niedziela, 28 października 2018

Dla chłopczyka i dziewczynki :)

Dzień Dobry kochani :)

Dziś chciałabym Wam pokazać dwie kartki, które wykonałam na podobne okazje.
Pierwsza z nich to kartka na roczek dla wyjątkowo ślicznej panienki :)
Królują tu oczywiście pastelowe kolorki a sama kartka
 (czego tu niestety nie widać) jest wykonana przestrzennie.
Na rynku pojawiły się papiery Lemoncraft "Lullaby" 
i muszę przyznać, że są one tak piękne...że jeśli kartkę wykonamy
bez żadnych ozdób, będzie wyglądać równie uroczo :)
Druga kartka tym razem dla nowo narodzonego kawalera.
Wykonałam ją w podobnym klimacie, tym razem z papierów Shabby Dreams z Fabriki Dekoru.
 
Na blogach koleżanek królują już kartki świąteczne, 
więc chyba czas żebym i ja powoli się za nie zabrała.
Jak zwykle odkładam wszystko na ostatnią chwilę a potem 
 jak zwykle brakuje mi czasu, żeby ze wszystkim nadążyć.
Tym czasem powoli kończę duży halloweenowy haft i mam nadzieję, wkrótce go pokazać:)

Życzę Wam udanej i słonecznej niedzieli :)

Kasia

15 komentarzy:

  1. Prześliczne karteczki Kasiu.:) Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powtórzę się! Jestem oczarowana Twoimi kartkami Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki. Ta dla małej księżniczki jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, masz prawdziwy dar kompozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne urocze bogate karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodycz w najpiękniejszym wydaniu !!! Kasiu , talenciara z Ciebie okrutna ;) Cuuudne karteczki, pozdrawiam serdecznie:**

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne! Szczególnie spodobała mi się ta pierwsza :) Masz talent Dziewczyno! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne prace! Lokomotywa na kartce dla chłopca genialna! Pięknie komponuje się z napisem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...