1 gclub

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię te twoją JESIEŃ na kartkach, jest taka mega pozytywna i pełna form i dbałości o każdy detal :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...